Elk uur naar de wc maar nog niks te zien.... pff wat zenuwslopend dit. Hoe gaat het met de mensen die vandaag hun Nod hebben? Al wat vooruitgang?
Meiden ik maak me een beetje zorgen... Heb opeens lichtbruin verlies en krampen... Vanmorgen niet meer getest, ga straks een halen voor morgenochtend. Kan het kwaad?
Nic, het hoeft niks te betekenen, maar ik snap dat je je zorgen maakt hopelijk houd het bruinverlies gauw op. Krampjes is heel normaal.
Gefeliciteerd degene met een positieve test!! Ik denk dat mn nod nog wat opschuift richting het weekend. Wel een wat ongesteldheid achtig gevoel en licht gevoelige tepels. We wachten het af. Ik duim voor iedereen en hoop van harte op roze testen, maar met het nieuws op je netvlies vraag ik me toch af in wat voor wereld onze kinderen terecht komen. Sterkte voor vooral de Belgische dames onder ons, volgens mij zijn dat er een aantal.
NIC ik snap dat je, je zorgen maakt. Ik hoop dat het snel overgaat en je morgen een prachtige test hebt die mooi oploopt. Hier is nog geen menstruatie te bekennen. Vind het lastig dat er zich nog nits aan dient. Net nog even zitten rekenen kan ook pas m'n NOD donderdag hebben. Ga ik niet van uit, dan hou ik alleen maar hoop op een zwangerschap, als m'n NOD inderdaad pas donderdag is dan had ik nu al wel licht positief moeten testen denk ik zo. We wachten af........
Vandaag is mijn Nod en ben al vanaf de middag ineens duizelig. Kent iemand dat? Misschien is het wel een griepje die ik ga krijgen
Sommige testen op 9dpo al positief, andere pas op NOD een tuurstreepje zelf had ik vorige keer op 12/13 dpo een lichte streep maar al wel een positieve clearblue Zolang je niet ongesteld bent, hoop houden
Hier zit ik met het zelfde probleem. Lijkt nog niks te komen maar 2 dagen geleden ook negatief getest..hmm weet niet wat ik moet denken. Ik duim voor je
Lief van je, dankjewel! Ik duim ook voor jou! Ik weet het ook allemaal niet! Lees ook van mensen die pas 2 dagen na hun NOD positief testen... Dus zolang er geen bloed is, is nog niets verloren denk ik dan maar....
Dus dat ik doe ook maar haha! Zolang er geen bloed te bekennen is, is nog niet alle hoop vervlogen...
Oh gelukkig! Had net met afvegen niks meer dus hoop dat het gewoon oud bloed is wat er nog uit moet. Kan ik trouwens morgenochtend plas opvangen en zeg na een halfuur nog testen? Moet snel naar de winkel om een test te halen morgen hahaha
Ik denk dat je tweede plasje van de ochtend misschien beter is dan een plasje een half uur laten staan? Geloof dat, dat niet zo goed is voor de geloofwaardigheid van de test... Maar ik ben geen expert dus ik weet het niet zeker!
Volgens mij kan je je plas gewoon een uurtje bewaren hoor. Maar je kan ook een paar uur niet drinken en dan plassen
Ja hoor, dat is geen probleem! Zo doet mvm dat ook. Bruin is overigens oudbloed, dus vast van de innesteling. En krampjes is normaal!
Ik had dat bruinverlies bij onze dochter ook. Even schrikken maar uiteindelijk dus helemaal goed gekomen. Gefeliciteerd 4dogs! Nu kun je er niet meer omheen. Ik zit te twijfelen om morgen een vroege test te doen. Heb zaterdag NOD. Bij dochter en miskraam testte ik drie dagen van te voren licht positief. Zucht.... Dilemma's
Wat dom wat dom.. Half uur geleden geplast en net weer maar dan met een test. Vraag me niet waarom! Ik weet het niet.. Maar in 3 minuten kwam er heel licht weer een streepje te voor schijn! Wel duidelijker dan die van gisteren ochtend, maar via de pc (wel op mijn telefoon) bijna niet te zien! Maarja 11dpo kan nog vanalles gebeuren!
meis, op deze zie ik niks en op je eerst wel wat maar daar was het roze ook flink uitgelopen. Ik had met 9dpo een pennestreep met zo"n dipstick en had meteen hoop.. maar bleek vals alarm te zijn dus kijk alsjeblieft uit met die tuurstreepjes, ik hoop echt dat hij over een paar dagn donkerder wordt♡♡♡