Pien, Hij loopt op! Super zeg. Loveex, Nou balen zeg. Hoop dat je ongi toch weg blijft. Lot, wat jammer zeg. Jaydee, Er lijkt inderdaad een streepje te staan op de test. Nic, Ziet er goed uit hoor Livoli, Bij jou ziet het er ook mooi uit 123leen, Welkom en wat balen van je miskraam. Hopelijk deze ronde wel gelukt
Ha meiden..... Nog steeds geen menstruatie te bekennen hier... Wordt nu toch wel een tikkeltje zenuwachtig hoor 😁...
aah bella wat rot Dikke kroel en lekker goed voor jezelf zorgen de komende dagen! Succes met de volgende ronde♡
Snap ik, turen turen uiteindelijk wat zien maar niet op foto krijgen n dan uiteindelijk is er niks n wordt j ongesteld Ik ben zondag 10 dpo Weet weinig van tempen maar vaker gezien dat n stijging positief is!
Ik wil niet lullig doen, maar naar 5 min is de test niet geldig. Staat toch ook in de beschrijving? Gewoon een nieuwe test doen morgen of overmorgen. Het zou jammer zijn als het niet zo mocht zijn! Dan baal je vreselijk
Ziet er veel belovend uit Livoli! Klein, streep is streep, ik heb heel veel test ervaring en ook al laat je ze een week liggen of druppel je er een halve liter plas in, ze bleven altijd wit. Balen Bella! Ik kreeg net de CB testen in de brievenbus en m'n man zat me de hele ochtend al te bestoken met appjes en wilde graag dat ik hem meteen deed als die er was.. Ik was toch ook wel erg nieuwsgierig en nadat ik een Z&K test deed en de streep duidelijk donkerder was dat die van eergisteren, toch de CB gedaan;
Yaaaaaay!!! Super tof! Gefeliciteerd (voor de honderdste keer hahaha) 😁😁 geniet!! Ik durf nog niet met cb te testen, ben bang dat ie niet zwanger zegt😔 Dus doe m pas op mn nod - vrijdag dus
Meiden sommige van jullie hebben pendels En voor diegene die daar in geloven en/of in mediums vroeg ik mij wat af Stel n medium zegt dat ze niet ziet dat je zwanger bent op dit moment(en zij heeft t wel eerder gezien bij vrouwen kort na bevruchting) maar je hebt wel n goed gevoel over haar door eerdere sessies over totaal andere dingen en je bent overtuigd van wat zij doorkreeg, kan t dan toch zijn dat ze t wat dit betreft mis heeft? Ene kant heb k nu t gevoel van ik moet t nu opgeven voor deze ronde (want al die dingen die ze eerder zei over andere dingen kon zij echt Nie zomaar zeggen t was te specifiek) maar anderzijds m'n gevoel zegt dat t toch kan gezien de symptomen(nu dag 3) of m'n lijf houdt me voor de gek.. T laat me Nie goed los merk ik We gingen voor wat anders maar kon t toch Nie laten er naar te vragen.. Had ik t maar Nie gedaan.. Ook omdat ze zei als t wel zo is, hou er dan rekening mee dat t mis kan gaan..
Alle dames die hebben getest helemaal super van harte gefeliciteerd!!! Alle dames die op rodd staan heel veel succes in de volgende ronde D83 ik heb op 6dpo mij innesteling gehad denk ik sochtends diaree gehad en savonds buikkrampen daarna allee iedere avond van die plopjes bij de darmen!! En het pendelen ach ik geloof er niet in bij mij eerste was er eens een soort bazar met ern waarzegger toen vroeg ik aan haar of ik binnen kort zwanger zou raken ze zei dat het nog wel maanden kon duren terwijl ik al wist dat ik zwanger was!!!
Ik geloof wel in pendelen maja pendel zelf hahah dusja . Mijn nod is eerder omdat mij. Ei eerder was voel me zo zwanger vanmiddag testen vast gehaald moet zaterdag of zondag mijn. Nod hebben kon me weer niet inhouden weimig nut met middag urine maja wat zie ik ? Zien jullie wat?
Ik ben even de draad kwijt... Of m'n NOD was gisteren en ben ik nu 15 dpo of m'n NOD is morgen en ben ik nu 13 dpo. M'n testen zondag en gisteren waren beide negatief, dus vandaag niet weer getest.. Wil eigenlijk gewoon afwachten of m'n menstruatie komt, voor m'n gevoel ben ik namelijk helemaal niet zwanger.. Heb al paar dagen onrustige darmen en wat diarree maar verder niets. Niet misselijk en geen zere borsten... Maar ook nog geen enkel teken van menstruatie, dus ik weet het niet...
Ik moet zeggen dat ik dat moeilijk vind. Ik geloof er namelijk wel, ik heb zelf 4 pendels voor dezelfde maand, maar tot op heden blijft m'n menstruatie van deze maand uit... Dus blijf ik maar roepen dat ik niet zwanger ben, maar wie weet wel? Ik geloof echt wel dat mensen dingen aan kunnen voelen en je zelf ook een heleboel doet... Maar goed, uiteindelijk als je zwanger bent en t gaat wel goed of niet goed is afwachten. Sorry meid, weinig behulpzaam i know... Probeer op je gevoel te vertrouwen, dat is t enige dat ik kan zeggen...