NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Saartje5, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb je erbij gezet, hoe oud ben je Rica

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Molensteen het komt wel vaker voor heb ik hier weleens gelezen dat de eisprong op dag 8 of 9 zit. Voor zekerheid even doortesten.

sahi valt wel mee hoor met dat schommelen! Prima kaartje duidelijke eisprong te zien. Ik ben het wel met Fertility friend eens cd 15 heel misschien cd 17 maar qua timing zat je perfect! Haha ja daarom vroeg ik nu naar het complete kaartje ;)

Sanza succes morgen! Hopelijk al wat moois aan het groeien! Je bent zelf ook al lang genoeg bezig ;)

3. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Wat een nare verhalen allemaal! Hopen op een mooie roze lijst!!

Ik ben sinds 3 mei begonnen met ovulatietesten die bij mij altijd prima werken. Ik verwacht uitgaande van mijn normale cyclus mij ei op 7 of 8 mei.

Nu heb ik alleen echt geen idee wat ik ervan moet denken, beetje onduidelijk die testen! Natuurlijk wel afgelopen april een vroege miskraam, waardoor mijn cyclus ontregeld kan zijn.

Maar ik voel steken zoals rond eisprong, pijnlijke borsten en heb veel vruchtbaar slijm. Worden jullie er wat wijzer van? Dacht dat misschien mijn cyclus korter zou kunnen zijn dan normaal! Hoop dat jullie mee willen denken/kijken.....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,7 KB
      Weergaven:
      8
  4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Anonima die van 3-5 lijkt mij een foutieve test, de rest nog niet positief, kan best lang duren dat het licht blijft. Positief is pas als de teststreep net zo donker of donkerder is dan de controlestreep

Mamalap dank je voor het meekijken :)
    Ik vind het zo irritant dat de timing zo goed was en dat t dan toch niet raak is. Bij al zijn andere kids was dat goed genoeg namelijk ;)
    Maar goed, dat zegt natuurlijk weinig :)

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Anonima de controle streep van die 3-5 is ook donkerder daarom lijkt de test streep ook donkerder dan de rest. Ik zou inderdaad nog doortesten zie nog geen positieve test.

sahi Haha dat zegt natuurlijk niks dat het bij de rest wel in 1 keer raak was. Gewoon weer goede moed ertegenaan!

6. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ohh ik zie dat jij ook zo'n rare lijst hebt. Dit had ik vorige 2 cyclussen ook met de action testen. Deze ronde heb ik 'zwanger en kids' ovulatietesten besteld. Test nu met 2 testen, ben benieuwd hoe dat gaat! Hopelijk vind je je ei, want dit is mega onduidelijk!

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hier gaat alles goed. Gisteren te horen gekregen dat ik er een paard bij heb! Dit paard heb ik zelf gefokt, voor mijn zusje. Echter mijn zusje is ernstig ziek geworden en omdat ik in die tijd miskramen had, had ze een verzorgster geregeld voor het dier. Die meid leek eerst erg leuk, maar komt nu alleen als het haar past. Hier heeft me zusje voor bedankt en nu pak ik het paard erbij. De moeder van dit paard reed ik al, maar zij wordt ouder en nu kan ik mooi door gaan op haar dochter! Blij Blij en heel goed voor de afleiding.

Manlief zat er gisteravond helemaal door, zo sneu. Zou het ons echt wel gegund zijn en hoe vaak moeten we nog een miskraam ondergaan? Dat soort vragen speelt er door zijn hoofd, bij mij ook wel maar ik merk dat ik het meer in een verdom hoekje plaatst en hij begint te piekeren. De ovulatietest was nog redelijk wit, verwacht mijn ei volgende week donderdag pas, maar ben benieuwd of dit ook klopt, na de 2 cyclussen met een eisprong van 5 dagen haha..

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ik ben ook niet zo van de action testen..
    Nu zwanger en kids en clearblue.
    Sensitest vind ik trouwens ook prima

9. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Wat tof Puck' gefeliciteerd :)!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik gebruik ook action... ist niks?

11. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Dan test ik nog even door! Ik heb deze altijd gebruikt en kan zelf m'n ei al 9 maanden goed mee vinden. Het was me nu wat onduidelijk omdat ze van donker naar licht schieten! Maar de meningen zijn er wel wat over verdeeld! Als ze bij jou werken doen, maar als je het onduidelijk vindt andere kopen!

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik was altijd dol op de testen van de action! Maar de testen die ik dit jaar heb gekocht vind ik persoonlijk waardeloos.

Hieronder de rij action testen van mijn vorige cyclus. We zijn ook minder intensief geen vrijen na de testen, maar ik bleek dus na de testen pas mijn ei te hebben gehad, nou dan baal je behoorlijk. We gaan nu dus ook langer door na het testen.

11060101_765994060185229_3210435312272412342_ndub.jpg

13. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ik gebruik deze ronde voor het eerst sensitest !
    Hopelijk brengt het veel geluk ! Ik had eerst die van zwanger en kids maar vond die niet zo heel fijn !
    Hopen op veel roze deze ronde meiden .
    18 mei nog even naar de gynaecoloog even overleggen voor de ok ?

X x

14. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Sensitest zwanger&kids en testjezelf.nu heb ik gebruikt

Allemaal prima.

De laatste zijn cassettes en ondanks dag ze duurder zijn vind ik ze beste. Maar nav me slijm gebruik ik weinig ovutesten.

Maat nu nav felle steken ben ik toch es gaan testen... Terwijl me slijm er geeneens is... Zo raar

15. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    iemand ervaring met kruidvat ovutesten?

16. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Nee ik niet!

17. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Das echt bizar vroeg Molensteen. Ik zou uit nieuwsgierigheid zeker nog wat dagen doorstesten om te kijken of dat hij volgende week ook niet stiekem oploopt.

Sanza spannend je 1e echo. Hopelijk groeien je eiblaasjes goed

Gewoon vragen hoor Jennifer23

Anonima ik denk ook dat 3-5 een foute test is, je teststreepje is daar ook heel donker. Lijkt erop dat je eisprong nog niet is geweest

Wat leuk Puk, al is de reden ervan wel heel vervelend! Hopelijk komt het goed met je zusje

J010 ik heb in het begin daar wel eens mee getest maar hoorde toen dat deze het niet altijd goed aangaf. Ik ben toen overgegaan op dipsticks van 123thuistesten (komt ook uit 010 dus kan alleen maar goed zijn ;)) Nee zonder gekheid daar ben ik wel echt tevreden over.

18. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Thanks voor je reactie. Haha.. dan zal ik ze maar in 1 maand allemaal gebruiken. ;);) 123thuistesten zal dan een betere combi opleveren, al zie ik het niet helemaal zitten om met dipsticks aan de gang te gaan. Ben van de efficiëntie.. :p

19. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik gebruik de ovulatietesten van sensitest met veel tevredenheid. Daarvoor had ik ook de testen van action maar ook over de laatste lichting geen goede woorden. Hele slecht leesbare testresultaten.
    Met sensitest had ik mn ei duidelijk gevonden vorige ronde. Alleen tijdens de vruchtbare dagen een 2e streepje en anders echt maar 1. Geen andere ovulatietesten meer voor mij! :D

20. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36

Ik kan thuis testen en das dan een minder lastig probleem. Ze hebben er ook midstreams maar zelf dus geen ervaring mee.

Deel Deze Pagina