Ach lieverd wat balen dat je ongesteld bent. Zeker als je dan licht positief heb getest. Dikke virtuele knuf.
@frummels jaa is echt halen maar ja, ik heb ook geen gelijke cyclus dus het is allemaal erg spannend. Afgaande van mijn laatste cyclus heb k mijn nod berekend op de 30e maar word meestal tussen de 26e en 29e ongesteld... Zou dus zo maar kunnen dat ik weet kortere cyclus heb en dus de 26e ongesteld ga worden... helemaal geen zin in Ik merk alleen sinds vanmorgen iets wat Ik normaal nooit heb voor ik ongesteld word, heb zo'n vreselijke rugpijn in de onderrug en tussen de schouders.. spierpijn gevoel in m'n benen en daarnaast die krampen maar minder heftig als wanneer ik normaal ongesteld moet worden Ingewikkeld spannend en lastig allemaal
Ik weet mijn nod niet helaas. Ene maand is mijn cyclus 40 dagen de andere x 15 dagen. Dus geen idee sorry
Mootje wat balen meis Zwangere dames..gefeliciteerd! Ik heb veel testjes gezien, teveel om iedereen persoonlijk te feliciteren haha Keep up the good work! Voor de niet zwangere dames, wat ontzettend balen meiden! Hopelijk is het de volgende ronde een goede ronde! Ik stond vanochtend op en dacht dat mijn boobs eraf vielen, raar haha! Nu valt het wel weer mee, maar ze voelden nogal zwaar. Verder heb ik eigenlijk nergens last van. Ja ben wat emotioneel, maar volgens mij heb ik dat elke maand dankzij PMS.
Jeetje wat veel zwangeren zeg! Gefeliciteerd dames!! Ik heb d'r geen vertrouwen meer in m'n streepje is weg helaas en de rest van mijn NOD die IUI hebben gedaan zijn zwanger.... Helaas op naar ronde 4 😭
Meis een streepje is een streepje. Kun je een foto laten zien? De een maakt eerder en sneller hcg aan dan de anders. Als jij een streep ziet mag je oo oranje en zou ik dinsdag (anders doen we het samen) weer een test en dan moet je streep duidelijker zijn 😘
Ik denk dat ik m niet op de foto krijg hoor moet echt turen. Denk dat t gewoon nog van de ovitrelle is... Maar ben blij voor jullie hoor iedereen wil t natuurlijk heel graag. Zal kijken of t me lukt om een foto te maken. Vroeg me ook af of ik beter met kv kan testen aangezien die heel gevoelig zijn?
Waar heb je nu mee getest dan? Zk? Die zijn tegenwoordig niet meer zo gevoel. Bij mij die hij bij mijn mk helemaal niks en die van de kV wel. Ik zou gewoon die van de kV pakken idd. Heb je die in huis? Anders snel naar de Kruidvat racen meid! Het is dus wel positief als je een streepje plast met de zk test 😘
Die van mij zijn vroege dipsticks van de sensitest. Ik heb wel al een paar dagen rare krampen en een zwaar gevoel in m'n buik (na 4 jaar herken ik de meeste dingen wel maar dit nog niet).... Ik ga straks wel even naar de Kruidvat om te halen. Maar denk beter morgenvroeg doen met ochtendurine?
Of 2uurtjes niks drinken en niet plassen 😉 Spannend. Haal maar 2 pakjes want wat je omschrijft herken ik van nu ☺️
Ik ga dinsdag weer testen als ik het volhoud om niet morgen alweer te testen. Sophia knuffel en probeer idd nog een kv5. Meiden met een witte test het kan nog hé misschien een late innesteling.
Ziet iemand iets? Foto is wel bewerkt.... Ik had t vannacht trouwens heel erg warm vanwege het weer. Heb 2 keer een flesje water opgedronken en drie keer geplast kan dat er nog mee te maken hebben?
Sophia ik lijk heel heel vaag iets te turen maar weet het niet zeker.. Zou over een dag of twee misschien drie nog een testje doen, wie weet is die dan weer wat opgelopen ? Ik duim voor je moppie 😙
Ik heb nog heel klein beetje hoop dat t ligt aan dat ik heel veel gedronken en geplast heb vannacht.... Voel me ook echt anders dan anders.... Waarom al die onzekerheid😂😂