Linn wat een knaller daar kan je niet meer omheen gefeliciteerd! Hier nu 4 dpo nog 5 dagen dan test ik ook
Hier getest met tweede urine, helaas wit.. zit 9 (misschien 10) dpo. Kan nog alle kanten op, maar ik hoopte zo op een vaag streepje..
Thnx meiden! Kan t niet geloven! Wat een begin van m'n zomervakantie.. Ik ga ondanks 'm'n verleden' proberen te genieten. Ik heb er toch geen invloed op hoe t loopt.
������❤ NOD-lijst 22 t/m 31 juli 2016 ❤������ 22 Juli (5) Bella28 ~ 29 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 23 MMM Tammydaan ~ ? jaar ~ 2e kindje ~ ronde 4 Girly81 ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Maani ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 (na MK) Maddie ~ 31 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 23 Juli (4) Mootje88 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 na MA DMzoet ~ 27 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 2 Summer93 ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 1 (na MK) Linn81 ~ 34 jaar ~2e kindje ~ ronde 14 24 Juli (4) Starry ~ 31 jaar ~ 3e kindje ~ ronde 2 Wodjeka ~ 33 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 chocochippie ~ 25 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Fee89 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ 1e ronde 25 Juli (2) Swee ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 4 (3 na MK) teuntje83 ~ 33 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8. 26 Juli (7) Maagd ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Testje ~ 26 jaar ~ 3e kindje ~ ronde 5 Cins ~ 34 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 14 Xuong ~ 28 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 6 Keef85 ~ 31 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8 Esthertie ~ 33 jaar ~ 2e Kindje ~ ronde 2 Frummels ~ 29 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 18 (7 na MA) 27 Juli (4) Elfi ~ 31 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 20 MMM IUI 2 Sophia ~ 27 jaar ~ 1e kindje ~ ronde ? IUI 3 Swimming ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 IUI Nathalie1989 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 28 Juli (1) Clarajilla ~ 24 jaar ~ 1ste kindje ~ ronde 22, MMM 29 Juli (1) KissFromaRose ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 30 Juli (5) Sally ~ 35 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 1 Iset ~ 35 jaar ~ 2e kindje ~ ronde ?? Teardrops ~ 28 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 6 Flynnagan ~ 21 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 1 Working on it ~ 35 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 31 Juli (1) Podex ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 3 Datumloos (1) Missmara ~ 32 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Buiten de lijst. (1) Crzmdaa ~ 24 Jaar ~ 1e kindje ~ ronde 2 IUI 2 Totaal: 36 Wachtbankje (21), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2)
De 1e roze... wat goed! gefeliciteerd Linn. Mijn gevoel gaat alle kanten op. Nu 8dpo en voel niks. Geen krampjes of bloedverlies van innesteling. Ene kant maakt me dat onzeker en ik heb me vanmorgen aangepraat dat ik niet zwanger ben, misschien om mezelf te beschermen. Maar bij mijn 1e zwangerschap had ik ook niks gevoeld en toch zwanger. Ik wil echt pas eind volgende week testen en ik kan het niet maken om het stiekem al te doen zonder mijn man. Grrrr om gek van te worden.
Mijn test van vandaag. Gelukkig ook weer wat opgelopen. In ieder geval geen Tuur meer. Alhoewel ik t nog wel wat langzaam vind gaan. Wel stuk donkerder dan gisteren. Wel echt verschrikkelijke migraine, vandaag dag 3 dat m'n kop uit elkaar knalt. Vandaar dat ik ff minder op zp ben. 😖 hopelijk snel over. Rot utro.
Dank voor je reactie Nou, de afgelopen maanden heb ik altijd op dag 16 mijn positieve ovulatietest gehad, dan een LF van 15/16 dagen. Nu had ik op dag 18 mijn positieve test, dan zou mijn LF netjes 14 dagen moeten zijn lijkt me? Geen idee eigenlijk. Ik heb eens informatie aan de assistente van de huisarts gevraagd, zij vertelde me dat het kan voorkomen dat je wel een LH piek vindt, maar dat je pas zeker kunt weten dat je eisprong is geweest door middel van je temperatuur opnemen. En aangezien deze maand naar mijn gevoel anders verloopt, ben ik daardoor een beetje gaan zenuwen. Ben misschien wel te onzeker Normaal gesproken voel ik mijn eisprong ook overduidelijk aan de linkerkant. Nu heb ik 1 keer wat krampjes gehad, maar dit was meer in het midden/rechts. Was niet noemenswaardig. Dus deze paniekfreak zat te stressen, omdat ik niets 'voelde' Wordt maar gewoon even afwachten, zit al op 5 dpo! (als het goed is dan) Kan me wel wat makkelijker inhouden gelukkig kwa 'symptomen voelen' hihi. Ik zie hier nog meer positieve zwangerschapstestjes! Van harte gefeliciteerd dames! Dat er nog velen mogen volgen
Mootje88, ik zit met spanning op jouw testjes te wachten!! (ik zit nu op pagina 60 te lezen van het forum, hopelijk staat er al een stuiter boing test op een van de volgende pagina's ) Edit: Helaas, nog geen Mootje88 testje gespot.
Ik voel vanalles maar let d'r niet echt op deze ronde. Wat wel vreemd is, is dat ik zondag een test heb gedaan om te kijken hoe positief ie nog was van de ovitrelle. Duidelijke streepjes. Net weer getest en de test streep is niet lichter geworden. Dat kan toch niet????