Sorry voor mijn spam van testjes! Ik heb nog een totaal andere test gedaan en ook daar zie ik über licht een streepje op! Om hem op het forum te kunnen laten zien heb ik het contrast ietsjes veranderd. Er staan echt 2 lichte streepjes hè?
Ik ga jullie verlaten.. gefeliciteerd voor alle zwangeren en voor de rest ook veel succes! Vandaag weer terug naar t ziekenhuis.. clomid ronde 4
Meiden ik zie allemaal testen met streepjes voorbij komen. Bella dikke knuf meid en voor de meiden met een witte test een knuffel Ik ben misselijk opgestaan. Niet getest maar dit zegt genoeg. Morgen ochtend weer een kV testje. Daarna op rozeeeeee!!!
@Teadrops ik zie m!! Ik heb langzamerhand ook bijna geen hoop meer. Test nog steeds omo wit en ben er achtergekomen dat ik waarschijnlijk mijn eisprong gemist heb. Hopelijk word ik snel ongi want heb een cyclus van 48 dagen
Bella knuffel en hopelijk snel zwanger. Teardrops gefeliciteerd ik zie ze ook! Swimming bah misselijk. Hier licht misselijk maar kan in mijn ogen nog niet van een eventuele zw schap zijn. Tenminste dat hoop ik toch niet. Vorige zw schap namelijk een HG zwangerschap gehad. 9 maanden lang bleef er niets in. De hele tijd aan medicatie gezeten kon niets. Dus hopelijk heb ik gewoon wat onder de leden😉
Gefeliciteerd voor de positieve testers.... Mijn test was wit op en heeeeeeel erg tuurstreepje na. Ik geef t nu wel een beetje op....
Niet iedereen heeft een vals positieve natuurlijk! Er zijn ook "gewoon" positieve testen. Als het je helpt zou ik een k2v5 halen en die doen
Nog meer zwangeren, gefeliciteerd!! @Sophia Ja echt vervelend elke keer weer die teleurstelling. @sophia en @maags Mannen zijn lastig! Beetje invoelen kan geen kwaad! Bij mij os het einde verhaal. Bruin rode afscheiding is begonnen Word er een beetje hopeloos van... weinig vertrouwen meer in. Maar goed, we gaan door! Op naar ronde 21 en 3de IUI... Denk volgende maand even geen forum te volgen. Even een beetje rust in mijn hoofd creeren. Succes voor iedereen die nog aan het wachten is!
Jeetje elfi wat klote.... Zitten we samen in hetzelfde schuitje.... Snap hoe je je voelt en soms is ff niet met t forum bezig zijn best lekker hoor. Succes met je 3e IUI en je weet wat ze zeggen... Drie keer scheepsrecht 😉😉
Lief! Dank je! Hopelijk idd 3 keer scheepsrecht. Gaan we maar gewoon vanuit dan Hoop voor je dat het deze ronde toch raak is! Ga voor je duimen.
Nog meer zwangeren! Gefeliciteerd Elfi bah wat kak zeg! Snap dat je wanhopig word. Hopelijk volgende ronde een mooie positieve test! Swimming ik doe met je mee.. Bahbah moet echt optijd wat eten anders word het helemaal erg.
Goeiemorgen dames!! Poeh tijdje gelee voor mij..sta buiten de lijst! Gefeliciteerd voor alle roze dames& voor de wachtende dames succes.. En dikke knuf voor de rode dames! ..ik zelf ben 3dagen over tijd..zou niet weten hoe..zou zomaar door stress kunnen zijn maar nooit zoveel dagen erover meestal dag 37ben ik ongi maar nog niet geen pijn geen kwaaltjes niks..ik geloof zelf ook niet dat we zwanger zijn want ja.. We zijn bezih met IUI dus hoe.. We hebben afgelopen maand niet gedaan vanwege verbouwing en aug gaat t m ook niet worrden want we gaan over verhuizen net in vruvhtbaar periode ddus..waarschijnlijk sept voor 2e IUI..Heb voor de gein een zw test van sensitest gedaan maar niks zou ook niet weten of t te vertrouwen is..maarja ik verw8 geen streepje.. Tis al zo strak in me hoofd dat t ons bijna niet gegund is dat ik r gwn niet meer in geloof..ik wacht nog .. T moet wel snel koman want ik haat wachten op die rooie duivel..
Ik denk dat ik de volgende ronde ook niet ga aansluiten bij een nod forum. Merk dat ik erg ongeduldig word van al die positieve testen. Geeft ene kant hoop en aan andere kant dan weer voor teleurstelling. Vorige zwangerschap 0,0 bezig geweest met ovulatie en testen, nu is het een dagelijkse bezigheid en dagen duren daardoor erg lang. Hoop dat mijn ongi morgen uitblijft en ik alsnog later deze week positief mag testen maar vrees dat ik doorschuif naar augustus.
Mag ik op rood. Ben ongesteld helaas en KV test die ik deed ook negatief op tuurstreepje die alleen mijn vriend ziet na .