Hihi wij zijn ook wel vrijers, is dus geen straf vriendlief zou nog wel vaker willen maar dat mag niet van mij Hier beginnen de zeurderige krampjes ter aankondiging van mijn ei, maar verwacht die pas begin volgende week, dag 20-22. Voorgaande keren had ik die krampjes maar aan 1 kant (linker eierstok) maar nu voel ik het aan beide kanten. Soms om en om maar soms ook tegelijk! Misschien 2 eitjes? Twee-eiige tweelingen komen vanaf mijn vaders kant wel voor ( mijn vader is ook een twee-eiige tweeling) spannend weer!! Hoop op veel roze aan het eind van de maand op deze lijst!
Klopt, eerste ronde. Ik ben wel al maanden beziggeweest met bijhouden wat mijn lichaam doet. Dan vooral hoe lang een cyclus bij mij gemiddeld is en hoe ik dat ei herken. Dus ik dacht het wel te snappen. Maar de ovulatietesten vertellen anders. Het moet sowieso ergens deze week zitten. Een cyclus duurt bij mij niet langer dan 26 dagen (dat is in ieder geval het maximale van wat ik de afgelopen maanden heb bijgehouden) en ik zit al op dag 13 nu. Volgende week zal wel laat zijn. Ondertussen blijf ik testen en komt mijn donor gewoon om de dag langs. Ik zei nog dat het niet hoeft voor die ovulatietest positief is maar hij is als de dood dat we dat ei missen dus komt liever 2 weken lang om de dag langs dan dat we iets mislopen
Wow dat is inderdaad wel veel 2 keer per dag. Wij kregen advies van gynaecoloog om de anderste dag (48 uur). Nou houden wij ons rond eisprong er niet helemaal aan. Meer 36 uur wat ertussen zit, maar mijn man had echt super kwaliteit! Hier ovulatietest bijna positief ik verwacht vanmiddag positief, morgen knaller, vrijdag eisprong, zaterdag temperatuur omhoog dus nod staat precies goed op de lijst.
Hier tijdens de dagen van mijn eitje om de dag of iedere dag. Daarvoor of daarna veel vaker haha. Wij zijn er best verslaafd aan. Mja we doen ook ons best om t leuk te houden. Gisteren duidelijk mijn ei gehad. Temp was ook duidelijk gezakt. Nu wachten en duimen.
Linnaea irritant he, dat het zo verwarrend kan zijn! Fijn dat hij zo enthousiast is! Ik heb nog geen positieve ovutest, temp was al wel laag, maakt me wel onzeker, maar ik vertrouw even op de test, dat het morgen wel positief is, ik voel wel voorzichtig wat krampjes.
Linnae.... ik heb geloof ik jouw verhaal gemist... Ben wel heel nieuwsgierig eigenlijk naar jouw verhaal. Weet niet of je het wil delen, maar anders graag!
SJ86, weet niet of ik in dit topic echt een "verhaal" gedeeld heb. Wel in "voorstellen". Echt een verhaal is het niet hoor. Gewoon bewust alleenstaand en een kinderwens die ik hoop te realiseren met behulp van een donor.
2 x per dag is inderdaad veel, die laatste keer is de zin ook ver te zoeken. Naar de mmm is zo zwaar, dat je alle kansen wilt benutten. Je hebt maar een window van 48 uur, dus daar moet je optimaal gebruik van maken.
Pff ovulatietest ook vandaag hartstikke negatief. Misschien heb ik wel een keer een lange cyclus en komt dat ei pas volgende week. Heb ik nooit, maar ja... Alles kan. Ik heb nog 2 testen over. Jammer dat die dingen zoveel kosten.
manonmama ik vind het geen onvriendelijke opmerking hoor, jezzebel zegt alleen dat het de kwaliteit niet ten goede komt. Is gewoon het opnoemen van een feit. Ze zegt toch niks tegen jou persoonlijk. linnaea welke testen gebruik je dan? Ik gewoon dipsticks van zwanger en kids die kosten niet zoveel. Aangezien ik er heel veel gebruikt heb voor de clomid.
Ik gebruik ze van kruidvat. 14 euro voor 7. Is natuurlijk op zich niet heel veel maar nu even wel (pas verhuisd, toeslagen nog niet rond, hoge dubbele huur, geld op...)
Ohh die vond ik relatief duur inderdaad vergeleken met Internet aanbieders. Ik geloof dat ik ze nu 10 voor 9 euro ofzo heb. Ik persoonlijk vind de kv ook niet duidelijk maar er zijn wel liefhebbers voor.
Is het dan met verzenden erbij nog steeds goedkoper? Ik koop zelden op internet vanwege de verzendkosten die vaak bizar hoog zijn.
De prijs die ik noemde was met verzendkosten Gaat ook door de brievenbus, hoeft er niet voor thuis te zijn.
Kijk dat is dan ideaal. En voor die prijs werken ze ook goed? Heb het idee dat die van Kruidvat er geen zin in hebben.
Hee dames Ik had eergisteren in de ochtend een pos. Ovulatietest. En gisterenavond nog steeds. De eipijn heeft ook al die tijd aangehouden. Pas vanochtend was het over. Wanneer zou dan mijn eisprong geweest zijn? Gisteren of vandaag?
Ja echt super duidelijk die dipsticks! Zelfs met mijn pcos en altijd donkere ovulatietesten kon ik mijn sporadische eisprongen er mee vinden!