NOD-lijst 22 t/m 31 juli 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Crzmdaa, 20 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Sorry voor mijn spam van testjes!
    Ik heb nog een totaal andere test gedaan en ook daar zie ik über licht een streepje op!
    Om hem op het forum te kunnen laten zien heb ik het contrast ietsjes veranderd.

Er staan echt 2 lichte streepjes hè?

Bijgevoegde bestanden:

2. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga jullie verlaten.. gefeliciteerd voor alle zwangeren en voor de rest ook veel succes!
    Vandaag weer terug naar t ziekenhuis.. clomid ronde 4 :(

3. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Bella, wat jammer!! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Meiden ik zie allemaal testen met streepjes voorbij komen.

Bella dikke knuf meid en voor de meiden met een witte test een knuffel

Ik ben misselijk opgestaan. Niet getest maar dit zegt genoeg. Morgen ochtend weer een kV testje. Daarna op rozeeeeee!!!

5. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Oehhhh spannend swimming!

6. Susan33

Susan33 Lid

2 feb 2015
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    @Teadrops ik zie m!!

Ik heb langzamerhand ook bijna geen hoop meer. Test nog steeds omo wit en ben er achtergekomen dat ik waarschijnlijk mijn eisprong gemist heb. Hopelijk word ik snel ongi want heb een cyclus van 48 dagen :(

7. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Bella knuffel en hopelijk snel zwanger.

Teardrops gefeliciteerd ik zie ze ook!

Swimming bah misselijk.

Hier licht misselijk maar kan in mijn ogen nog niet van een eventuele zw schap zijn. Tenminste dat hoop ik toch niet. Vorige zw schap namelijk een HG zwangerschap gehad. 9 maanden lang bleef er niets in. De hele tijd aan medicatie gezeten kon niets. Dus hopelijk heb ik gewoon wat onder de leden😉

8. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    Bella dikke knuffel...

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd voor de positieve testers....

Mijn test was wit op en heeeeeeel erg tuurstreepje na. Ik geef t nu wel een beetje op....

10. KissFromARose

KissFromARose Niet meer actief

Niet iedereen heeft een vals positieve natuurlijk! Er zijn ook "gewoon" positieve testen. Als het je helpt zou ik een k2v5 halen en die doen :)

11. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Nog meer zwangeren, gefeliciteerd!!

@Sophia Ja echt vervelend elke keer weer die teleurstelling.
    @sophia en @maags Mannen zijn lastig! Beetje invoelen kan geen kwaad! :p

Bij mij os het einde verhaal. Bruin rode afscheiding is begonnen :( Word er een beetje hopeloos van... weinig vertrouwen meer in. Maar goed, we gaan door!
    Op naar ronde 21 en 3de IUI...

Denk volgende maand even geen forum te volgen. Even een beetje rust in mijn hoofd creeren.

Succes voor iedereen die nog aan het wachten is!

12. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Jeetje elfi wat klote.... Zitten we samen in hetzelfde schuitje.... Snap hoe je je voelt en soms is ff niet met t forum bezig zijn best lekker hoor. Succes met je 3e IUI en je weet wat ze zeggen... Drie keer scheepsrecht 😉😉

13. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Lief! Dank je! Hopelijk idd 3 keer scheepsrecht. Gaan we maar gewoon vanuit dan ;)
    Hoop voor je dat het deze ronde toch raak is! Ga voor je duimen.

14. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Nog meer zwangeren! Gefeliciteerd :D

Elfi bah wat kak zeg! Snap dat je wanhopig word. Hopelijk volgende ronde een mooie positieve test!

Swimming ik doe met je mee.. Bahbah moet echt optijd wat eten anders word het helemaal erg.

15. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Goeiemorgen dames!! Poeh tijdje gelee voor mij..sta buiten de lijst! Gefeliciteerd voor alle roze dames& voor de wachtende dames succes.. En dikke knuf voor de rode dames! ..ik zelf ben 3dagen over tijd..zou niet weten hoe..zou zomaar door stress kunnen zijn maar nooit zoveel dagen erover meestal dag 37ben ik ongi maar nog niet geen pijn geen kwaaltjes niks..ik geloof zelf ook niet dat we zwanger zijn want ja.. We zijn bezih met IUI dus hoe.. We hebben afgelopen maand niet gedaan vanwege verbouwing en aug gaat t m ook niet worrden want we gaan over verhuizen net in vruvhtbaar periode ddus..waarschijnlijk sept voor 2e IUI..Heb voor de gein een zw test van sensitest gedaan maar niks zou ook niet weten of t te vertrouwen is..maarja ik verw8 geen streepje.. Tis al zo strak in me hoofd dat t ons bijna niet gegund is dat ik r gwn niet meer in geloof..ik wacht nog .. T moet wel snel koman want ik haat wachten op die rooie duivel..

16. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Breekt in

JA duidelijke streepjes voorzichtig gefeliciteerd

Breekt uit

17. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    Crzmdaa hoop dat je snel duidelijkheid krijgt...
    Succes met klussen en verhuizen!

18. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik denk dat ik de volgende ronde ook niet ga aansluiten bij een nod forum. Merk dat ik erg ongeduldig word van al die positieve testen. Geeft ene kant hoop en aan andere kant dan weer voor teleurstelling.
    Vorige zwangerschap 0,0 bezig geweest met ovulatie en testen, nu is het een dagelijkse bezigheid en dagen duren daardoor erg lang.
    Hoop dat mijn ongi morgen uitblijft en ik alsnog later deze week positief mag testen maar vrees dat ik doorschuif naar augustus.

19. Denneke

Denneke Lid

20 jul 2016
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik op rood. Ben ongesteld helaas en KV test die ik deed ook negatief op tuurstreepje die alleen mijn vriend ziet na :(.

20. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Jammer Denneke...

Deel Deze Pagina