Ik zie wel wat Flynn.... Maar als het een zwanger en kids test is zou ik toch morgen even m'n kv testen. Die z&k geven vaak valse streepjes...
Ja baalde al dat ik ze niet meer in huis had.. Ga ze morgen halen en dan overmorgen gelijk eentje doen als ik wakker ben
De groep van Maani waar ik aangesloten ben bedoel je? Ja zou het super vinden als we daar samen kunnen schrijven! O op die fiets. Maar als het nu nog 11dpo is dan kan er nog van alles gebeuren Sophia!
Ja dit wilde ik ook zeggen....Ik zie de streep meteen Flynn ik vertrouw alleen deze testen niet... Ik hoop dat het toch nog goed gaat komen voor jou.
Thanks dames.. ga dinsdag de 2v5 doen Zou al blij zijn met een tuurstreep 🙈🙈🙈
Vraagje dames: Vandaag mijn NOD, normaal altijd op tijd maar tot nu toe geen menstruatie, soms wat lichte kramp. ClearBlue test die een plusje moet geven leek wit (twijfel een beetje maar als er al wat staat is het echt minimaal) ... Morgenochtend maar weer herhalen als ik dan nog geen bloeding heb? ...
Als je zeker weet dat vandaag je nod is en je hebt nu nog geen bloeding of iets wat erop lijkt (menstruatie achtige verschijnselen zoals je gewend bent) dan zou ik morgen zeker nog eens een test doen Sorry Flyn ik zie niks op je test. Maar dat ligt denk ik aan mij. HOe kan dat toch dat ik nooit streepjes zie? Ik kijk echt wel op het venstertje. Heb ik zulke slechte ogen?
2v5 inderdaad als je vandaag je nod had moet dat goed werken. Ik zie dat Flyn ineens op 'niet meer actief' staat...
HOort er allemaal bij. goed teken toch? Ik heb ook soms dat ik meer honger heb en als ik honger begin te krijgen ook ietsje misselijkheid bespeur.