NOD-lijst 22 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankjewel.. Lief van jullie 😘 Maar ik geloof er nie meer ik oh.. Voel me ook helemaal niet meer zwanger of iets in die richting

2. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    D83 ik heb hetzelfde... voel dat ik ongi ga worden.. morgen nod.. vandaag zou ik dus wat bruin moeten krijgen, zo niet ga ik morgen testen!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Denk dat t ook gwn te maken heeft met t feit dat ik bijna 33 wordt... Tuurlijk ook met t verwijderen van m'n spiraal maar als ik vandaag of morgen ongesteld wordt is m'n cyclus op 1 dag na al twee rondes gelijk..
    Maar vrees dat m'n leeftijd ook veel invloed heeft, t zal waarschijnlijk minder snel n makkelijk gaan en al zijn we nog maar net bezig heb gemerkt dat ik geen persoon ben die dit lang gaat volhouden ik heb echt geen geduld echt niet ik ben hier Nie voor gemaakt
    T verpest heel mijn dag maar moet wel door voor m'n twee zoontjes en ik functioneer gwn niet zoals anders

4. snoop222

snoop222 Actief lid

3 feb 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    D83 maar er stond wel een streepje toch?
    Zolang je niet ongesteld word kan alles nog
    Houd de moet er in meid!!!!!!!
    Ik zou dinsdag pas weer testje doen mischien maak je niet snel hcg aan!!!

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja elke dag nog alleen die vandaag met middag urine niet of nauwelijks .. Heb je foto's gezien of?

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dit was van gister namiddag predictor early
    Ik zie m maar denk onderhand dat ik gek wordt

7. snoop222

snoop222 Actief lid

3 feb 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie bij deze foto echt een lijntje hoor!!dit is geen indrooglijntje...

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    De action vrijdag zo was ie gister ook

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En dan vandaag.. Bijna ni te zien
    Nu zijn ze hier op zp zwz slecht te zien hoor snoop

10. Melis123

Melis123 Lid

21 jan 2016
    56
    0
    6
    NULL
    Veluwe
    Ooh wat een roze alweer! Gefeliciteerd meiden
    . Meiden in het rood, sterkte *knuffel *.

Zit nu zelf op 6dpo.. 30 maart heb k mn nod staan, wil dan pas ook gaan testen..
    al denk ik dat k door mn wat late eisprong, net buiten de lijst zal vallen.
    Maar blijf zoiezo rondhangen in deze groep.

11. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Meid komt echt goed! Is ook vervelend als het lang duurt, maar als je voorgaande keren snel zwanger was wilt dat niet zeggen dat het de keer daarop weer zo is en andersom. Wij zijn nu een jaar bezig en nog staan we met lege handen. (Ook natuurlijk door het afbreken van de zwangerschap) maar probeer positief te blijven, anders wordt het zo moeilijk voor je! Het is pas de 2e maand, je lijf moet ook herstellen van een spiraaltje en de hormonen daarvan. Ook al is je cyclus regelmatig. Zoek wat afleiding, ga leuke dingen doen (dat helpt mij tenminste heel erg) maar snap heel goed dat het klote is hoor meid!

12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Babywish he bah wat klote!! Hopelijk volgende maand meer geluk. Valt zo extreem tegen als je een roze streepje ziet en daarna toch ongesteld wordt.

13. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed advies, ik was bij nummer 1 en 2 de eerste maand zwanger, zelf met spiaal was ik zwanger.
    En nu ronde 6....
    mijn cyclus is ook nog onregelmatig na de spiraal, daarvoor continu 28 dagen.
    maar ik snap het wel als je iets graag wil....

