Bij beide zwangerschappen was ik ook heel snel zwanger. Misschien zijn we daar wel gewoon mee verwend. Mijn cyclus na de curretage was ook heel snel normaal, toch had ik wel verklevingen. Na de operatie was ik direkt weer zwanger alleen is het blijven zitten het probleem.
Ik voel een zeurig gevoel, links of rechts waar het eitje aan het groeien is en dat duurt een paar dagen en dat gevoel neemt alleen maar toe. Wanneer het dan het meest zeurt weet ik van; oké m'n eitje staat op springen en wanneer de eisprong is geweest is het gevoel ook weer weg.
Ehhh, ik geloof dat ik al een positieve ovulatietest heb. Zit op cyclusdag 11. Gisteren op cd 10 begonnen met testen. Ben dit keer vroeger dan normaal gesproken. Ik temperatuur ook, dus komende dagen even afwachten. 😁
Kan iemand mij hier mss helpen. 15 dagen na cyclusdag 1 heb ik weer bloeding.. bij afvegen. Nu dag 3.. was eerst bruin maar nu helder rood mer slijm.. Pff, vervelend! Gaat mijn cyclus nu gewoon verder ? Moet normaal dinsdag ovuleren.
Zeg ik dus gisteren dat ik em zaterdag verwacht, had vandaag een knalpositieve ovulatietest. Heb em zelfs ik het topic vage/duidelijke testen gezet omdat ik echt flabbergasted was 😂 Wij gaan dus een gezellige avond hebben
Maani; ja die is positief hoor! Aan de slag jij Testje; heb je niet een ovulatiebloeding? Dat hoor je wel vaker. En tussentijds bloeden gebeurd vaker hoor het is wel apart. Gebruik je ovulatietesten toevallig?
Ik ging deze vanaf dit weekend gebruiken.. normaal pas dinsdag ovulatie dusja.. Ik ga wel zien of ik hem vindt zeker volgende week
Hoi hoi meiden, Ik ben 'nieuw' hier (in het NOD forum) Zou iemand mij willen toevoegen in de lijst? 34 jaar, 2e kindje en 1e ronde, NOD zal 22 juli zijn. Afgelopen vrijdag mn spiraal eruit laten halen met veel bombarie..maar hij is er eindelijk uit na weken heen en weer lopen. Zal ook wel beetje snel zijn als ik deze maand al zwanger raak, maar wie niet waagt... Voor iedereen hoop ik op veel roze deze maand.
������❤ NOD-lijst 22 t/m 31 juli 2016 ❤������ 22 Juli (3) Bella28 ~ 29 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 23 MMM Tammydaan ~?? jaar ~ 2de kindje ~ ronde 4 Girly81 ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ 1e ronde 23 Juli (3) Mootje88 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 3 na MA Sophia ~ 27 jaar~ 1e kindje ~ ronde onbekend IUI 3 DMzoet ~ 27 jaar~ 1e kindje ~ ronde 2 24 Juli (3) Starry ~ 31 jaar ~ 3e kindje ~ ronde 2 Wodjeka ~ 33 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 chocochippie ~25 jaar ~2e kindje ~ ronde 1 25 Juli (3) Swimming ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 IUI SweeSwee ~ 34 jaar ~2e kindje~ ronde 4 (3 na mk) Nathalie1989 ~ 27 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 1 26 Juli (6) Testje ~ 26 jaar ~ 3e kindje ~ ronde 5 Cins ~ 34 jaar ~1e kindje ~ ronde 14 Xuong ~ 28 jaar ~1e kindje ~ ronde 6 Keef85 ~ 31 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 8 Esthertie ~ 33 jaar ~ 2e Kindje ~ ronde 2 Maani ~ 34 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 (na MK) 27 Juli (1) Elif ~ 31 jaar ~1ste kindje ~ ronde 20 MMM. 28 Juli (1) Teardrops ~ 28 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 6 29 Juli (1) KissFromaRose ~ 30 jaar ~ 2e kindje ~ ronde 2 30 Juli (1) Sally ~35 jaar ~ 4e kindje ~ ronde 1 31 Juli (1) Podex ~ 23 jaar ~ 1e kindje ~ ronde 3 Datumloos. (1) Iset ~ 35 jaar ~ ?? kindje ~ ronde ?? Buiten de lijst. (1) Crzmdaa ~ 24 Jaar ~ 1e Kindje ~ ronde 2 IUI 2 Totaal: 25 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Je staat er op Girly81 succes!! Ik heb mijn NOD van 28 naar 25 verplaatst... begin nu al slijm te hebben dus denk dat mijn cyclus wat korter zal zijn 25 of 26 juli NOD denk ik
Swimming en chocochippie, komt voor elkaar! Klaar voor de startttt.. Af! 🙈 Chocochippie, geldt voor jou ook! Ik weet in ieder geval wat jij straks aan t uitspoken bent 😉 Testje, ik wou hetzelfde zeggen.. Denk aan een ovulatiebloeding. Girly, welkom!
Duidelijk dat gister m'n piek was! En vanmorgen al temp omhoog! Ik had verwacht dat dat nog wel 1-2 dagen zou duren. Dus ik mag op t wachtbankje! Mijn NOD mag aangepast worden naar 22 juli.
Ik zou nog even me temp kaartje uploaden. Dit is hem tot nu toe. Twijfel of het raak zou kunnen zijn, gezien het feit mijn temperatuur niet door stijgt.