NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Saartje5, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer23

15 aug 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Mandy!! Gefeliciteerd!! :D:D
    Geniet van je zwangerschap meid!

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Whohooo Mandy! Das nog eens een leuke verrassing. Gefeliciteerd!

Puk; wel herkenbaar van tijd tot tijd hoor.
    Ik vind vrijen buiten de vruchtbare periode ook veel leuker. ;)

Rica sterkte en beterschap voor je zoontje

Linnaea ik koop ze ook op het internet. Laatste keer 18.18 eur voor 30 stuks (dipsticks en das incl. verzenden)

Manonmama ik denk ook niet dat Jezzebel het zo bedoelde. Ik las het meer met de lading dat ze je juist wilde helpen om je erop te wijzen dat het misschien juist daarom niet zou lukken. Maar misschien kan ze het beter zelf vertellen hoe ze het bedoelde.
    Maar inderdaad de MMM is zeker niet een plek waar je graag bent. Dus begrijpelijk dat jullie zoeken naar de kortste weg om gauw zwanger te zijn. En ik hoop dat het gauw mag lukken! *knuffel*

Jullie positieve ovulatietestjes zijn om (bij wijze van spreken bijna) jaloers op te worden ;) Bij mij nog altijd wit, en hoewel ik mijn ovulatie pas zaterdag verwacht, merk ik toch wel weer wat onrust in mijn lijf. Ik weet mij te herinneren van de vorige keren toen ik testte dat ze wel langzaam opliepen, ik dacht maandag een heel licht lijntje te zien maar gisteren en vandaag omo-wit. Nou ja...we zien wel. Probeer mij toch sowieso er niet zo door te laten leiden.

3. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    OKee, dapper besluit Linnae! Ik hoop dat je gauw zwanger bent.
    Ik vond de testen ook altijd erg duur in de winkel.
    Zelf bestel ik ze op 123thuistesten (punt nl).
    Daar zijn zwangerschapstesten en ovulatietesten. Zelf heb ik de casettes gekozen en die doen het prima hoor!
    Verzenden is 1,95. Dus dat is goed te overzien als je een lading besteld.

4. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mag ik ook bij jullie op de lijst?

Emma, 36 jaar, 1e ronde, 2e kindje, NOD 23 mei

Ik heb getwijfeld of ik wel op de lijst wilde, want ik denk niet dat ik spontaan zwanger zal raken, maar ja je weet maar nooit he!

Van mijn zoontje ben ik zwanger geraakt dmv IUI, ivm vijandig baarmoederhalsslijm.
    Ze zeggen dat het na een zwangerschap en bevalling anders kan zijn, dus we gaan het eerst zelf proberen en dan kan ik net zo goed meedoen op de lijst :D

Ik ben niet iemand die heel vaak reageert, maar ik lees wel mee!

Veel success allemaal, er zijn veel dames hier bij het allemaal lang duurt. Ik duim voor jullie!

groetjes Emma

5. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hier ook nog geen positieve ovulatietesten. Ik dacht dat ze langzaam opliepen de afgelopen dagen maar nu al 2 dagen helemaal niks...zelfs niet met ochtend urine, ff uit nieuwsgierigheid getest. Vorige ronde begon het op cd 18 ineens op te lopen met op cd 19 een knaltest. Nu wat eerder begonnen met ovulatietesten maar blijkbaar te vroeg nog. Wel al gerommel in m'n onderbuik dus er is zeker wel wat in ontwikkeling daar qua ei.

Blij als m'n eisprong geweest is, alleen dan is ook het weer wachten geblazen en spannend! Ook weer zo'n onzekere tijd he haha.
    Gelukkig wordt hier gezellig veel gekletst, goed om de tijd door te komen :D

6. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik hoop dat het bij jou dan wel is veranderd na de 1e zwangerschap en bevalling.

Ik vroeg me af hoe ze dat 'vijandig baarmoederhalsslijm' hebben ontdekt? Is dit gebeurd met een zogenaamde postcoïtum-test (PCT)/ samenlevingstest gebeurd?

