Gefeliciteerd positieve testers... Meiden op rood echt balen op naar de volgende ronde... En dan raak schieten he 🙏👶🍀🎉
@D83 ik zie ook iets op de 2e foto maar het lijkt wel grijzig, hoeveel dpo ben je nu? Hoop dat hij oploopt hoor @babywish ik zie hem duidelijk hoor Hopen dat hij gaat oplopen♡
Nic oohhw nee! Wat jammer zeg!! Ik ken je gevoel helaas! D83 ook ik zie op de eerste niks maar op de tweede wel! Maar weet niet goed wat ik er van moet vinden? Hier is het helaas hevig doorgebroken! Balen, maar met vol goede moed een nieuwe ronde in! Toch een nette LF. Voor de eerste keer een LF van 14 dagen!
Babywish ik zie je je streepje!!!voorzichtig gefeliciteerd hopen dat het mooi oploopt!! Mischien voor de zwangere onder ons is het leuk apart groepje aan te maken ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen
Ja hahaha oké benieuwd naar die andere test ik zie deze iig wel Ik heb nu op de action een streepje maar op Kruidvat niet en je zou denken gezien de ervaringen hierop zp dat t andersom zou zijn maar na googelen blijkt dat er ook anderen zijn die dit hebben gehad Ben dus niet te enige Enige wat ik nu kan en moet doen is afwachten of t wat betekend.. Hoop hij zal oplopen! M'n urine stond ook 1.5 u te wachten voor ik kV deed Maar zou ook Nie veel moeten uitmaken?
Oh meid 😞!!! Wat ontzettend klote!! Heb zo met je mee zitten hopen, vind echt klote voor je! Dikke knuffel!
Ja ik hoop t ook, echt zo balen... Heb er vandaag ook wel even last van hoor!! Gelukkig werken, dus heb afleiding! Nu maar hopen dat de menstruatie door zet en snel door naar de volgende ronde... Wanneer is jouw NOD de volgende ronde? Wie weet mogen we dan afgaande op onze pendels door naar een we zijn zwanger forum hihi!
Meiden ik ben echt blij met jullie reacties maar ik moet t eerst nog zien hoor En snoop ik klets graag mee als ik echt zwanger blijk Lot ech balen
Ik weet het allemaal niet zo goed meer... Kan niet echt aan mijn cycluslengte uit... Vorige cyclus 26 dagen, maar weet niet goed voor mijn allereerste cyclus hoe ik moet tellen, gezien ik halverwege gestopt ben met mijn pil... Volgens mijn appje heb ik mijn volgende NOD 16/04... Ik hoop echt dat onze pendels gelijk hebben!
Hier heeft het ook doorgezet helaas... Positieve eraan is dat ik voor het eerst in 1.5 jaar een cyclus heb van 28 dagen ipv 36/37 en een LF van 14 op naar de volgende maand, zou een leuk verjaardagscadeautje zijn Dames op roze, gefeliciteerd! Degene op rood, balen niet opgeven, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Xuana wat jammer zeg ik hoop voor dat of je test toch nog oploopt of dat je ongi zo snel mogelijk komt die onzekerheid is een ramp.. Lovexx wat jammer ik hoop dat je volgende ronde ook een cycles is van 28 dagen Ja lijkt me leuk om met de rose dames verder te kletsen weet alleen niet hoe ik dat moet aanmaken maar laat eerst maar een hoop tose dames erbij komen Ik ben zo moe pffff dat is mijn enigste zwangerschaps veschijnsel
Snoop, bij de categorie "bevallingslijst" heb ik al een groep gemaakt voor 1 tot 15 dec. kom je ook daar? Nic, wat ontzettend verdrietig zeg!!! Ik hoop wel dat je gauw zwanger zal zijn nu, vaak als je verteld bij een fertiliteitsarts dat je nu net een vroege mk hebt gehad willen ze je niet direct helpen, ik zelf zou het denk ik niet vertellen je wacht al zo lang sterkte!!
Snoop, ik zie dat je 2 dagen langer zwanger bent, dus dan kan je je aansluiten bij de groep van 15-30 nov.