Ik ben ook wel benieuwd naar je test, is dit een ovulatietest? Veel succes in het zokaland, en mugen ontwijken! ik lees hier al weer veel onzekere dames op het wachtbankje, hang in there. geen bloed geeft moed....tot die tijd kan het alle kanten op. je hoeft niet persee kwaaltjes te hebben, kan hetzelde voelen als menstruatie of juist hele andere kwaaltjes. 😙
Het kan nog alle kanten op dat bloed is waarschijnlijk omdat het zo moeizaam ging. Niks om je zorgen over te maken. Wel of geen kwaaltjes zegt niks, mijn lichaam geeft mij iedere maand zoveel signalen dat ik al een elftal aan kinderen zou moeten hebben de ene heeft last van kwaaltjes de andere niet
Koekie ja...Dat kennen we zeker. Zie wel dat je vorige zwangerschap anders is verlopen. Dat is niet makkelijk. Dank voor je felicitaties. Dan volgt ik dus twee dames uit deze lijst....Heb toch het gevoel jullie te kennen. Succes en deze klus ronde
Dit medium maakt snel mensen heel lief en begripvol. Daar hou ik van. En jij bent ook altijd erg attent en steunend voor anderen valt me op. Volgens de pendel is maart je maand. Wanneer is je nod? Hier is het nog steeds onwerkelijk. Dat ik zwanger ben. Heb een buikje. Voel me goed en alleen een beetje moe. Kan niet wachten het aan anderen te vertellen en mijn buik te laten zien ipv verbergen. X
Nee is men ovu test! Begint in ieder geval op te schieten,, maar duurt nog een paar dagen,. Ik gebruik ze van de action,, wil, als het deze maand niet raak is, die van zwanger en kids bestellen,. Merk wel dat m'n lichaam erop reageerd richting de eisprong.. Goede stoelgang, (heb normaal gesproken 1 tot 2 keer ontlasting per week) en zeer gevoelige tepels Testen jullie 1 of 2 keer met de ovu testen? Deze test was van vanmiddag half 5. M'n NOD heb k trouwens op 30 maart staan,, uitgaande van cyclus van 30 dagen..
Ik test altijd maar 1x per dag eigenlijk, soms 2x, maar dat is meer onzekerheid en heeft nog nooit wat opgeleverd
Jaydee, Hahaha ooh nee dat is echt best wel uhm... ja laat ik maar niks meer zeggen Melis, Ik zie ook een roze lijntje. Dus nog even doortesten. Irisbloem, aaah wat lief van je Ja helaas is het geëindigd in een vmk maar daar weet jij ook alles van he... echt heel erg balen maar goed... we gaan gewoon door. D83, Graag gedaan Summer, Ja die is positief. Veel plezier!
Mijn nod is 26 maart Iris... Ja dat klopt dit medium is echt heel fijn... Ja maar dat is vicaversa jij bent ook zoo lief en dan ineens zo'n Lief berichtje dat sterkt me echt dank je wel.... Ooh ben zoo benieuwd hoe je omgeving reageert.. En leuk al een klein buikje 😍😍😍😍 Superrr... Dikke knuff en kroep ❤️💖🍀👶🙏
goeiemorgen allemaal! beetje druk dus niet veel hier.. gister dagje Amsterdam, vandaag een congres in Utrecht en vanavond weer terug naar Maastricht... weinig tijd dus.. maar helpt wel pfff wat is wachten toch spannend! mijn testdrang neemt nu al toe haha
Ik zou willen dat we gewoon een week (of 2) over konden slaan, geen wachtbankje meer Als dat eens zou kunnen... haha
Haha loveexx, heb je die film met een afstandsbediening om de tijd vooruit te spoelen wel eens gezien? Click?
Klinkt alsof wij dat allemaal kunnen gebruiken haha Menstruatiekrampen blijven komen en gaan.. Zal het me wel inbeelden ofzo... vrouwenlichaam zit zo gek in elkaar hehe
Haha ja doe mij ook maar zo'n afstandbediening! Wat een gedoe he elke maand. Ik vind de eerste 2 weken snel gaan, maar dan....na die eisprong! Dat duurt zoooooooo lang
Die afstandsbediening wil ik ook!! Als we hem nou rouleren haha, zou leuk zijn.. Al mag ik niet klagen.. M'n NOD moet ergens tussen zondag en dinsdag zijn ( staat nu op dinsdag). Nog geen testdrang hier, al komt het wel wat dichterbij nu moet ik zeggen. Maar zoals al eerder genoemd totaal geen klachten.. Maar ook nog geen bruinige afscheiding, normaal heb ik dat wel voor m'n NOD. Heb wat jeukende tepels gehad (ook dat wel vaker).. Dus ik ga er vanuit gewoon ongesteld te worden, bespaart weer testen haha! Jajo dat is balen zeg! Hoeveel dpo zit je? Wel fijn dat het je rust kan geven...