Ik vraag het omdat ik namelijk al langere tijd het gevoel heb dat het er bij ons daar in zit. Maar de gynaecoloog vond in februari dat onderzoek niet nodig omdat de betrouwbaarheid daarvan te betwisten was volgens haar.

Ik hoop dat je gauw (natuurlijk!) zwanger mag worden. Welkom in elk geval

7. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015 ♥

22 mei (5)
    jezzebel88,26 jaar, ronde 2(MMM), 1e kindje *
    Mandy3, 25 jaar, ronde 2 (MMM), 1e kindje
    Manutje, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Saskia2015, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje
    wens86, 29 jaar, ronde 4(MMM), 1e kindje*

23 mei (8)
    Goldfishie, 33 jaar, ronde 26(MMM) ,1e kindje*
    Vickske, 27 jaar, ronde 16, 1e kindje
    Panta, 39 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Rica, ? jaar, 3e ronde, 3e kindje
    20BabyJ10, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    LaDebs, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Dalk, 33 jaar, ronde 9, 1 kindje
    Emma79, 36 jaar, 1e ronde, 2e kindje

24 mei (5)
    Lynn03, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Anonima257, 23 jaar, ronde 8 (na MK), 1e kindje
    Tbtje, 23 jaar ronde 2, 2e kindje
    manonmama, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje
    boedie, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje

25 mei (2)
    Angie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Suze29, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje

26 mei (6)
    Water27, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje
    2meisjesmama, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje
    Tearmiss, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Jennifer23, 23jaar, ronde 1, 1e kindje
    Wendy188, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Es89, 25 jaar, ronde 16, 1e kindje

27 mei (1)
    Annemie, 34 jaar, ronde ??, 2e kindje

28 mei (5)
    Kippetje, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Sahi, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Linnaea, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Kolibrie, ?, ronde 3, 3e kindje
    Molensteen, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje

29 mei (3)
    Puk2015, 29 jaar, ronde 4 (na 3e MA), 1e kindje
    Mamalap, 32 jaar, ronde 7(MMM), 2e kindje *
    Mom2be21, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje

30 mei (5)
    Doetie, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, ronde 20, 1e kindje
    Pluisje30, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Maaike55, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    J010, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje

31 mei (9)
    Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Martina84, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Sanza, 28 jaar, ronde 12 (1ste ronde IUI), 1e kindje *
    Goodlife, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Aapje27, 28 Jaar, ronde6, 2e kindje
    Zeemeerminnetje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Trutje89, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Clarajilla, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje

Datumloos (3)
    Lise186, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Sana88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje
    SJ86, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje

Buiten de lijst

Totaal: (52)

Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM* (8), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Belangrijk!!
    - De lijst kopiëren werkt niet.
    - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
    - Pas ook de totalen aan.

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik bestel alles op zelfinseminatieshop.nl, ovu testjes 13 stuks voor 13,99, geen verzendkosten. Kitje met 4 spuitjes voor 11,99, geen geld hoor!

Hier verder vanmorgen nog een ministreep, dus ik ga morgen pas op pad na het ophalen van mn meisje.
    Wel al een hele lage temp, weet nu al dat ik morgen zenuwachtig wordt als 'ie dan wel hoog is, maar ik ga nog even uit van de ovulatietest...

9. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Appelboompje: ja inderdaad door de samenlevingstest. Ik heb die zelfs drie keer gehad. Vond ik echt niet leuk,want dat is toch iedere keer weer in een nieuwe cyclus, maar goed.

De eerste keer was na de laparoscopie. Ze vonden toen maar 1 dode zaadcel. Ze dachten dat het door de operatie kwam, want m'n slijm was ook stug.
    De tweede keer was ze enthousiast over het slijm, maar was er geen enkele zaadcel gevonden :( (En de uitslag van de semenanalyse was heel goed. Kon niet beter, dus daar lag het niet aan).

Toen wilden ze dus nog een keer omdat er twee verschillende uitslagen waren. Ook toen maar 1 dode zaadcel gevonden.

