Och meis neem je tijd en als je mee wil kletsen klets je mee en anders op de achtergrond.. Wat je omschrijft heb ik nog niet mee gemaakt Ik hoop voor je dat t iets goeds is evengoed 😊
Oke, dankje voor je reactie! Neem dus aan dat het eitje binnen nu en 48 springt dan toch? Als de test van zaterdag de knaller is..
ik denk dat die al gesprongen is, hij spring binnen 36 uur volgens mij na het begin van de piek. bij mij zijn de ovu testen altijd heel raar, beging op dag 11 met testen, en dan allemaal heel wazig positief en dan van een op ander moment een knaller.. en heb ook vaak gevoel dat ik hem voel springen, meestal in vorm van een steek in mn buik of iets dergelijks. als die nog niet gesprongen was dan was de test donkerder. zie plaatje
Vraagje.. hoe is het bij jullie met slijm?? Voor mijn menstruatie eraan komt heb ik eigenlijk nooit echt veel slijm, gewoon normaal. Maar nu heb ik echt veel slijm. Zelfs tijdens niezen kwam er (sorry niet echt lekker om te horen misschien) spontaan een dikke klodder uit!
Hoi Livoli! Tnt nog bijna geen slijm.. Wel met bmm voelen wittig dun vocht mee.. Voel tegenwoordig of mn ei of menstruatie eraankomt (open/dicht) ipv ovu testen te gebruiken! Vandaar dat ik dat weet.. Haha.
Ik was ook even benieuwd! "Als jouw afscheiding minder zuur is dan normaal gesproken, scheidt de baarmoederhals meer afscheiding af dan je gewend bent. Dit zou een indicator kunnen zijn voor de vaststelling van een zwangerschap. Doordat je lichaam meer afscheiding afgeeft dan normaal, kan je baarmoeder een broedplaats voor schimmels en bacteriën worden. Je kunt hierdoor sneller een infectie oplopen. Wees gewaarschuwd, want een infectie oplopen is geen pretje. Je zou ook wel eens zwanger kunnen zijn als je lichaam meer witte afscheiding produceert. Dit is functioneel, want het remt de groei van bacteriën en infecties." Bron: zwangerworden. nl
Nog 2 dagen en dan gaat de lijst officieel van start Ik hoop dat er veel mensen roze gaan testen. Ik moet nog wachten tot mijn NOD en die is pas vrijdag. Lievekind, Ga je morgen al testen? Is wel vroeg he! Dus ben erop bedacht dat je nog niks ziet.... Nic, nou ik hoop dat het positief is hoor. Hier, Slijm ook wat wittig... Ook wat buikkrampen dus ben benieuwd of mijn ongi gaat doorzetten. Ook wel pijnlijke borsten af en toe en heel moe.... heeeeel erg moe
Dank je wel😘 Het zou idd een wonder zijn maar ben iemand die altijd van t ergste uitgaat zodat het mee kan vallen dus doe ik nu ook we zijn al meer dan een jaar bezig (sinds feb '15) en ben vrijdag naar de ha geweest dus gaan nu beginnen met onderzoeken. Ik wacht het maar gewoon af! Hoop dat je pendel idd uitkomt! Spannend hoor, ik duim voor je!!
Dat is lief, dank je wel!! 😘 😘 Dit is echt een leuke nod club, dus dat maakt het makkelijker om mee te kletsen!
Dank je! Ik hoop het ook maar ga er niet vanuit nog tot vrijdag wachten, is het moeilijk? Of ben je iemand die echt pas op dr nod test 😁?
Sumer; oke, dan zo nog maar een poging wagen met vriendlief..dan kan ik dus mn ei zetten op vandaag denk ik dan? Dit is de 1e maand met ovu testen, dus ff wennen. Voor de eventuele testers maandag/dinsdag ik duim voor jullie!!
Nee ik ben iemand die pas na NOD test. Ik zit een beetje raar in elkaar. Van het ziekenhuis mag ik 16 dagen na Ovitrelle testen.... Ik kan nergens vanuit gaan... de ene keer wordt ik ongi 12 dagen na Ovitrelle, dan pas na 18 dagen en in januari positief getest maar VMK. Dus ik wacht liever wat extra dagen... maar ik vind het wel weer spannend worden hoor
Hallo dames, Ik klets graag mee. Ik ben 28 jr, 2e kindje en 1e ronde. Mijn ei was op 10 mrt, die was errugh pijnlijk. Nu heb ik al een paar dagen rommelende darmen en gisteren uit het niets 3x waterdunne diarrie (sorry 😛. Ook moet ik enorm vaak plassen. Pff geduld nog maar even& succes aan alle dames!!
Meiden, word ik gek of staat er echt een streepje..????? 😱😱😱😱 (10/11dpo) Als dat zo is, is het het beste verjaardagscadeau ooit en echt een wondertje😱😱
Meis je bent gewoon zwanger wat geweldig en hartelijk gefeliciteerd ❤️😘👶🙏
Zo te zien krijg je een mooi verjaardagscadeautje Nic! Voorzichtig gefeliciteerd! Wil iemand de lijst updaten en de nieuwe meiden erop zetten? Via mijn mobiel gaat dat wat lastig
Ik zie een streepje nic!! Gefeliciteerd mijn nod is morgen maar ik durf vandaag nog niet te testen. Ik denk dat ik het tot 1 dag na nod afwacht (woensdag). Wat zouden jullie doen? Toch vandaag al testen of is dat te vroeg?