He d83 ja dat hoop ik ook maar dit is nog steeds mij 2de ronde een lange cycles!!had jou nog pb gestuurd hoe het met je was hahaha
Jammer dat hij griep heeft! Hier nog negatieve ovulatie testen. Mijn man is nu weg voor zijn werk en komt woensdag terug. Als het goed is precies op het juiste moment
Welkom meiss leuk dat je hier komt kletsen.... Ik heb al eerder met je gesproken... Hopen op leuk nieuws deze ronde
Mijn nod valt net buiten deze lijst dus ik ben op de andere lijst aangemeld. Vooralsnog wens ik iedereen veel klusplezier en hoop ik op veel roze deze lijst ♥️
♡♡ NOD-lijst 22 t/m 31 maart ♡♡ 22. (5) XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 17 Pienvd90, 23jaar, 1e kindje, ronde 2 Nora90, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 Quito, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 23. (2) Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 16 (MMM) Blondandyoung, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 24. (3) Larissa100, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 10 Natasja1234, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 25. (5) Lisan86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 14 Miekelief, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 na ma Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 26. (7) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Bugs bunny, 33 jaar, 1e kindje, ronde 10/3e na mk Lot33, 32 jaar, 4e kindje, ronde 2 Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9/1e na mk Babywish, 43 jaar, 4e kindje, ronde 24 xEsther, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 27. (2) Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 ChantalJ, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 28. (3) Antares, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 Nashville, 34 jaar, 3e kindje, ronde 5 BertxBirgit, 25 jaar, 3e kindje, ronde 4 29. (0) 30. (4) Chantalcindy, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Melis123, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Sumer93, ?? jaar, 1e kindje, ronde 4 D83, 32 jaar, 3e kindje, ronde 3 Curitiba, 39 jaar, 1e kindje, ronde 4 31. (2) Priincess, 21 jaar, 2e kindje, ronde 3 Koekie2, 30 jaar, 3e kindje, ronde 9/3e na v mk (MMM) Datumloos. (3) Ibiza30, 30 jaar, ?? kindje, ronde 3/1e na mk 4dogs82, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 AMdd, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Buiten de lijst. (0) Totaal: 37 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. Pas ook de totalen aan svp. KAN JE NIET ZELF DE LIJST AANPASSEN, VUL DAN JE GEGEVENS ALVAST OP DE JUISTE MANIER IN JE EIGEN BERICHT IN, ZODAT HET MAKKELIJK GEKOPIEERD EN GEPLAKT KAN WORDEN DOOR DEGENE DIE JE ER IN ZET! BVD. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken, onderaan de laatst geposte lijst en de woorden [Quote... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
ik heb mezelf even verplaatst op de lijst, verwacht mn eisprong ergens einde van de week, op t moment nog hele lichte streepjes.
Joja, Jeetje wat heftig zeg. Sterkte en hopelijk snel een gezond kindje. Wachtbankje, Jeetje alweer een paar op het wachtbankje. Wat gaat het alweer rap. Ik mag denk ik woensdag op het wachtbankje. Althans dat hoop ik. Dan moet ik terug naar het zh voor een echo en hopelijk zijn mijn follikel dan groot genoeg zodat ik Ovitrelle kan spuiten... Ik heb 2 follikels van 19mm. Arts ziet dit liever niet ivm risico's en wil hierna ( mocht het niet lukken deze ronde ) de dosis verlagen... dus we wachten af. Hopelijk mogen we met z'n alle op roze
Ik heb nu ook een knaltest en voel aan de buikpijn dat mn eisprong is begonnen. Dus iets vroeger dan dat ik dacht! Mijn NOD zal 22e zijn. Nadeel is nu wel dat ik morgen de hele dag aan het werk ben. Vanochtend nog gezellig gemaakt en morgenavond is weer de eerst volgende mogelijkheid. Moet kunnen toch? Morgenochtend staat de wekker al om 6 uur. Ik denk niet dat ik manlief zo ver krijg haha
Goedemorgen dames, Hier enorm ongesteld en bah bah. De hele dag trek in drop en chocolade. Wat is het toch een ellende elke maand! Hopelijk is dit de laatste menstruatie voorlopig hihi. Hoe gaat het met jullie? Iedereen verder al van de rode duiveltjes af en op zoek naar jullie ei? Doet iedereen ovulatie testen en/of temperaturen?
Hoi dames ik heb een vraag ben echt even de weg kwijt welke ovulatietetst ik moet aanhouden. de testen van boven naar beneden vrijdag tot vandaag en de streepjes van gisteren die kwamen eerder donkerder äls de controle streep gelijk binnen40 sec een knaller!!moet ik die aanhouden..
Hier ook, walgelijk he.. Ik ga deze maand niet testen n ook ni tempen, wil er ni weer zo n obsessie van maken voor mezelf Plus heb sinds t verwijderen van m'n spiraal al 2 x een ei gehad dus vertrouw er op dat ie wel weer komt.. (Merk ook precies wanneer t zo ver is) Hopelijk laat ze zich nu wel bevruchten
De 2 rechtste testen zijn positief. Dus hup aan de slag Hier alweer een week van ongi af en morgen weer terug naar het zh voor de fm meting... zo benieuwd
lijkt me nu ook echt positief snoop! wanneer is je nod? zag je nog niet op de lijst staan.. ik doe geen testen maar wel verleidelijk als ik iedereen zo zie haha.. verwacht nu deze week ergens mij ei te hebben dus we zullen het wel zien ik ben altijd heel regelmatig maar geen idee wanneer mijn ei is..