Verder waren alle onderzoeken goed, dus hebben ze vijandig slijm geconcludeerd. En we mochten toen IUI.

De eerste IUI was meteen raak, echt fantastisch!

Moeten jullie nog lang zelf proberen? Je wordt op een gegeven moment er zo moedeloos van he. Het is fijn als er niks mis is/lijkt, maar waarom lukt het dan niet?

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik koop cassettes van testjeself.nu bij bol.com
    Ietsjes duurder maar vindt ze er fijn

11. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Had vanavond helder slijm en gister en vandaag dikke positieve ovutest
    Dus 2 dgn geklust al
    Daarvoor om de dag...
    Morgen krijg ik Vl echt niet zover, vrijdag nog es verleiden en dan wachtbankje....

12. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ach 3 keer! Das inderdaad echt heel vervelend. Maar het heeft zo te lezen wel een fantastisch effect gehad. Ik neem aan dat jullie nu ookwel sneller mogen aankloppen omdat jullie 1e kindje ook met behulp van IUI is geboren?

Wij hebben in febr onderzoeken laten doen, mijn man had een 'uitzonderlijk' goede uitslag van zijn semen-onderzoek en bij mij is er ook geen aanwijzing gevonden waarom we al zo lang moeten wachten. (Vandaar dat ik zelf denk dat het mogelijk daar ligt). We zijn voor een jaar (!!!) naar huis gestuurd om het 'nog even te proberen'. Maar dat ga ik niet afwachten. Tegen die tijd zijn we bijna 2,5 jaar bezig en geloof dat ik het ook niet ga trekken nog zo lang te wachten. Dus hebben we afgesproken in sept/okt weer aan de bel te trekken; dan zijn we een half jaar verder na onze lastste afspraak en dan ook (bijna) 2 jaar bezig. Al hoop ik natuurlijk dat dit niet nodig hoeft te zijn.

13. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Kan iemand mijn nod in de lijst aanpassen naar de 28e?
    Ik stond op de 31e. Het worden weer spannende weken....succes allemaal met wachten en ik kijk uit naar de volgende zwangere testen ☺

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

binnen 30 seconde positieve ovulatietest, mooi op tijd dus inderdaad morgen de daadwerkelijke eisprong cd 19 as usual met clomid :D

Appelboompje bij jou al een streepje zichtbaar inmiddels?

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat naar appelboompje, gewoon weer voor een jaar wegsturen!
    Ik ken een stel die het na 6(!) jaar hebben opgegeven, er komt niks uit alle onderzoeken, de dokters doen niks meer en ze zijn er nu zelf klaar mee... Dan breekt mn hart hoor, pff

Temp hier nog laag, zo ovutestje doen (doe ik niet met ochtendurine), ik vermoed 'm nu wel, maar even zien wat t testje zegt.

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Is ook niet goed ochtendurine. Ik was om 6.30 wakker dus mijn 2e urine. Gisteren in slaap gevallen op de bank en dan ben ik dus vroeg wakker haha

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben altijd vroeg wakker hihi, zelfs als mijn dochter bij haar vader is.

18. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Pfff steken, krampen ,zeuren... Zou zo fijn zijn als mijn lijf eens wilde stoppen met allerlei valse signalen geven.
    Hoop op een positieve ovulatietest vandaag maar ik verwacht niets.

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jepp herkenbaar! Mijn dochter slaapt tot 7.30 a 8.00 uur nou dan ben ik al lang wakker.

20. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Voor een jaar naar huis gestuurd worden vind ik ook wel heel veel zeg!!!
    Lijkt mij idd prima als je dat al in sep/okt doet, zeker ga je er zelf ook aan onder door als het zo lang duurt...

Na 6 jaar de moed opgeven, ik moet er niet aan denken. Lijkt me zo erg die beslissing te nemen.

Hier nog steeds geen ei gevonden. Als ik m vrijdag nog niet heb, val ik buiten de lijst :( Zit al op cd 22, nog nooit gehad.

Deel Deze Pagina