Jeetje de spanning loopt hoog op! Wat spannend... Tammydaan shit zeg... ik hoop dat t de volgende ronde raak mag zijn. Hier vannacht ook een levendige droom... kan toeval zijn natuurlijk... als ik de komende nachten ook zo ga dromen dan... Had dat ook bij mn zoontje en vorige zwangerschap. En gisteren avond veel last van tandvlees. Nu 8 of 9 dpo
Volgens mij loopt m'n test op of niet🙈 Sorry ben nog zo bang he! Onderste is van vandaag. Bovenste gister
Ziet er super uit Sumer, proficiat Zet mij maar op rood, ik schuif veel te vroeg door naar eenvolgende nod topic. Even opzoeken hoe ik mijn lf wat kan verlengen.
Omdat je een late eisprong had en dus een lang cyclus, betekend dat niet dat je daarom een kort LF hoort te hebben. Gaat niet om de lengte van je cyclus. Je lf moet ongeacht wanneer je ei plaats vindt gewoon 'normaal' blijven. Weet niet hoe lang je lf normaal gesproken is. Of heb je altijd een kort LF (dat ik daar overheen gelezen heb).. Als je op 7 en 8 dpo bloedverlies hebt, dat is wel erg vroeg voor een menstruatie. Kan toch echt wel innestelingsbloeding zijn mop.. Ik zou t nog niet direct opgeven. Ik heb zelf ook wel eens een eisprong gehad op dag 23! En dan had ik nog steeds een LF van 13 dagen.
Die is mooi opgelopen Sumer! Top! Ik nu op 7 dpo. Ik voel nog niks, geen bloeding vanmorgen. Ene keer heb ik 'kwaaltjes' (of ik verzin het) maar dan denk ik dat het wel goed zit. En andere keer, zoals nu, voel ik niks bijzonders, voel ik me zoals altijd en dus niet zwanger. Maar aan de andere kant voelde ik bij mijn vorige zwangerschap ook normaal tot 6-7e week zwangerschap. GRRRR
Summer loopt mooi op hoor!! Maani hoe is jouw test? Fee tot tien maanden na pilstop kunnen vrouwen een korte LF hebben. Ik heb het zelf ook: 8-10 dagen maar ben er wel twee keer zwanger mee geworden. Je kan verschillende dingen doen. Een korte LF betekent dat je te weinig progesteron aanmaakt dus je zou meer voeding kunnen eten waar dat inzit (zoals walnoten). Ook kan ke borageolie of vitex/Agnus castus of tarwekiemolie kunnen gaan slikken. Dit reguleert je hormonen/cyclus en hopelijk komt dan je ei eerder en je NOD later. Want het feit dat je een laat ei had kan ook komen door hormonale disbalans. Maarrrrr je bent nog niet zo lang gestopt met de pil dus het kan best zijn dat je lijf het zelf rechttrekt. En idd zoals Maani zegt zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn maar als het best veel en helderrood is, is dat meestal helaas niet het geval. Succes meis.
Gefeliciteerd Summer! Ziet er top uit. Het wordt steeds spannender, onze lijst gaat bijna van start. Morgen 14 dpo. Normaal is m'n LF maar kort, maar door de utrogestan is hij dus verlengd en daarom sta ik dus in deze lijst Frummels heb jij eigenlijk bijwerkingen van de utro? Dit is m'n eerste ronde dus weet niet zo goed of de kwaaltjes die ik heb door de utro komen. Ik ben zelf echt hondsmoe.. Vanaf de ochtend al niet vooruit te branden. Verder veel krampjes en steekjes in m'n bm. Heb dat normaal ook wel eens, maar deze voelen anders..
Ik doe m'n best! Ik heb gisteravond nog eens een ovulatietest gedaan, dag 28. En ..... Positief!!! Dus mijn NOD verschuift naar ergens rond 2 augustus. En ik maar denken dat ie al geweest was. Wachten dan maar weer
Whoehoe sumer dat ziet er erg goed uit!!! Zo blij voor je... snap heel goed dat je erg bang bent. Zou ik ook zijn.. maar t ziet er veelbelovend uit hoor...
Misch een hele domme vraag van mij, maar kan t niet zijn dat je zwanger bent? Als je test écht positief is, dan kan t zijn dat hij op HcG reageert..
Morgen maar eens een testje wagen. Doodeng! Ik test eigenlijk nooit omdat ik elke cyclus weet dat t niet gelukt is door t tussentijds bloedverlies. Maar dit blijft dus achterwege door de medicijnen. Wish me luck! ✌🏻️
Ik had hetzelfde als KissFromARose. Afgelopen zaterdag wat klachten, deed ik voor de grap een ovulatietest, gelijk een knaller! Ik schuif denk ik ook door naar eind juli ipv 23 juli