NOD-lijst 22 t/m 31 juli 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Crzmdaa, 20 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat geeft hoop.;) Ga ik zeker doen.;)

2. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oke. Hier vanmorgen weer getest. Weer niets. Maar ook nog niet ongesteld. Noem t een absurd of naïef soort van optimisme. Maar ik denk nog steeds dat ik zwanger ben.

Moet belachelijk veel plassen. En het lijkt wel water. Voel me ook beroerd de hele dag. Heel erg moe. Mijn borsten passen niet meer in mn BH. Ziet er niet uit! Ik ruik heel sterk. Ben af en toe misselijk. Heel weinig eetlust. Na het eten,hele rommelde darmen. Alsof t niet zo goed past daarbinnen.

En zo'n algeheel "ziek zwak en misselijk gevoel" Waardoor je jezelf enorm zielig vind. En zo'n hormonale toestand als tijdens ongesteldheid. Waarbij je denkt alles is stom. Iedereen is stom. Ik ga in bed liggen, de hele dag, wachten tot deze dag voorbij is. En praat maar niet tegen me. Want ik ben niet lief.

Morgen 9.30 huisarts.

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Wat spannend zeg! Klinkt als heel erg zwanger!

4. Working on it

11 jul 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha! Ik snap je! Vanmorgen was ik bij de huisarts en heb gelijk bloed laten prikken. Ook hier nog steeds omo witte testen maar wel hele dagen willen janken. En oooh alles stinkt! Ik heb zelfs mijn vriend van me af gedrukt omdat ik hem vond stinken :D Wel raar trouwens dat we zo gelijk opgaan in onze bizarre situatie.... Sterkte!

5. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Working on it. Fijn dat ik een "lotgenoot" heb ik dit bizarre avontuur. Jij hebt dus gisteren bloed geprikt. Wanneer hoor je daar wat van?

Ik ben inmiddels ook super snel emotioneel. Heb de afgelopen dagen meer gehuild dan het afgelopen half jaar denk ik 😉

Gisteren boodschappen gedaan met mn dochter.. ooh al die geuren in de supermarkt. Walgelijk. Zo stom, maar wordt er echt onpasselijk van.

Ik heb zojuist weer getest. Weer niets. Het is inmiddels mijn 6e test. Grrrr! Maarja ben ook nog niet ongesteld. En voel me echt heel erg zwanger. (In theorie zou ik nu 5 of 4 dagen overtijd zijn)

Mijn ochtend urine (en bijna de hele dag) is zo licht dat het wel water lijkt. Misschien is de concentratie wel zo weinig dat t niet te meten is. Moet zoveeel plassen. Echt ongelovelijk.

Aan de ene kant ben ik super onzeker, gefrustreerd en toe aan een antwoord. Ja of Nee. Kies gewoon. Of ongesteld of een positieve test.

Maar aan de andere kant denk ik.. Volgens mij is het gewoon zo. Misschien moet ik die hele testzooi laten voor wat het is. Genieten en afwachten.. (killing!)

Ik ga dus wel mooi bij de huisarts vragen of ze mijn HCG wil testen. Want anders heb ik heel veel vreemde klachten die ik niet aan "iets anders" kan koppelen.

Succes weer dames!

6. Working on it

11 jul 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik las dat je vandaag naar de ha moest toch? Fijn, krijg je duidelijkheid. Morgen kan ik bellen voor de uitslag vh bloed. Ik zat me af te vragen... wat als t niet zo is... Waar komen al die rare dingen dan vandaan.... Nou werkt mijn schildklier niet meer dus is mijn hormoonhuishouding toch al de weg kwijt maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Over een poosje kunnen we hier waarschijnlijk om lachen ;)

En idd.. fijn dat we lotgenoot zijn.... Maakt toch dat ik niet echt het gevoel heb dat ik gek aan het worden ben.
    Sterkte. Laat nog ff weten wat de ha zei

7. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Working on it: Nou ben bij de huisarts geweest. Natuurlijke een vervangende omdat mijn eigen met vakantie is. Ook nog eens zo'n knappe jonge arts in opleiding, godsamme 😉

Die beste man overtuigen waarom ik denk dat ik zwanger ben. Nouja uiteindelijk akkoord op bloed testen op HCG. Kan vanmiddag na 16 uur bellen. Ben super zenuwachtig.

Heb jij al nieuws? Of nog anderen hier op t forum die toch nog positief hebben getest?

8. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou. Ik ben nu heel erg in de war. Verdrietig en teleurgesteld. Vooral in mijn eigen lichaam/ of geest.

De huisarts heeft me opgebeld dat mijn HCG waarde lager was dan 1. Wat dus inhoudt dat ik niet zwanger ben/kan zijn.

Ik ben nog niet eens zo verdrietig om dat ik
    niet zwanger ben.. Met als gevolg een tweede kindje. Tuurlijk is dat jammer. Maar dit was pas de eerste ronde en we hebben geen haast.

Maar ben gewoon verdrietig omdat ik me oprecht zwanger voel, aan zoveel dingen. Dat ik denk.. Waar komen die klachten dan in hemelsnaam vandaan? Is dat psychisch? Ben ik gek??!

Nouja. Nog steeds geen ongesteldheid. Maar ook echt niet zwanger dus. Helaas.

9. Working on it

11 jul 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shiiiit!! Wat beroerd ook vooral van je eigen lijf dat je daar niet op kan vertrouwen! Had de arts nog een verklaring voor al jouw kwaaltjes en pijntjes? Ik hoop dat je er snel van af bent in ieder geval, kan je dit afsluiten en door naar de volgende maand.

