Ik moest wel 6 pagina's terug om je bericht te lezen wat verschrikkelijk verdrietig meid ik had het je zoo gegund ik hoop dat je de volgende ronde een plakker hebt liefs <3
*breekt in* KOEKIE Gefeliciteerd jeeeej! 🎉🎉🎉🍀🍀🍀😃😃😃 Ben heel blij voor je. Ik duim mee voor een blijvertje! ☺☺☺ Geniet! *Breekt uit*
heee meiden! ik ga helaas weer op rood. iedereen nog heel veel succes komende dagen en hoop dat de lijst mooi roze mag kleuren!
Jeetje wat een roze ineens! Wat goed!! Gefeliciteerd dames!! Voor degene op rood wat naar! Succes volgende ronde! NIC wat verdrietig! Sterkte en succes!
Ik heb hetzelfde Nic..... Kloten he! Kwam bij mij ook ineens opzetten. Het begon vanmorgen en neemt al wel weer af maar ik denk dat het bij mij ook mis is gegaan. Ik hoop dat je/we het snel van ons af kunnen zetten, sterkte!
Ja met urine die 1.5 u stond omdat ik eerst om testen moest en kon er niks op ontdekken, ruim na afloop tijd begon ik te twijfelen maar toen veegde ik t min of meer kapot dus weg gegooid Vond iig wel apart dat action n roze streepje gaf en Kruidvat niks maar na wat googelen kwam ik t vaker tegen alleen niet zo vaak als andersom Benieuwd naar morgenochtend! Wilde ook een met middag urine doen omdat sommige dan juist beter testen maar plas om de haverklap dus dat heeft geen zin haha
Ja dankjewel..... Ik voel me kotsmisselijk hahaha, helaas.... Verder voel ik me goed. Kan het soms nog steeds niet geloven, tis zo snel gegaan! Hoe voel jij je? Vind het zo leuk voor je!
Vanochtend heb ik ook de HA gebeld en hij zei precies het zelfde! Streepje is een streepje en dat ik het weekend zelf nog even kan testen
He dames. Ondanks dat ik liever zwanger was geweest, ben ik net gelukkig wel ongesteld geworden. Vanmorgen was t eerst nog wat bruin, nu echt meer rood. Dus hallo menstruatie! Wil iemand mij op rood zetten? Ik ga door naar de volgende ronde en hopen dat de pendels wat geluk brengen.... Blijf jullie volgen dames, hoop dat er roze bij komt!!!