NOD-lijst 22 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    He girls, wat is het spannend!

Ik ben misselijk, ik ga voor alsnog uit van niet fit zijn....
    Voor vrijdag wil ik niet testen, vind test erger dan ineens ongesteld worden.

heb ook geen idee hoeveel dpo ik ben, volgens mij heb ik mijn laatste groeispurt vorige week donderdag gehad...maar hoeft niet....naja gewoon afwachten

2. snoop222

snoop222 Actief lid

3 feb 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb aankomende maandag en dinsdag 14 dagen geleden dat het streepje binnen 40 sec stond die wo do ook positief getest
    alleen die vrij zat zo had ik positief ook alleen die kwamen later!!!
    dus ik dacht eerst dat ik mij ei in dat weekend heb gehad maar later bleek toch ma di en die dinsdag middag wel 1 uur last gehad van mij onderbuik zit ik denk 5 dagen voor mij nod

3. snoop222

snoop222 Actief lid

3 feb 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister met ochtend urine getest en was wit ik heb het ding gesloopt en voor het keukenraam gestaan toen zag ik wel heeeeel licht echt heeerel licht een lijntje dat was echt naar uur of zo dat ik keek ik dacht dat het een indrooglijntje was en niet gelukt was!!! Had zelfs ovulatietest liggen bij mij votige zwangerschap sloeg het positief uit al ver voor mij nod maar nu niet

4. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL

Wauw wat een heldere streep al! Die loopt vast op!

5. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Al iemand zwanger, gefeliciteerd!!
    De rest succes met wachten..

Wil me hier ook graag aanmelden voor 30-3,
    Mss86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5

6. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Wilt iemand mij op het wachtenbankje zetten?😬 Verwacht dat ik vanmorgen m'n eisprong heb gehad want kreeg een enorme steek in m'n buik en de ovulatie test van net was weer een licht streepje

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jaaaaaaaaaa snoooop zit te stuiteren :D spannend! Alvast n voorzichtige gefeliciteerd schat! Dit wordt onze ronde :D

8. Natasja1234

12 jan 2016
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nic, wat ontzettend balen voor je zeg! Wat zei de huisarts vanmiddag? Ik hoop dat hij je sneller verder kan helpen of doorverwijst.

@snoop, gefeliciteerd! De eerste zwangere al!

9. Quito

Quito Actief lid

17 dec 2015
    105
    5
    18

Woow duidelijk een streepje! Gefeliciteerd Snoop!

10. snoop222

snoop222 Actief lid

3 feb 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dank je wel allemaal had het echt niet gedacht dat het zou lukken deze maand!!mischien zelf bescherming maar ik ben al wel blij ermee maar houd nog wel in achterhoofd dat ik nog niet nod zit

Afgelopen dinsdag avond heb ik wel buikkramp gehad een uurtje ongv en die ochten diaree gehad sorry maar 1 keer dus ik dacht dat buikgriepje had mijn dochtertje had het ook!!die dag precies 6dpo dus ik denk toch innesteling geweest!!!

Nou meiden ik ga voor jullie duimen dan kunnen we mischien wel een zwanger groepje aan maken!!

Wie van jullie hebben al test plannen?

11. Natasja1234

12 jan 2016
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik hoop het, dat zou wel erg leuk zijn. Ik ga nog niet testen. Ben nu 5dpo en vorige keer werd ik 11 dpo ongesteld dus aankomende donderdag pas nod. Wil als ik niet ongesteld ben dan die vrijdag testen. Spannend!

12. Melis123

Melis123 Lid

21 jan 2016
    56
    0
    6
    NULL
    Veluwe
    Leuk! Gefeliciteerd Snoop!

Vanavond beginnen wij met klussen,,. Afgelopen weken hebben we t niet gezellig kunnen maken,. Ovu test (testdag 3) wordt wel steeds donkerder!

13. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ik heb heel erg de neiging om morgen te testen, haha! Probeer eigenlijk tot na t weekend te wachten...

Alle klachten blijven uit... Zowel voor een zwangerschap als voor een menstruatie.. Ook nog geen bruinige afscheiding, heb ik normaal altijd zeer duidelijk voor m'n NOD, echt al vier dagen van te voren.. Dus t blijft spannend!
    Misschien dat ik t kan uitstellen tot maandag, denk t niet... Al zegt t ergens in m'n achterhoofd wel dat t niet raak is!

14. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Ach Nic wat naar! Hoe was het bij de arts?

Gefeliciteerd snoop!! De eerste van de lijst op roze, wauw!

Spannend Xuona! Misschien zelfbescherming dat denken dat het niet raak is?

Ik heb expres nog geen testjes in huis gehaald. Wil vrijdag pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben. En gekke is dat ik deze keer verrassend rustig eronder ben...

15. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hee meiden, ik mag op rood hoor. Vanochtend negatief getest, 10 dpo, maar ik weet genoeg. Pff moeilijk om positief te blijven. Op naar ronde 6.. had wel indrooglijntje, valse hoop. Na wat water omo wit.
    Natuurlijk Snoop GEFELICITEERD en succes aan alle andere dames, hopelijk hebben jullie meer geluk dan ik 👍

16. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    @snoop: gefeliciteerd!! Geniet ervan!! 😘

Nou ik ben dus bij de ha geweest, was een vervanger maar echt een leuk mens. Hebben zitten praten over van alles. Ze geeft me nog niet meteen een verwijzing gegeven omdat ze er bijna zeker van is dat het een mislukte innesteling is geweest en we het dus wel 'kunnen' 😏 Alleen dat het al meer dan een jaar duurt vond ze erg vervelend dus hebben nu meteen een aantal onderzoeken die gedaan gaan worden. Ik krijg een CAT bloedonderzoek (checken of er iets met mn eierstokken is) en een inwendig onderzoek en ml moet een potje vullen en inleveren 😁 Dan gaan ze daarna kijken hoe groot onze kans is om zwanger te worden en adhv die uitslag worden we of verwezen naar de gyn of toch nog zelf proberen.

Heb alleen zoiets geks nu... Mn temp heeft een dip gehad en is nu weer omhoog geschoten ipv blijven dalen? Hij daalt toch als je ongesteld moet worden en een dip is toch als de innesteling misschien gelukt is? Mn lichaam is zo vreemd deze ronde, ze houdt me echt voor de gek volgens mij :(

17. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn om zo'n begripvolle vervanger te treffen. En fijn dat de belangrijkste dingen getest worden!

18. Lot33

Lot33 Actief lid

29 jan 2016
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    fijn nic! klinkt positief :)
    wel gek je temp! ben je wel nog ongesteld?

19. Lot33

Lot33 Actief lid

29 jan 2016
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    kan ook nog te vroeg zijn Larissa! bij mijn oudste teste ik pas een paar dagen na nod.. bij de middelste pas op nod en bijde jongste ervoor.. wilt dus nog niks zeggen!

20. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Dat is fijn om te lezen dat er toch begripvolle artsen bestaan 🙏💖🍀
    En wanneer mogen jullie de semen inleveren en wanneer vind t bloed onderzoek plaats 🙏🍀💖

Deel Deze Pagina