Ik denk dat ik het wel aandurf om ook op roze te gaan! Er zat inderdaad even een dip in mijn testen maar gelukkig gaat hij weer iets omhoog. Helemaal donker is die nog niet dus ik ga van het weekend nog een keer testen. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Haha oeps... je mag mij wel wat misselijkheid geven hoor Nee zonder gekheid... Ik voel me goed en super blij. tis heel onwerkelijk. Met momenten was ik misselijk, pijnlijke borsten, af en toe wat steekjes en heeeel erg moe. Ik durfde niet te testen omdat ik bang was voor een witte test maar gelukkig knalt de test giga. Dus ben echt heel blij. Nu ook echt een goed gevoel hierover. In januari was ik heel onzeker en wilde contineu testen... toen is het is gegaan. Nu had ik maar 1 test... dus laat het hier ook bij.. hihi. Lief van je Vind het ook erg leuk voor jou... Wanneer heb je de echo?
Super Pien Aaah nee wat balen dat je op rood moet maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt Anouk. Heel veel succes de volgende ronde. OOk voor de andere dames heel veel succes en de mensen op het wachtbankje, toi toi toi
Ah dankjewel, dat is lief van je 💕!! Hoop dat je een fijne zwangerschap hebt!! Ga duimen dat er een prachtig decemberkindje komt bij jou!!
Oh wat fijn hé... Een goed gevoel! Ja graag, neem maar wat misselijkheid van me over! Gelukkig heb ik er Emesafene voor, helpt wel iets. Maar ik hoop voor je dat jij het niet krijgt, blehhh.... Heb met 10 weken een echo, nog even geduld hihi.... Ik herken die onzekerheid wel hoor! Had nu ook 'pas' een knaltest met 5 weken. Maar het loopt toch hoe het loopt. Gewoon maar genieten!
Mijn test is weer berhoorlijk opgelopen. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Wauw super opgelopen. Ik wilde vandaag eigenlijk weer testen maar lees ook dat maar 1 dag ertussen houden geen nut heeft. Morgen en overmorgen kan ik niet testen.
Wauw Pien wat mooi!! Van harte! Nic want vind ik dit ongelooflijk verdrietig voor je/jullie. Hoop op een wondertje!! Nog testers vandaag? Hier weer een lichte streep. Maar heb per ongeluk een test genomen die meer HCG nodig heeft om positief te testen aangezien er geen kruidvat in de buurt was. Zegt dus niet zoveel dat het net zo licht is. Vandaag maar even nieuwe testjes halen. In ieder geval nog geen bloed of bruinverlies en vandaag is mijn NoD!