Ik ben heel benieuwd naar je testje morgen! Ik heb sinds gisteravond af en toe zo'n raar trekkerig/stekend gevoel in mn rechter lies en onderbuik. Dit trekt ook door naar mijn bovenbenen. Het dizzy heb ik ook sinds een paar dagen, zo af en toe dan. Lage rugpijn ook sinds gisteravond, niet continu hoor. En de boobies, dat is 1 van de eerste dingen waarvan ik dacht; 'hey 'ze' doen anders'. Mijn man is na de licht positieve testjes nog niet genoeg overtuigd. Eind vd dag heb ik weer een test gedaan, ik vind hem best goed positief, hij twijfelt nog steeds. Grrrr daar wordt ik dan weer onzeker van Etc.
Heb je een foto teardrops ? Zou gewoon morgen of overmorgen nog eens testen, vette kans dat die is opgelopen 🙈 Zolang we niet ongesteld zijn is er nog hoop maar word wel met de dag spannender nu, aftellen is echt begonnen hier
De test ligt klaar voor morgen want nog steeds niet ongesteld. Wel allerlei krampjes maar niks te bekennen. Zou ik morgen een licht streepje hebben dan? Hoop voor morgen op meer lichte streepjes!
Bij deze een foto van de test van vanmiddag Ja inderdaad, ik vind het ook maar spannend! Ben enorm humeurig met vlagen, vind het mannetje niet zo leuk. Haha
ik denk dat het mannetje hier ook iets meer durft te hopen. Ben alleen zelf zo bang dat het mis kan gaan... kan iemand me geruststellen? Ik las gisteren iets over 60% van de prille zwangerschappen lopen mis. .. ik probeer maar gewoon wat te genieten denk ik ThanKS natalie! Dit stond er dus al binnen een minuut, de verkoopster van de kruidvat had het over die testjes met een plus erop, die was zo licht dat mn man bijna dacht dat er 'niks zit' zeg maar. Ben jij ook zo onzeker?
Alle zwangeren gefeliciteerd en mensen op rood balen. Hopelijk snel zwanger!! Hier ook heel erg onzeker en bang. Bij elk klein krampje ben ik bang en durf ik niet naar wc te gaan
Hier vanmorgen ook weer een test gedaan en nog steeds omo wit. Overigens ook nog geen rode duivels. Echt, schiet mij maar lek. Ik begrijp het niet. Heb helaas geen ovulatietesten gedaan dus met zekerheid zeggen dat ik m'n eisprong goed heb gehad kan ik niet. Heb wel in de periode wanneer het zou moeten zijn 2 weken lang om de 2-3-4 dagen ongeveer geklust. Dus je zou zeggen da tik het ergens goed gehad heb. Paar dagen voor ik mijn ovulatie had moeten hebben had ik een beetje bloeding. Veel te weinig om het menstruatie te noemen. Maar ik ga toch twijfelen of ik toen misschien een super korte cyclus had en ik dus nu mn ei gemist heb. Nou ja ik weet het niet. Overigens de test vanmorgen was van action.
Meiden, Hier nog geen verder ongi maar streep blijft bijna hetzelfde....... Overleg gehad met zkh om volgende ronde te gaan spuiten want ik ben het vertrouwen kwijt in me lijf (eisprong) wordt straks terug gebeld. Alle meiden met een posi test gefeliciteerd. Alle meiden op rood dikke knuffel. Na de 3de ronde lassen we een pauze in.
Lastig hoor. Streep die maar niet duidelijker wordt is wel verwarrend. Hoop dat de 3e ronde dan raak voor je is.
Elk toilet bezoek is doodeng. Bij het afvegen kijk ik angstvallig naar het papiertje. Zaterdag mag ik van mijzelf pas testen.
Hey meiden. Alles goed met jullie zwangerschappen? Ik heb een vraagje. Ik ben zondag middag ongesteld geworden en nu is dat al gestopt. Of gisteravond al. Kan dat gewoon kloppen en hebben andere dat ook?
Balen van je negatieve test Maagd. Misschien dan toch je ovulatie later dan je dacht? Nathalie ik zie aan je banner dat jij toch verder bent dan je eerst dacht? Vandaag 15 dpo dus! Maar klopt dat dan wel met je eisprong? Heb je nog getest vandaag? Ik wel en vergeleken met eergisteren is hij amper donkerder. Ik ben bang dat dit niet goed afloopt...Morgen nog maar een keer testen, maar anders ga ik OF een bloedtest aanvragen, of zelf al stoppen met de utrogestan en ik verwacht dan dat de miskraam op gang komt. Ik voel mij echt bagger...
Ja zou kunnen. Heb na de datum dat ik het zou moeten hebben volgens de app niks anders of raars gevoeld. Op ovulatiedag nog geklust en 4 dagen daarna ook nog.
We mogen gaan spuiten. Rood wordt nu meer dus ik ga jullie verlaten. Op naar ronde 3. Heel veel geluk allemaal