Dankjewel frummels ik krijg vandaag een pakketje binnen met een stuk of 12 testen als het goed is en heb er nog 2 liggen thuis dus ga gewoon nu even niks meer drinken en niet plassen zoals je zegt en dan weer een 2v5 van kruidvat proberen, daarna wacht ik echt tot maandag.. hihi
Pff sta even te trillen. Dit maakt het gewoon meer geloofwaardig. Het is gewoon echt zo 😱 Alleen dacht ik dat er 1-2 weken zou staan. Want was gister m'n nod
@Nathalie1989 heel duidelijk te zien en dat binnen 1 dag gewoon! @Sumer93 Gefeliciteerd!! Er komen echt veel positieve testen voorbij! Hopelijk gaat het zo door ik probeer nog steeds geduldig te zijn met testen haha.
Nathalie en summer gefeliciteerd!! 😄😄 Wat goed dat ze binnen een dag al oplopen...zegt genoeg toch?! Hahaha met zoveel positieve testen word het wachten zwaarder en zwaarder.. ben wel super blij met dit topic! Lekker van je af schrijven en kletsen... heerlijk 😊
Ik denk dat het niet zoveel gaat uitmaken lieverd. Je had vanochtend een heel licht streepje op de kV. Je hcg verdubbeld om de 48 uur dus de kans dat je een paar uur later veel donkerder test is heel klein. Je kan het natuurlijk proberen, ik heb het ook wel eens gedaan, maar geen donkerder resultaat. Of dat je het uitstelt tot vanaaf. Ik zou zelf morgenochtend weer een kV doen. Die kan je dan mooi met die van vanochtend vergelijken.
Ja denk dat dat dan inderdaad beter is, hihihi dan maar even in de zenuwtjes tot morgenochtend 😋
Wauw wat een spanning hier zeg! Ik ga morgenvroeg een testje wagen.. zou dan op 13 dpo moeten zitten. Snel geïrriteerd vandaag zeg! Daarnaast weer levendige dromen gehad, vroeg wakket, onrustig slapen, maagzuur, soort van misselijk gevoel alsof je moet eten. Maar dat helpt niet zeg maar, drukkend gevoel in lies. Heb sterk het gevoel dat ik zwanger ben, maar durf t eigenlijk niet uit te spreken.. zo bang voor de teleurstelling.
Klinkt spannend swee 😄 Opzich op 13dpo best kans op een mooi (misschien nog dun) tweede streepje Waneer is je nod?
Inderdaad flyn dat was een ander merk. Hoop voor je dat het gelukt is, maar zou nog wel even wachten tot morgenvroeg voor betere urine en ben je weer een paar uur verder dan vanavond. Sumer ook mooie test, loopt hard op zeg! Ben wel erg benieuwd naar hoe de lijst er nu uit ziet.
Ik heb sinds gister ook steeds wat honger gevoel, sneller trek in iets en vanmiddag heb ik me paar keer wat raar in mn maag gevoeld. Heel licht misselijk. Het gevoel van hard gaan op de schommel haha... zoiets. Of verbeeld ik me dat alleen maar.... pfff
Pff echt he al die "symptomen" zijn gekmakend 😬 Lijk ook van alles te voelen dat ik vorig jaar ook voelde, en dat samen met die tuurstreepjes.... Gelukkig heb ik een hele collectie zwangerschapsboeken waar ik me een beetje zoet mee kan houden en ook nog eens wat van opsteek 😜 Mijn nod is volgende week vrijdag.. Nog 7 dagen 😥😥😥
Pfff gekmakend topic is dit.... En ik moet nog tot woensdag.... Heb al 3 dagen dezelfde streep op m'n testen dus ben bang dat t ovitrelle is en geen zwangerschap.... Kan er bijna niet meer in geloven dat t nog positief gaat uitpakken😐
������❤ NOD-lijst 22 t/m 31 juli 2016 ❤������ 22 Juli (6) Bella28 ~ 29 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 23 MMM Tammydaan ~ ? jaar ~ 2e kindje ~ ronde 4 Girly81 ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Maani ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 (na MK) Maddie ~ 31 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Meerte ~ 32 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 MMM ICSI 23 Juli (4) Mootje88 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 na MA Summer93 ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 1 (na MK) Linn81 ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 14 24 Juli (4) Starry ~ 31 jaar ~ 3e kindje ~ ronde 2 Wodjeka ~ 33 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 chocochippie ~ 25 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Fee89 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ 1e ronde 25 Juli (2) Swee ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 4 (3 na MK) teuntje83 ~ 33 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8 26 Juli (7) Maagd ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Testje ~ 26 jaar ~ 3e kindje ~ ronde 5 Cins ~ 34 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 14 Xuong ~ 28 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 6 Keef85 ~ 31 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8 Esthertie ~ 33 jaar ~ 2e Kindje ~ ronde 2 Frummels ~ 29 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 18 (7 na MA) 27 Juli (5) Elfi ~ 31 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 20 MMM IUI 2 Sophia ~ 27 jaar ~ 1e kindje ~ ronde ? IUI 3 Swimming ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 IUI Nathalie1989 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Susan33 ~ 25 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 28 Juli (1) Clarajilla ~ 24 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 22, MMM 29 Juli (1) KissFromaRose ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 30 Juli (6) Zally ~ 35 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 1 Iset ~ 35 jaar ~ 2e kindje ~ ronde ?? Teardrops ~ 28 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 6 Flynnagan ~ 21 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 1 Working on it ~ 35 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 Friesland90 ~ 26 jaar ~ 3e kindje ~ ronde 1 31 Juli (1) Podex ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 3 Datumloos (2) Missmara ~ 32 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 DMzoet ~ 27 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 2 Buiten de lijst. (1) Crzmdaa ~ 24 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 2 IUI 2 Totaal: 39 Wachtbankje (22), Zwanger (5), Ongesteld (5), MMM (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1)
Yessss eindelijk op paars!!!💜💜💜 Kleintje kom je gauw eens kijken ? 😇😍