JAjo echt balen meis, maar als het je rust geeft :S Maar er is nog geen bloed meis dus houdt moed <3 Ja rouleren is ook een idee hahahahaha
Haha nou hier hoef ik geen afstandsbediening. Ik zit gewoon de tijd op het bankje uit Balen van die witte test jajo. Waarschijnlijk ben je ook wel vroeg of niet? Sommige meiden al bijna hun NOD. Spannend! Ik moet nog een week wachten, iets langer zelfs... dan doen we dat ook maar he
Vorige keer testte ik op 9 dpo positief, dat zit ik nu ook. Had al het idee dat het niet raak was. Ja gek he dat je dan gelijk rust in je hoofd hebt zodra je weet dat je een witte test hebt.
Elke zs is anders dus dat hoeft nu niet zo te zijn.. wacht je nod af en dan hoop ik voor je op n mooie test..
Jammer jajo maar alles kan nog wij lopen volgens mij gelijk op!!! Vind het nu echt spannend worden maar ik had gisteren getest ook wit uit rlkaar gehaald wat natuurlijk niet de bedoeling is naar heereeeeeel goed kijken zag ik wel een streepje lijkt wel indrooglijntje maar die zitten er althijd!!! Ik ga van weekend pas proberen te testen!!! Good luck ladys!!!!!
Volgens mij testen veel meiden voor NOD of heb ik dat mis? Wordt wel spannend of er van het weekend al meiden op roze mogen
Ik vermoed dat er weer veel roze zal zijn deze maand ik heb t gevoel dat er iets in de lucht hangt of iets in het water zit 😘😍🙏👶👶👶👶👶👶🍀🍀🍀🍀🍼🍼🍼🍼
Laten we het hopen! In de laatste NOD groep waar ik zat was het echt een slechte maand, ik geloof 4 dames op roze van de 55! Hier gaan we dat eens even goed maken met z'n allen
Ik zat in een groep met een hele roze lijst 😘😘😘😘😘 Dus ik hoop dat deze groep ook lekker roze mag worden 👶👶👶👶👶👶👶🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏ik duim echt heel hard hele weer hele dikke duimen 😘
Spannend allemaal meiden! Hopen op een hele roze lijst! Hoeveel dagen voor nog testen jullie? Ik had zondagochtend een positieve ovulatietest. Vorige keer zat er tussen eisprong (denk dat ik hem voelde en slijm) en ongesteldheid maar 11 dagen. Maar ga proberen pas 24 maart te testen. Ben bang dat die anders sowieso nog wit is.
Ik heb nu voor tweede dag op rij een knal positieve ovu test. Betekend dit dat ei nog niet gesprongen is?😳
Zegt de gebruiksaanwijzing niet dat je het begin van de piek moet aanhouden? Maar ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen
Kan goed hoor. Een positieve test betekent dat ie ergens tussen de 24-48u gaat springen. Ik had ook twee positieve testen twee dagen achter elkaar, maar door temperaturen wist ik dat ie geweest was
He meiden, wachtbank frustaties lees ik hopelijk heeft babywish gelijk en wordt het een mooie roze lijst! Ik kan weer geen ei vinden...zou ik dan een korte piek kunnen hebben? Iemand hier ervaring mee?
Ja ik, ik vind hem alleen als ik meerdere malen per dag test. En daar heb ik niet altijd zin in dus meestal weet ik achteraf door mijn temp dat het vage streepje een beginnende piek was