Haha, dat pendelen is meer voor de "leuk". Ergens hier in het forum is er het kopje "pendelen". Er zitten daar "ervaren" pendelaars die aan de hand van jouw gegevens gaan kijken wanneer je zwanger wordt, wat het voor geslacht is, wanneer je gaat bevallen etc. Ik vind het altijd wel grappig, dus doe zo nu en dan een aanvraag. Moest afgelopen week alleen wel even slikken, want toeval of niet, heb wel drie pendels binnen gekregen voor "mei" en een "meisje". We gaan het dus zien.
Hoe weet je of je vruchtbaar slijm te zuur is? Waar merk je dat aan? En stel het is zo, wat heeft dat voor consequenties op een eventuele zwangerschap?
Dat weet ze niet, daar kan je alleen achter komen dmv een "samenlevingstest". Het heeft geen gevolgen voor een zwangerschap, alleen voor het zaad. Het gaat eerder dood. Sommige ziekenhuizen doen die test niet, omdat er ook veel stellen zijn die een slechte uitslag hadden bij die test en toch een maand later spontaan zwanger zijn. Sommige stellen zijn na 1x IUI zwanger nadat ze een slechte uitslag hadden en al tijden zelf geprobeerd hebben zwanger te worden. Dus ik denk dat het zeker invloed heeft.
Zo ik kom ook uit t zh.. ik ga de volgende cyclus starten met clomid 50mg.. heb geen goede rijping qua eicellen. manlief nog n zaad test. .
Bella, dat is vervelend, maar gelukkig kan daar wat aan gedaan worden en hopelijk ben je op deze manier gauw zwanger
Welkom nieuwe meiden. De lijst komt steeds voller. Hopelijk ook veel Roze! Bella balen zeg... maar Clomid kan goed werk leveren. Aantal jaar geleden onze lieve twin girls mee gekregen. Nu helaas al een tijd aan de Clomid met 1x resultaat wat eindigde in een VMK. Succes! Clara, ik volg je gewoon in onze fb en natuurlijk ook hier maar op fb is wat makkelijker. hihi. Hier gebruik ik geen ovutestjes.
Hee dames, vraagje: ik ben op t moment ziek en ik heb koorts. Rond de 39 graden. Weet iemand of dit invloed heeft op mijn eisprong? Vorige maand manlief koorts, sowieso is dat slecht voor zijn sperma, maar ik vroeg me af of dat ook bij de vrouw is
Nee voor een vrouw maakt dat niks uit. Die hogere lichaamstemperatuur is alleen schadelijk voor zaad. Kan 3 maanden duren voor het zaad weer goed is.
Nee dat weet ik niet, maar ik heb het idee dat het dat bij mij is. Een samenlevingstest doen ze bij ons in het ziekenhuis niet. En met iui word dat stukje omzeild en heeft het geen gevolgen. Als je te zuur vruchtbaar slijm hebt kan het zijn dat het zaad het niet overleeft voor het er door gekomen is. En kan het dus niet bij het eitje komen.. @koekie, ja weet ik. Volg jou ook op onze fb vind ik ook makkelijker haha!
Water ben je al weer beter?🙏 Hier ook ziek geweest maar een moeder kan njet ziek zijn he 😷😂 Dus gewoon oppakken en doorgaan... Verder voel ik me goed nog 2 dagen en dan start ik met de ovu testen Ook iemand die ovutesten doet
Hihi ik ben Nora en ik wil me graag bij deze groep aanmelden. Ik ben 25 jaar en dit is mijn tweede ronde. Mijn vermoedelijke nod is 23 maart. Ik heb afgelopen maand een hele rare cyclus gehad vandaar dat ik vermoedelijk zeg. Zou iemand mij aub willen toevoegen? Xx
Ik doe sinds mijn afgelopen menstruatie regelmatig een ovulatietest omdat mijn afgelopen cyclus zo in de war was, dus wil m'n ei niet missen deze ronde.
NOD-lijst 22 t/m 31 maart ♡♡ 22. (3) XuonA, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 17 pienvd90, 23jaar, 1e kindje, ronde 2 23. (3) Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 16 (MMM) Takkie83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 Blondandyoung, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Nora90, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 24. (3) Larissa100, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 Vrouwvan, 30 jaar, 1e kindje, ronde 10 Natasja1234, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 25. (4) Lisan86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Lievekind, 23 jaar, 2e kindje, ronde 14 Miekelief, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 na MA 26. (7) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 10 Jaydee, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Bugs bunny, 33 jaar, 1e kindje, ronde 10 (3e na mk) Lot33, 32 jaar, 4e kindje, ronde 2 Tafelkleedje, 28 jaar, 1e kindje, Ronde 9 (1e na mk) Babywish, 43 jaar, 4e kindje, ronde 24 xEsther, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 27. (3) Quito, 33 jaar, 1e kindje, ronde 3 Danpas, 32 jaar,?, ronde 2 ChantalJ, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 28. (2) Antares, 35 jaar, 3e kindje, ronde 3 nashville, 34 jaar, 3e kindje, ronde 5 29. (0) 30. (3) Chantalcindy, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Melis123, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 sumer93, .. jaar, 1e kindje, ronde 4 31. (2) Priincess, 21jaar, 2e kindje, ronde 3 Koekie2, 30 jaar, 3e kindje, ronde 9 (3e na v mk) (MMM) Datumloos. (3) Ibiza30, 30 jaar, ?, ronde 3 (eerste na mk) 4dogs82, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 AMdd, 30jaar, 1e kindje, ronde 2 Buiten de lijst. (0) Totaal: 33 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), Twijfel-/Tuurtest (0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. Pas ook de totalen aan svp. KAN JE NIET ZELF DE LIJST AANPASSEN, VUL DAN JE GEGEVENS ALVAST OP DE JUISTE MANIER IN JE EIGEN BERICHT IN, ZODAT HET MAKKELIJK GEKOPIEERD EN GEPLAKT KAN WORDEN DOOR DEGENE DIE JE ER IN ZET! BVD. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken, onderaan de laatst geposte lijst en de woorden [Quote... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ik gebruik ook dipsticks van Zwanger&Kids, lekker goedkoop! Nora90, bijna goed je hebt de cijfers niet aangepast
Haha vergeten zou je dat even voor me willen aanpassen? Mijn telefoon werkt niet echt mee namelijk. Ik ga ook twee keer per dag testen want ben bang dat ik m'n ei mis. Wel weinig activiteit hier nog zeg