Geen idee.. Wat is een reden dat je clomid moet nemen? Spannend hoor! Wij gaan dinsdag voor het eerst naar de gynn.
Oh ok! Nou dat zou dan wel fijn zijn, toch Bella. Is je cyclus erg lang? Mijn langste tot nu toe is 47. Ook bij mij elke keer weer een verrassing wanneer m'n eisprong nou weer komt. Dank je
Hier zijn de ovulatietesten en zwangerschapstesten alweer besteld.. Weer klaar voor de volgende ronde!
♡♡ NOD-lijst 22 t/m 31 maart ♡♡ 22. (3) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 17 23. (3) Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 16 (MMM) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 Blondandyoung, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 24. (2) Larissa100, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 10 25. (1) Lisan86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 26. (1) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 27. (1) Quito, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 28. (1) Antares, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 29. (0) 30. (1) 31. (2) Priincess, 21jaar, 2e kindje, ronde 3 Koekie2, 30 jaar, 3e kindje, ronde 9 -> ( 3e na VMK ) (MMM) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan svp. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hoi hoi, Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Januari VMK gehad. Hierna 4 weken rust en na controle mocht ik direct weer door met Clomid. Gister ineens menstruatie gekregen midden in het begin van de behandeling. Artsen snappen het niet en ik zou eigenlijk weer een maand moeten wachten en aan de pil. Natuurlijk niet mee eens. Dus wordt het beschouwd als een echte ongesteldheid. Morgen weer beginnen met Clomid ( 6e ronde ) en dan hopen dat mijn lichaam het weer oppakt. Clara, Ik zie dat je hier ook zit. Had je liever niet meer tegen gekomen in zo'n NOD topic
Hee dames, even van me afschrijven. Zaterdag ga ik met mn nicht mee naar de 9 maandenbeurs. Ik kijk hier toch enorm tegenop. Ze is net zo ver als ik zou zijn, wanneer ik die laatste miskraam niet had. En dan al die zwangere vrouwen.. pff pittig. Ik wil ook zo graag! Ik weet dat ik blij mag zijn dat ik al een kindje heb! En dit is pas mijn 5e rondje, maar toch voelt t shit. Al die witte testen, pfff. Aankomende maanden heb ik ook nog niet veel hoop. Manlief 5 weken geleden koorts gehad en net pas gestopt met antidepressiva. Dus duurt wel even voordat de spermakwaliteit weer is hersteld. Nja hopelijk schiet de tijd een beetje op
♡♡ NOD-lijst 22 t/m 31 maart ♡♡ 22. (3) Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 17 23. (3) Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 16 (MMM) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 Blondandyoung, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 24. (2) Larissa100, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 10 25. (1) Lisan86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 14 26. (1) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 27. (1) Quito, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 28. (1) Antares, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 29. (0) 30. (1) 31. (2) Priincess, 21jaar, 2e kindje, ronde 3 Koekie2, 30 jaar, 3e kindje, ronde 9 -> ( 3e na vroege miskraam ) (MMM) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan svp. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
hoi allemaal! Ben er ook weer bij.. jammer hoor! Heb mezelf er bij gezet hoor! maart is voor mij gependelt dus ben benieuwd of t gaat kloppen haha! en morgen krijgen wij uitslag van zaadonderzoek.. ben er een beetje zenuwachtig voor.. hopelijk goed nieuws.. en hoop ook dat ze nog wat meer onderzoekjes willen laten doen en niet dat we naar huis gestuurd worden met: probeer t nog maar een half jaar zelf".. vind t lang genoeg geduurd!