Ik belde gister mijn ha en toen was de uitslag er. Maar de trut wilde m niet geven dus ik wordt straks teruggebeld....

10. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen verklaring. Geen logica en ben nog steeds niet ongesteld. Vind t heel raar allemaal.

Volgens mijn man moet ik t nu "echt loslaten". Dat snap ik. Dat wil ik ook graag. Alleen doet mijn lijf dan gewoon heel vreemd.

Ben nog steeds extreem moe. Wil het liefst de hele dag slapen. Totaal geen uithoudingsvermogen. Had 2 weken geleden een luchtweginfectie heb me toen ziek gemeld van mijn werk. Die luchtweginfectie is inmiddels over maar voel me zo algeheel beroerd en moe dat ik me nog steeds niet weer "beter hen gemeld". Heb gisteren middag mijn dochter naar t kdv gebracht zodat ik kon rusten. Heb geslapen van 12 tot 15.30.

Moet heel vaak plassen. Zonder pijn. Dus een blaasontsteking lijkt me niet logisch. Heb last van mijn onderbuik na het eten. Mijn haar is stro. Mijn huid is voor mijn doen wonderlijk puistjes - vrij. Mijn borsten zijn enorm. Ben heel emotioneel. Snel hoog in mijn emoties.

Ik slaap vooral snachts heel onrustig. Ik droom heel veel. Nare dingen. Iedereen gaat dood of oorlog misdaad ziektes..

En.. Hoe staat t dan met mijn cyclus? Heb ik wel of geen eisprong gehad? Of duurt mijn cyclus ipv 34/35 dagen nu ineens 45 dagen? En wanneer wordt ik dan wel ongesteld? Want pas dan kan ik afsluiten en verder.

Pff erg onduidelijk en verwarrend allemaal.

Wat stom dat de assistente geen uitslag wou geven..Hoop dat je vandaag nog duidelijkheid krijgt.

11. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Mamavannora wat balen! Gek he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden...

Workingonit hopelijk straks wel goed nieuws!

Hier definitief op rood. Hcg is bijna uit m'n systeem... Op naar de volgende ronde 🍀

12. Working on it

11 jul 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, mijn borsten zijn gegroeid, mijn buik, ik wordt misselijk van eten, ik huil om de stomste dingen, mijn lijf doet mega pijn, ben nog steeds niet ongesteld en de dokter belde net om te zeggen dat ik niet zwanger ben.

Mama van Nora... we leiden hetzelfde leven :). Ook ik zit beetje stom te kijken hoe ik nou last kan hebben van al deze dingen.... Ik noem het maar schijnzwanger... lol. Had mijn hond ook. Wat ik wel weet is dat ik zo naar de winkel ga, een fles wijn koop en die vanavond meester maak. Of misschien 2...

13. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou toch te zot voor woorden dit. Waar kunnen we een klacht indienen! Pffg

14. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Wat vervelend meiden, dat je niet weet waar je aan toe bebt. Omdat ik nog niet ongesteld was geworden na het verwijderen van mijn spiraal heb ik vanochtend een testje gedaan.. en ja hoor positief! Dus naar de kruidvat geracet en nog één gehaald, ook positief :) dus moet om half 3 in het ziekenhuis zijn voor een echo. Zodra er hartactiviteit is gesignaleerd begin ik dan met de antistolling. Spannend!!!

15. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend mismara.
    Het is je gegund blijkbaar! Hopelijk een goede echo. En natuurlijk gefeliciteerd!

16. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Bedankt! Er was nog niet zoveel te zien op de echo, mijn baarmoeder ligt nogal gekanteld, meer dan een zwart vlekjhe was het niet. Maar kan best zijn dat ik minder ver heen ben. Heb bloed geprikt en als er iets niet klopt dan hoor ik het vandaag. Volgende week vrijdag krijg ik weer een echo.. wie weet of er dan meer te zien is. Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben.

17. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte missmara. Hopelijk komt alles goed.

Working on it. Ik heb je een pb gestuurd..Is t al een beetje geland daar? Hier nog steeds niet ongesteld. Blijf het raar vinden allemaal.

18. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niet ongesteld. En vandaag op visite bij familie. Onderweg in de auto super misselijk. Was ik bij mijn eerste zwangerschap ook.

Maarja volgend de testen ben ik niet zwanger. Dus ik probeer het heel hard te negeren..

19. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113

Hoe lang ben je nu overtijd?

20. Working on it

11 jul 2016
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na bloedtest blijk ik dus echt niet zwanger te zijn. Bizar! Mijn hele lijf schreeuw zwangerschap en tijdens het vrijen kwam er zelfs spul uit mijn tepel! Nadat de dikte had gebeld moest ik nog wat uurtjes werken maar toen ik thuis was had ik een 3gangenmenu van wijn, champagne en bacardi naar binnen gewerkt. Mijn vriend had bij binnenkomst niet eens door dat ik dronken was, pas toen hij de fles wijn zag die ik uit de koelkast pakte maakte hij een opmerking "ey, dat is slecht voor de baby". Om direct door te hebben dat er dus geen baby zou komen. Heftig allemaal en nu aan het bijkomen van de kater. De grootste kater is misschien de realisatie dat mijn lijf me zo voor de gek heeft gehouden terwijl ik mijn lijf zo goed ken...

Zwangeren: gefeliciteerd !! Geniet van de heerlijke tijd die komen gaat... Ik sla blijkbaar nog even over

Deel Deze Pagina