Wat is er raar aan? Je HCG wordt sterker. Na je NOD verdubbelt t hormoon per dag. Dit lijkt er op dat je zwanger bent! Gefeliciteerd.
O je hebt ook bloedverlies. Hmm. Dat hoort dan niet. Ik zou even de huisarts of verloskundige dan maandag bellen. Want dan snap ik je verwarring. Pfff lastig zeg!
Kan iemand mij ook op de lijst zetten. 36 jaar. Een dochter van 15 maanden. Eerste ronde nadat we verplicht een jaar aan de pil moesten vanwege acute keizersnede door HELLP syndroom Ben eind februari alvast gestopt met de pil ( onze dochter is op 30 april 1 geworden). 3 x cyclus van 35 dagen. 1 x 34 dagen en deze maand dus eerste keer vol voor gegaan. NOD op 31 juli of 1 augustus.
O nee blosje...,is het bloedverlies meer geworden? Nog getest? Hier heeft het vandaag doorgezet. Zit met dikke krampen, een kruik en een kopje thee op de bank...
. Nou mijn man en ik hadden afgesproken om vanmorgen weer te testen (al is dat misschien nog vroeg) Ik heb normaal de dagen voordat ik ongesteld moet worden enorme puisten en onderhuidse ontstekingen. En nu niets. Buiten dat om heb ik echt 100 signalen die mijn lichaam mij geeft dat ik zwanger ben. Maar goed. Vannacht heel naar gedroomd werd schreeuwend wakker (geen idee waarvan ha ha) Nou mijn man wakker, troosten. Naar beneden voor een kopje thee . Moest plassen. Dus mijn man zij laten we maar testen. We hebben er toch nog 3. Dan doen we om de 3 dagen. Nou getest. We zagen een heeeel licht vleugje licht roze. Maar inderdaad een tuur test. Nu is t weg. Dus kan t niet meer laten zien. Dus eigenlijk weten we nog niets. Ja dat ik nog niet ongesteld ben. Ga nu proberen om de testdrang vol te houden tot woensdag. Dan ben ik 2 of 3 dagen voorbij NOD. De vorige keer gaf de test het toen ook pas aan. Jullie vinden me vast gek om na 2 negatieve testen nog hoop te hebben. Maar ik voel het gewoon. Dus wordt vervolgt Balen voor alle dames waarbij het nu duidelijk is dat het deze maand niet gelukt is. Succes voor de volgende ronde. xx
Frummels wat verdrietig! En daarnaast ook de lichamelijke ongemakken... Kruikje en theetje geven soms wel verlichting, afgelopen twee dagen ook zo gezeten... Vanmorgen leek Hcg idd minder knallend. Morgen nog testen en als ie weer lichter is laat ik het even zo. Dan eind Vd week maar contact met gyn voor de volgende ronde... Jij ook veel succes volgende ronde 🍀 ga je gelijk door? Mama van nora, tuurstreep is n tuurstreep! Zo begon t bij mij ook... Succes met wachten en hopelijk wordt je geduld beloond 🍀
Trouwens, bloed wel, maar niet heftiger dan normale menstruatie (misschien zelfs Iets minder)... Maar tis rood en echt teveel voor innesteling of wat dan ook... En vrijdag en zaterdag ook kramp
Ja wij gaan gewoon meteen weer door. T moet toch een keer lukken. Ik ga voor je duimen Blosje dat dit goed komt! Mama van Nora wat spannend. Wat gek een streep die er staat en dan weer verdwijnt? Nadat je er water over hebt gegooid? Misschien ben je nog te vroeg. Hopelijk snel een positieve test voor jou.
Mijn NOD was de 27e en ben niet meer ongesteld geworden. Heb met 13dpo voor het laatst met 2v5 van kv getest maar was omo wit. Vandaag 18dpo en toch nog maar een testje gedaan en kan het nog steeds niet geloven maar toch echt een streep. @MamavanNora ik heb 3x negatief getest voor mijn NOD en vandaag 5 dagen na NOD pas positief getest dus je weet maar nooit! met mijn vorige zwangerschap teste ik ook pas paar dagen na mijn NOD positief. Ik zal voor je duimen! @frummels succes de volgende ronde. Hoop dat je snel op roze mag! @blosje89 ik duim ook voor je dat het goed komt!
Sterkte Frummels en Blosje! Hier nog geen zicht op mijn menstruatie.. dus ga me maar aansluiten in het onderwerp vanaf 1 augustus. Gefeliciteerd zwangere meiden!
Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Geniet ervan! Voor degenen op rood: dat is balen, op naar een nieuwe maand! Sterkte! En ik... Gister kwam ik bij de slager en die bleek dicht te zitten. Ik heb 10 minuten staan huilen voor de deur. Douchen is bijzonder pijnlijk op mijn tepels, ik ben opgezet, misselijk, borsten hebben een drukkend gevoel, mijn lichaam zegt dat ik knetterzwanger ben, de testen zijn nog omowit. Nou heb ik dit met mijn eerdere zwangerschappen ook gehad... Pas een week na mijn NOD testte ik positief dus ik had dit kunnen weten. Vooralsnog is er niks officieel dus laat me nog maar even op het wachtbankje...
Ja. We zullen zien. Het is nog geen ja, maar ook geen nee. Bedankt Susan33. Dat geeft hoop! Midden in de nacht met mn duffe kop, zonder lenzen in heb ik maar een bakje gepakt, daar in geplast en daarna met de dipstick en door "geroerd" . Iets te enthousiast denk ik. Wat alles was een beetje "sticky" De stick kon niet meer vocht opnemen ha ha. Dus toen t niet heel duidelijk bleek, wou ik de datum er op zetten. Maar eerst maar even afgespoeld. Misschien dat t daarom nu niet meer zichtbaar is.
Working on it. Ik vind huilen bij een slager die dicht zit een goede graadmeter! Ha ha. Je kent jezelf meestal t beste. Ik heb ook heeel veeeel klachten, waardoor ik echt denk dat ik zwanger ben. Jullie berichten geven hoop. Jij ook nog even geduld/afwachten dus!
Grrr hele bericht weg!! Maar euh... ik vroeg me af of we niet allemaal huilen bij de slager als die dicht zit We wachten maar gewoon af, we moeten nog zo'n 8 maanden en we zijn die eerste maand het meest ongeduldig. Blijft grappig Succes!!
Ik ga morgen maar een test halen en dan dinsdag maar weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Ben druk aan het klussen in ons nieuwe huis volgende week zaterdag verhuizen dus genoeg afleiding. Symptomen van een zwangerschap heb ik niet zo heel erg ben alleen wel vreselijk humeurig maar dat kan ook door vermoeidheid oid komen
Hallo dames. Vanaf hier erg rustig, wij zijn heerlijk op vakantie. Ik kom even melden dat ik op rood mag. Netjes zaterdag ongesteld geworden. Toch blij met een eerste ronde van 26 dagen na stoppen met de pil. Hopelijk blijft dot zo.