Hoi dames Mag ik ook op de lijst ( lukt mij niet met mijn tel) Nod 30 maart Chantallcindy 25 jaar 2de kindje 2de ronde
♡♡ NOD-lijst 22 t/m 31 maart ♡♡ 22. (2) XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 17 23. (3) Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 16 (MMM) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 Blondandyoung, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 24. (2) Larissa100, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 10 25. (1) Lisan86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 14 26. (2) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk 27. (1) Quito, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 28. (1) Antares, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 29. (0) 30. (1) Chantalcindy, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 31. (2) Priincess, 21jaar, 2e kindje, ronde 3 Koekie2, 30 jaar, 3e kindje, ronde 9 -> ( 3e na vroege miskraam ) (MMM) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan svp. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.[/QUOTE]
Je staat erop Chantallcindy! Heb ook even mijn eigen NOD aangepast. Nu staan we helemaal op dezelfde dag water, gezellig Spannend lievekind! Hopelijk heeft de pendel echt voorspellende waarde. Ik heb er voor de "leuk" ook een paar gevraagd. Dan zou m'n geduld nog even op de proef gesteld moeten worden haha.
Ik doe graag mee. 25 maart is waarschijnlijk mijn nodig. Nu flink ongesteld geworden. 1e keer naar de miskraam. Het is mijn 2e kindje en 1e poging na mk . Ik ben 32 jaar
hoi meiden.. ha geweest voor uitslag zaad.. uitslag was opzicht goed.. ml heeft wel iets traag zaad maar niet heel ernstig.. hij vroeg of we erover nagedacht hadden en wat we zelf wilden; verder onderzoeken of nog even geduld hebben. we hebben gekozen voor verder onderzoeken. dus doorverwijzing gekregen voor fertiliteits arts. zo'n fijne huisarts! Ben zo raar ongi.. eerst 3 dagen alleen bij afvegen superlicht roze, dacht (hoopte) toen op late innesteling.. Toen toch ineens ongesteld maar wel iets minder dan normaal, duurde 2 dagen dus was al weer gestopt met tampons omdat t bijna niks was, en nu ineens weer mega ongesteld! snap ik meer van mn lijf!
Hee dames! Hier de ovulatie testen en zwangerschaps testen voor de volgende ronde ook besteld! Ben benieuwd... Ik heb ook pendel laten doen, twee keet april uitgekomen. Dus dan moet ik deze maand nog overslaan en zou volgende maand geluk moeten brengen. We wachten het weergaf.. Deze ronde wel ovulatie testen gebruiken, om eens te zien waar m'n eisprong precies zit. Gebruiken veel dames hier ze ook? Sterkte allemaal met de menstruatie. Hier ook beetje maf. Maandag en dinsdag wel. Woensdag amper en vanaf donderdag weer heftig.. Dus twijfel een beetje vanaf waar ik moet rekenen.. Vanaf maandag of pas vanaf donderdag, lastig! Vanaf welke dag na de menstruatie gebruiken jullie ovulatie testen normaal gesproken?
Hallo meiden, Mag ik ook op de lijst? 30 jaar (ronde 1 miskraam) en gaan nu voor ronde 3. Houd mijn nod nog effe op datumloos. Mijn eerste menstruatie na de miskraam was na 37 dagen en deze maand na 23 dagen (2 x ongesteld in 1 maand). Had op cd 10 al m'n eisprong. Alvast bedankt!
Welkom nieuwe dames!! Jaydee, gezellig! mooie datum! Larissa, wat vervelend dat je er zo tegenop ziet! Ergens snap ik het ook wel hoor! Toen ik naar de negenmaanden beurs ging was ik zo giga ongesteld. Achteraf was het de eerste dag van m'n laatste menstruatie dat ik zwanger werd van m'n zoontje haha. Misschien moet ik ook maar weer eens gaan.. Klinkt vruchtbaar Nee hoor grapje, ik hoop dat je een leuke dag hebt en dat je er een beetje over heen kan zetten. Trek je het nou niet zou ik het eerlijk zeggen tegen je nicht.dan snapt ze het misschien wel. Lievekind gelukkig is de uitslag goed! En fijn dat je meteen een verwijs brief krijgt! Wat naar dat een aantal zulke rare menstruaties hebben! Hier begin ik meestal op dag 11/12 met ovutesten.