NOD-lijst 22 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Mijn Nod is morgen maar nog niks van een menstruatie te bekennen. Vanochtend een negatieve test.... hmm dat zal vast niet meer goed komen deze maand :(

2. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Dankje D83, hopen op heel veel roze deze maand :D

Nic ik zou allebei de dagen testen :) maar meestal adviseren ze om de dag toch?

Pien ben je zeker van je NOD? Misschien heb je een latere eisprong gehad :)

3. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Pien ik snap hoe je, je voelt! Ik dacht echt gisteren m'n NOD te krijgen, s ochtends nog negatief getest.
    Nu denk ik misschien m'n NOD morgen te krijgen... Maar er doet zich nog steeds niets aan... Morgen misschien nog maar een testje doen, lastig!!!

4. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    #844 sumer93, 21 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2016
    ik vind het wachten tot mij NOD echt altijd verschrikkelijk. Vond dat al toen we zonder ovu testen deden, (ik tel pas de rondes sinds ovulatie testen) daarvoor hebben we 10 maanden zonder anticonceptie gedaan en er niet te veel bij stil gestaan.

Morge moet ik naar de gyneacoloog, we gaan bespreken over het starten met Chlomid. Op dit moment denk ik dat ik daar volgende maand toch maar mee wil gaan starten:( Iemand hier ervaringen mee? is het psychisch zwaar etc? bijwerkingen?

5. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Sumer, dat is per persoon heel verschillend, ik heb 2 cyclussen menopur injecties moeten zetten en ik merkte geen verschil. Niet depri of zweetaanvallen of andere mogelijke bijwerkingen ;)
    Ik hoop dat je snel zwanger zal zijn en ook geen heftige reactie op de Clomid zal hebben!

6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Nic, ik zou iedere dag testen :) maar ik ben "test verslaafd" :cool: bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik er in 1 a 2 weken tijd wel 15 gedaan :) verschillende soorten van zwanger&kids, KV 2-5, testjezelf en CB :) was in het begin omdat ik het niet kon geloven, daarna wilde ik ze zien oplopen en daarna vond ik het gewoon leuk :p vooral de 2 digitale van CB vond ik leuk, met week indicator :D

Ik heb vanmiddag getest, ik wilde het niet, maar ik won het niet van de nieuwsgierigheid.... Nu zit ik in de zenuwen, zou het? Of indrooglijntje? Het was er niet direct.... Ik heb nu spijt, ik had moeten wachten ;)
    (In het echt is hij wel iets duidelijker)

7. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL

Spannend, volgens mij zie ik wel wat roze. Ik hoop dat je morgenochtend? Meer zekerheid hebt!

8. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou jammer zijn. Maar wie weet heb je nog geluk!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zie ook roze... Spannend! Indrooglijntjes zijn niet roze toch?

10. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Hier snap ik er niets meer van dames...
    Dacht dat m'n NOD zondag zou zijn... Nu na wat rekenen morgen of uiterlijk woensdag...
    Maar had net wat witte afscheiding in m'n onderbroek en als ik voel bij m'n baarmoedermond ook wit slijm... Maar had zondag met clearblue een negatieve test...

Zucht... Dacht er zo zeker van te zijn dat het niet raak is deze ronde, nu weet ik niet meer wat ik moet denken..
    Sorry dames, het is pas m'n tweede ronde, maar best lastig niet op m'n lijf vertrouwen.. Zoveel respect voor de dames die al zolang proberen!!

4dogs82 er lijkt wel vaag een lijntje te zitten, maar kan het moeilijk zien! Ik hoop voor jou natuurlijk dat het snel op gaat lopen!!

11. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie een tweede streepje! Hopen dat die mooi oploopt :)

12. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    4dogs, wat ik op je foto zie is toch een duidelijk lijntje. Test je morgen weer?

Ohw lastig he Anouk en Pien? Ik blijf ook maar dubben. Dacht zeker te zijn dat het deze ronde niet raak was. Inmiddels toch wat dingetjes waardoor ik eraan ga twijfelen en mezelf weer gek ga maken met de vraag "wanner zal ik testen?"
    Mijn cyclus varieert van 28 dagen tot 30.
    Dus donderdag, vrijdag of zaterdag NOD. Ik moet van mezelf uitgaan van zaterdag maar vind het zo moeilijk 😅

Succes nog even met wachten dames!! We kunnen het samen (of niet 😜)

13. snoop222

snoop222 Actief lid

3 feb 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    4 dogs ik lijk ook wat te zien!! Kan haast niet geloven dat het indrooglijntje is die is niet rose morgenvtoeg nog maar 1 doen als ik jou was

14. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reactie. Ene moment denk je helaas we gaan naar de volgende ronde en het andere moment hoop je toch nog op dat beetje geluk. Ik denk dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is want ik ben ook met vlagen misselijk. (Ondanks dat ik er deze maand niet zo mee bezig ben geweest) Vorige maand dacht ik ook van alles te voelen.
    Ik heb heel veel respect voor de dames die al maanden bezig zijn.
    voorderest hoop ik voor iedereen heel veel geluk deze maand en veeeeeel roze!!!!!:) Het enige wat we kunnen doen is afwachten.

15. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    Haha ik heb geen tijd gehad om testen te halen helaas... Dus moet tot woensdag, misschien donderdag nog wachten! Morgen een hele lamge werkdag en heb geen kruidvat in de buurt. Of zou cb al werken nu?

Ik zie bij jou ook wat meid!! Lijkt mij geen indrooglijntje!! Fingers crossed 💚

16. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Nic, Jaaaaaaaaaaaaa ik zie een streep :D Voorzichtige felicitatie!

Livoli, Ik zie op deze foto zo goed als niks

Snoop, Nu een dikke felicitatie... super goed zeg!

Sumer, Ik zit aan de Clomid. Iedereen reageert er anders op. Hier af en toe last van de hormonen maar gaat nog redelijk dacht ik

4dogs, Spannend zeg

Hier, Ik voel met anders dan anders maar kan ook gewoon niks zijn... heel moe, last van beetje obstipatie, steken in mijn onderbuik, pijnlijke borsten... Mijn NOD is pas vrijdag... ook veel last van witte afscheiding :)

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik heb ook wat krampjes en steekjes maar is wel vroeg 4dpo n vast aan wat anders te linken dan ik hoop

18. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ik zie een lijntje :)

19. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Kan iemand me op rood zetten? :( helaas de maandstonden (vroeger dan gedacht) doorgebroken. :(

Op naar de volgende ronde!

20. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Wat ka-u-te meis dikke knuff

Deel Deze Pagina