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Je hebt ook gelijk en weet t ook allemaal wel, en ik mag ook helemaal nog nie mopperen als ik jouw verhaal dan ook weet enzo maar heb t er gwn moeilijk mee.. Nu dacht ik eigenlijk dat t vandaag zou losbarsten na dat sliertje bruin maar vooralsnog niks.. Ook geen krampen of iets alleen af en toe steekjes zoals ik dat nu bijna een week al heb.. Best veel afscheiding ook.. Dacht f vanmiddag dat k voelde van wordt ongesteld. Miss heel miss is er nog n kans vooral als blijkt dat action gewoon vals positief gaf.. (Maar dan echt elke dag elke test is wel raar ntl) Ik kreeg op Kruidvat van niets de andere dag een Tuur dus ben wel benieuwd wat die zegt over paar dg(als t nie doorzet) en predictor gaf ook n licht streepje gister.. Zou wel prijs zijn als alles vals positief is.. Nog twee max drie dagen tot m'n officiële nod.. Dus zolang t nog Nie losbreekt wil ik proberen me daar nog n beetje aan vast te houden.. Als jullie denken dat ik me die moeite beter kan besparen hoor ik t ook graag

15. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Wat rot dat je je zo k*t voelt meis:(. Ik voel me ook precies zo maar bij mij gaat dat gevoel gelukkig ook weer vrijsnel over.
    Op je actiontest had ik het idee dat hij grijzig was en op de pe zie ik geen streepje (maar dat kan ook door het uploaden komen) Maar aangezien je heel vroeg was met testen kan het best een valspositieve test zijn.. Hoe rot het ook is, afwachten is het enige middel.
    Zelf had ik vorige cyclus een tuurstreepje op 8dpo en toen de dag daarna niks meer.. daar was is zo down van dat ik had besloten niet eerder te testen dan 10dpo (en dat is al vroeg) Vroeg testen wordt ook afgeraden en weet hoe moeilijk het is om het te laten, mis kan je voor jezelf ook een afspraak maken van: v.a. zoveel dpo test ik pas.. maar ik weet natuurlijk niet of dat voor jou werkt. Ik ga voor je duimen en hoop dat het wel raak is en probeer hier lekker van je af te schrijven, daar is een forum ook voor, lief en leed delen♡

16. takkie83

takkie83 Actief lid

20 jan 2016
    150
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood helaas, mn cyclus schuift iedere keer twee dagen op, 1e 28, 2e 30, nu de 3e 32, ik hoop nu ik dit weet volgende maand iets gerichter mijn eisprong te kunnen vinden, afgelopen maand heb ik hem niet kunnen vinden met een test maar wel mn afscheiding gecontroleerd, dit heeft mij toch ook wel een goed beeld gegeven.

Nieuwe ronde nieuwe kansen, maar nu toch ook wel beetje teleurgesteld... zeker nu een vriendin belde dat ze zwanger is in de 1e poging... maar elk nadeel heeft zn voordeel, vanavond gaan we stappen en dus lekker zonder aarzel aan de wijn!!

Fijne pasen allemaal!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankjwel lieve Indy.. Knuffel ook voor jou! Bedankt voor je tips. Dat lijkt me wel n plan, was t eerlijk gezegd ook nu van plan. Niet eerder dan vandaag maar vrijdag kon ik t ni meer houden door de kwaaltjes heel die week n t roze verlies..
    Bah hoop dat t de volgende ronde beter gaat ( tis me al gelukt ovu testen links te laten liggen en niet tot mij ei ook al Zo obsessief bezig te zijn, behalve met klussen, laat geen kans onbenut :p

18. Mama van

Mama van Nieuw lid

27 mrt 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden... ik ben nieuw hier
    Morgen of overmorgen moet ik ongesteld worden

Liefs mij

19. Mama van

Mama van Nieuw lid

27 mrt 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier ?
    Al positieve testen?

20. snoop222

snoop222 Actief lid

3 feb 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    D83 ik zou hoe moeilijl het ook is niet eerder testen als woensdag als je nog niet ongesteld bent
    Als je iedere test maak je jezelf helemaal gek je hebt nog 2 kindjes ga daar van genieten..
    Ze voelen het zo aan als je niet lekker in je vel zit..
    Ik snap het echt hoor ik zelf was er ook zo mee bezig
    Waardoir ik niet lekker in me vel zat

Deel Deze Pagina