Mag ik vragen wanneer je start met ovu testen, Ja ik hoop t ook van ganser harte mooie positieve roze lijst 😍💝
Ik starte deze maand op dag 7 omdat mijn cyclus vorige keer 22 dagen duurde en test tot dag 25... ik gebruikt 2besure, action en clearblue. ik heb op dagen dat er een streepje kwam wat vaker getest... maar nog niks gevonden. ik denk dat ik ze los ga laten en mijn temp bij moet gazn houden.
Maken gewoon voor zekerheid vanavond nog keer gezellig. Temperaturen werkt vrees ik bij mij niet ivm onregelmatige diensten. En naar mijn weten moet je met temperaturen nauwkeurig zijn en onder de zelfde omstandigheden en op zelfde tijdstippen testen. Hoop echt dat snel raak is. Ben ook opzoek naar iemand die wilt pendelen is alleen erg stil op die topics
Hoi sumer, Ik had ook eergisteren en gister een knalpositieve ovutest! Werd er ook een beetje onzeker van, maar vandaag is hij duidelijk afgelopen. Temp was vandaag maar met 0,15gr gestegen, dus voor de zekerheid vandaag nog geklust! Ik ben op vakantie en slaap daardoor slecht en ben vroeg wakker dus temp dan tussen 6 en 7 uur. Kan ik mijn temp dan vertrouwen of niet? Beetje lastig zo... denk dat het maar afwachten wordt en gokken dat mijn ei vandaag is gesprongen. Dan mag ik op paars en wordt mijn NOD 28 maart. Wil iemand dat voor mij veranderen in de lijst? Thanks alvast. Ik hoop dat er veel roze komt dames, ik ben nu al zenuwachtig en moet nog zooo lang wachten!
Dus daar kan t niet aan liggen je gebruikt dezelfde combi als ik.. Wel irritant dan dat je je ei nog niet gevonden hebt Hopelijk vind je m dan via temperaturen 😘
Ik hoop dat het gevoel van babywish goed zit! Vanmorgen had ik een flinke temperatuurdip. Wat wil dit zeggen? Zit op 6dpo. Is vandaag dan de innesteling? Wordt nu spannend want heb maar een lf van 10 a 11 dagen!
Ik heb het gevoel dat het raak is deze keer. Maar dit gevoel is totaal nergens op gebaseerd en ik ben bang dat de teleurstelling daarna alleen maar groter is. Zit morgen pas op 5dpo. Voel nog niks maar lijkt me ook nog erg vroeg. Sinds vandaag opeens wel veel witte afscheiding en vanacht heel veel rare dromen gehad, maar goed misschien sliep ik gewoon diep. Testen jullie allemaal voor nod?
Ik hoop dat het raak is Natasja1234. Zou leuk zijn als je voorgevoel klopt. Hoop dat de lijst goed roze wordt. Zijn wij een goed begin van de lente met onze eitjes hihi. Zelf zit ik op 5dpo. Helaas had ik een blaasontsteking rond ovu, dus niet heel veel gedaan. Maar wie weet, precies genoeg. Ik test in elk geval niet voor mijn Nod. dan maak ik mijzelf helemaal gek.
Ik heb precies dezelfde "symptomen" als jij. Ik ga maar nergens vanuit... Zal voor je duimen! Probeer zelf niet te testen voor NOD, of het lukt is een tweede...
Nou meiden.. Ik mag op rood.. 😢😢😢 het bruine slijm wat ik eergister had werd lichtbruin en ging weg dus ik had nog hoop, maar net naar het toilet geweest en (sorry voor de details) ik had echt bloed met een hele grote bloedprop wat leek op een soort bal.. Een soort vlies met daarin brokken slijm en bloed. Dat heb ik echt nog nooit gehad dus schrok er best wel van 😳 zou het kunnen zijn dat de innesteling verkeerd is gegaan of is het gewoon menstruatie? Ik voel me zo klote nu, ben echt verdrietig omdat dacht ik alles goed ging nu en het deze ronde was gelukt. Betekent wel dat ik een lf van 8 dagen heb deze ronde, dus wordt nog leuk. We hadden al gezegd dat we na deze ronde naar de huisarts zouden gaan dus ga vanmiddag maar bellen 😔
He wat naar meis! Ik weet niet wat het is maar logisch dat je verdrietig bent! Maar heel lief zijn voor jezelf vandaag. Sterkte, ook met je gesprek met de huisarts. Liefs!
Jeetje meis dat is schrikken... Ik hoop dat je een foto hebt gemaakt dan kan de huisarts er naar kijken.. Klinkt mij Als een soort van miskraam 😪 sterkte lieverd...
Pregnancy Test Results for 10 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy leuke site om te zien hoeveel vrouwen hoeveel dpo al positief testen... hmmm toch al een aantal mensen die 6 dpo iets zien aaahhh
Agh nee Nic! Wat balen! Mijn temp. is vanmorgen weer omhoog geschoten na de flinke dip van gisteren. Dus vermoed idd dat het een innestelingdip was!
Ah dat is echt balen meid! Geen idee wat het kan zijn. Hopelijk kan de huisarts snel meer duidelijkheid bieden voor jullie.. Veel sterkte!
Goedemorgen allemaal! Hier al paar dagen witte afscheiding en droom al drie/vier nachten vreselijk.. M'n NOD staat op de 22ste, volgens m'n app de 20ste... Spannend... Vanochtend enorme testdrang, maar heb het niet gedaan.. Nou, test drang, meer een gevoel zo van test maar, t is er wel.. Beetje gekkig, maar wil echt proberen te wachten tot na t weekend! Best lastig... Dames die morgen al gaan testen?