Welkom nieuwe dames! Inderdaad veel die al een lange weg achter de rug hebben, hou vol meiden, ik duim heel hard voor roze! Ik denk dat mijn ei ook onderweg is, dus maar flink aan de klus Vriendlief is momenteel heel druk dus wekker maar wat eerder zetten en sochtends gezellig maken, ik ga mn ei niet missen deze maand haha
Oh hier ook Afgelopen week dus op cd 6 fikse pijnlijke steken en bijna positieve testen En nu ook wat gesteek en pijnlijk maar lichte testen.... Zixht
Ahhh gelukkig Mamalap! Lijkt me frustrend een maand niks te mogen/kunnen. Maar snap goed dat je het advies wel wilt opvolgen. Wens; wat mij betreft blijf je hier gezellig als je dat wilt hoor. Zetten we je toch bij 'buiten de lijst'! Nou moederdag zit er (gelukkig) bijna op. Bah wat heb ik mij rot gevoeld vandaag Morgen ga ik beginnen met ovulatietesten. Even checken of mijn eisprong nog steeds gaat zoals ik uit de vorige keren heb kunnen opmaken. Als dat zo is denk ik dat ik het bij 1 maand testen hou. Ik verwacht mijn eisprong pas zaterdag.
Oh meiden wat moet moederdag inderdaad moeilijk zijn als je met lege handen staat. Ik heb bij een vriendin gelogeerd, onze peuters kunnen nog niet echt initiatief nemen met moederdag, dus wij hebben het ze ingefluisterd maakt het toch weer wat goed. Druk weekend gehad en hier verder nog geen nieuws. Spannende weken meiden!
Woehoe, mijn ovulatietest was gistermiddag bijna positief! Verwacht hem vandaag positief. Gisterochtend hadden we al geklust(verwachte mijn ei donderdag pas). Maar gisteravond nog eens gedaan, vanavond maar weer, ben benieuwd na de test van vanmiddag. 24 mei ga ik een zwangerschapstest doen.
Ow sjonge,,weerweer 100 berichten om terug te lezen hihi..ik hou het niet meer bij..heb ook wat drukkeren periodes achter de rug dus kan het forum niet altijd bijhouden.. Ik zal vanaf nu weer eens actief mee gaan lezen! Wij zijn klaar net klussen hihi.. Gezien ik geen idee heb wat voor cyclus ik deze keer heb (28,32 of 35 dagen) en dus niet weet wanneer ik mijn eisprong heb, hebben we de klusperiode wat ruimer genomen. Cd 11 op 12 (snachts hihi) cd 15, cd 17, cd19 en cd 21. Nu het afwachten denk ik... Wat mij wel opvalt is dat ik sinds vrijdag = cd 19, verschrikkelijke gevoelige/pijnlijke tepels heb :S. dat heb ik nou echt nog nooit gehad. Ook niet toen ik vorige maand erg aan het letten was op symptomen ofzo omdat we toen kleine kans hadden alsnog. Ik werd vanacht zelfs wakker van t pijnlijke gevoel omdat vriendlief in zijn slaap jut&jul even vast wilde houden ofzo whahah.. Maar het is heel vreemd dat ze zo pijnlijk zijn... Verder heb ik nergens last van geloof ik. borsten zelf doen ook geen pijn ofzo..het zijn echt mijn tepels die zo aanvoelen.. Iemand hier ervaring mee?
Ja hehe eindelijk goed gesprek gehad. Ik had vandaag 2 gynaecologen in opleiding. Ik heb nog een keer mijn zorgen geuit over de lichte streepjes op zwangerschapstesten al 3 rondes , langere lf en geen zwangerschap. Dat ik ook gelezen had dat clomid invloed kan hebben op slechter baarmoederslijmvlies kwaliteit. En eindelijk zei 1 van de 2 ja dat is wel bekend dat het voorkomt Hoe of wat kunnen we niet meten. Ze gaan het straks overleggen ik krijg in de volgende ronde waarschijnlijk weer een evaluatie gesprek en dan misschien over 2 rondes toch hormoonspuiten. Ik wordt er straks over gebeld. Overigs was eitje nu 20.5 mm baarmoederslijmvlies 6.6 mm er zat maar 1 ei. Maar gesprek heeft me goed gedaan.
dalk fijn dat je jouw eisprong weer hebt gevonden nu op het wachtbankje. En panta hoe was jouw ovulatietest vandaag? lineneae ik zou op jouw testen vertrouwen. symptomen kunnen verraderlijk zijn. Appelboompje ja moederdag is dan niet leuk als je zolang bezig bent. Ondanks dat ik al een dochter heb was het besef gisteren wel enorm dat het al 17 maanden duurt. Knuffel meid puk yeah weer flink aan de klus
Mijn partner en zijn ex hebben destijds ook clomid gebruikt, kregen ook een vrij verbod. Wat ik me alleen kan herinneren hebben ze zich er niet aan gehouden omdat ze zoiets hadden van ja nu hebben we eindelijk kans. Bleek achteraf gezien nog steeds geen lucky shot te zijn geweest. Hier zelf nog niet veel te merken van een mogelijke eisprong. Gebruik ook geen ovutesten, tenminste nog niet. Wel al dit weekend begonnen met klussen. We hebben geen haast maar het idee dat het nu allemaal zou kunnen gaan gebeuren maakt het toch wel heel erg spannend haha. ik verwacht morgen mijn eitje te krijgen.
Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties! Doet goed. Ik houd nog even een korte social media vakantie zodat ik geconfronteerd wordt met al die foto's van gisteren. Maar gelukkig kan ik wel lekker kletsen hier op het forum. Fijn dat je een goed en open gesprek hebt gehad mamalap. En goed dat er nu in elk geval een evaluatiegesprek gaat zijn, is weer even wat houvast. Angie88 zelfs na zoveel rondes kan ik nog wat 'nieuws' voelen wat ik nooit eerder hangt. Inmiddels weet ik 1 ding zeker; dat daar geen peil op te trekken is. Hopelijk een mooi resultaat over een week of 2. hier en daar ook al wat positieve testen zie ik. Das het nadeel van eind vd maand op het lijstje staan. Ik moet nog een paar daagjes wachten... Op naar een hoop roze namen!
Ik vind het toch nog lastig om helemaal te snappen, die ovulatietesten. Ik heb een vraagje... Als ik een positieve ovulatietest heb, hoe kan ik dan weten wanneer de eisprong ongeveer is? Ik bedoel... Is een ovulatietest ook nog positief TEN TIJDE VAN de eisprong? Of... Test je een tijdje negatief tussen de LH-piek en de eisprong?
Jeej! Positieve ovulatietest en slijmerig doorzichtig baarmoederslijmvlies. Altijd weer fijn dat je een Bevestiging krijgt op een eisprong!
Hoi. Wat ik begrijp is wanneer je LH piek is (dus een positieve ovulatietest) komt je eisprong binnen 48 uur. Wanneer precies, weet je nooit. Ik heb altijd, wanneer ik positief heb getest, en ik test twee dagen later weer... Heb ik een negatieve test. Dus dan is je LH alweer gedaald en is je eisprong geweest.
Je kunt enkel meten of je ei aanstaande is Een positieve test wil niet zeggen dat je ei ook daadwerkelijke springt. Dit kun je enkel meten door te temperaturen Een ovulatie test kan al afnemen als je je ei krijgt. Een ovulatietest kan heel je cyclus een streepje laten zien omdat de stof lh altijd aanwezig is. Bij de 1 kunnen testen oplopen en aflopen , bij de andere piekt ie ineens en laat ie er voor en erna niks zien
NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015 ♥ 22 mei (5) jezzebel88,26 jaar, ronde 2(MMM), 1e kindje * Mandy3, 25 jaar, ronde 2 (MMM), 1e kindje * Manutje, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Saskia2015, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje wens86, 29 jaar, ronde 4(MMM), 1e kindje* 23 mei (5) Goldfishie, 33 jaar, ronde 26(MMM) ,1e kindje* Vickske, 27 jaar, ronde 16, 1e kindje Panta, 39 jaar, ronde 12, 1e kindje Rica, ? jaar, 3e ronde, 3e kindje 20BabyJ10, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 24 mei (4) Lynn03, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Anonima257, 23 jaar, ronde 8 (na MK), 1e kindje Tbtje, 23 jaar ronde 2, 2e kindje manonmama, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 25 mei (2) Angie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Suze29, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje 26 mei (6) Water27, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje Tearmiss, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje Jennifer23, 23jaar, ronde 1, 1e kindje Wendy188, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Es89, 25 jaar, ronde 16, 1e kindje 27 mei (1) Annemie, 34 jaar, ronde ??, 2e kindje 28 mei (3) Kippetje, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Sahi, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Linnaea, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 29 mei (3) Puk2015, 29 jaar, ronde 4 (na 3e MA), 1e kindje Mamalap, 32 jaar, ronde 7(MMM), 2e kindje * Mom2be21, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje 30 mei (5) Doetie, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 20, 1e kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Maaike55, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje J010, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje 31 mei (9) Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Sanza, 28 jaar, ronde 12 (1ste ronde IUI), 1e kindje * Goodlife, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Aapje27, 28 Jaar, ronde6, 2e kindje Zeemeerminnetje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Trutje89, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (4) Lise186, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Sana88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje SJ86, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Buiten de lijst Totaal: (47) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM* (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Belangrijk!! - De lijst kopiëren werkt niet. - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - Pas ook de totalen aan.
Goede avond dames, Sorry ik ga heel even ego zijn maar heb even een vraag misschien herkent iemand van jullie dit Ik zal straks alles even terug lezen. Xxx Ik had vanmiddag mijn tweede echo... nou wat kom ik daar klote van terug zeg bah bah! Weet niet of jullie dit ooit mee hebben gemaakt... maar zit mij dus nu alweer druk te maken pfff Deze gyn. had namelijk weer een andere kon het eitje die afgelopen donderdag 12mm was niet meer terug vinden. Ze zag wat eiblaasjes van 7 á 8 mm maar niet groter Waar is mijn eiblaasje gebleven Ze zei dat er meerdere opties zijn; Hij kan dus al gesprongen zijn.. heb niets gevoeld, ik heb geen vruchtbaar slijm gehad en mijn ovulatie test van vanmiddag was witter dan wit. De tweede optie is dat ie weer kleiner is geworden... kan blijkbaar huh Ik zelf dacht wel een groot eiblaasje gezien te hebben op het scherm maar durfde niets te zeggen en voel mij nu zo stom dat ik niets heb gezegd. Ik moest meteen bloed laten prikken om te kijken of ik nou al mijn eisprong heb gehad. Ik ga nu gewoon twee keer op een dag een ovulatie test er tegen aangooien... ik hoop zo dat ie nog niet gesprongen is. Iemand ervaring mee die ook bezig is of is geweest met IUI? Liefs
Ik mag me ook toevoegen aan de lijst. Superspannend, want ik heb voor het eerst Clomid gebruikt. Ik had op de tiende dag een heel mooi eitje van 18 mm en gisteren mijn eisprong gehad, heftiger dan ooit. Eergisteren hebben we flink geklust dus dat zou mooi kunnen zijn. Ik ben erg benieuwd!