Helaas een witte test vanmorgen, 10 dpo. Kan nog, ik weet t, maar ben te ver heen om daar op te hopen!
Balen lievekind! Maar zoals ze hier zeggen; geen bloed geeft moed! Als iemand de lijst aanpast willen jullie mijn nOD dan op 28 maart zetten en ik mag op paars. Lukt echt niet op mijn telefoon.. alvast bedankt
Helaas ik had net ook een witte test. De rode duivels zullen vandaag of morgen wel komen..grr succes meiden met het testen en het afwachten
Mijn temp is nog hoog en begin gevoelige borsten te krijgen en ook wit slijm. Ben benieuwd!! Maar ik wacht nog steeds.
Nice super!!!alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! Mijn nod is morgen ik heb naar vrijdag niet meet getest ben benieuwd of het opgelopen is!!!ik ga zo gelijk kv!!!
Normaal wordt ik 10 (of hooguit 11 dpo) ongesteld. Maar vanmorgen dus niks! Dus heb een testje gedaan. Op het eerste oog ga ik er vanuit dat hij gewoon negatief is! Maar toen ik goed keek, zag ik heeeeeeel vaag iets! Ik krijg hem eigenlijk totaal niet op de foto, maar misschien dat jullie hem zien! Heb hem niet bewerkt, alleen een klein puntje erbij gezet.
Snoop hier gaat de Kruidvat pas 13u open op maandag daar nie? Paar X voor niks gegaan omdat ik t dan weer vergat...
Zie wel iets livoli maar durf er niks over te zeggen, hoop dat ie duidelijker wordt, goed teken dat je nog niet ongesteld bent!
Stomme vraag wellicht maar als ik 6 maart ongesteld werd en m'n cyclus is 24/25 dg dan is m'n nod toch 29 of 30 maart, m'n banner zegt dat ik pas de 31e kan testen?
Hoi allemaal, Wat een spannende week hebben we voor de boeg he! Ik mag eindelijk op paars, nu DPO 3. Alles veel later dan normaal, dus ik dnek dat ik net buiten deze lijst val, maar ik blijf toch gezellig mee kletsen en lezen. Succes allemaal met testen!
Hoi meid, ligt er aan hoe lang je LF is.. dan kan je tellen vanaf de eisprong tot je NOD! Wat fijn dat je een ei hebt gehad, hier vandaag op 5dpo.. nog 5 nachtjes slapen voor ik mag testen (of ongi word)
Goed dat je een Ei hebt gehad meid Hoop dat je cyclus nu weer een beetje normaal wordt en blijf maar lekker bij deze lijst ookal val je er misschien buiten!
Livoli ik lijk wel wat te zien maar durf het nig niet met 100%zekerheid te zeggen.. D83 hier is de kruitvat om 9 uur al open heb gelijk even boodschapjes gedaan en toen ik thuis kwam gelijk een testje gedaan het is mooi opgelopen..
Wat tof! Ik dacht het al na je berichtje over je temp. een vriendin van mij kwam er ook pas achter dat ze zwanger was na 4 maand omdat ze iedere keer daarvoor nog een beetje ongesteld werd (1 a 2 dagen heel licht), zij heeft een gezonde zoon gekregen Fijn dat je de mmm niet in hoeft!!