NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Saartje5, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    #481 Sanza, 16 mei 2015
    Laatst bewerkt: 16 mei 2015
    Zo het is alweer voorbij! Viel 100% mee allemaal, eigenlijk heel de iui behandeling van het spuiten tot het insemineren. ik heb 5000 eenheden pregnyl gespoten. Hoe kan ik dat checken? Dat is nog nieuw voor mij.. door ovulatie testen ofzo? Ben wel heel benieuwd hoe lang m'n LF nu is. Ik had bij iedere cyclus het vermoeden van 10 dagen. Ben er nog niet helemaal achter, we zullen het zien.

Ik ben ook benieuwd puk wat je bedoeld met een miauw setje haha ;)

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Mamalap; ik blijf maar gewoon doortesten omdat ik inderdaad weet dat het ineens kan veranderen. De signalen die mijn lichaam afgeeft zijn ook wel richting een eisprong.
    Vanmorgen ook gelijk al hoofdpijn en misselijk, in combinatie met pijn in mijn buik.

Misschien weet iemand dit wel; deze maand ook begonnen met het controleren van mijn cervixslijm. Ik ben hier nog een beetje een newbie in. Maar hoewel het wel 'natter' is, en merk wel verandering in structuur ten opzichte van bijvoorbeeld vorige week. Maar komt dat rekbare slijm nu NA de positieve ovulatietest?
    Of komen die 2 dingen tegelijk?

Puk; miauw setje???? Ik ben nu echt wel heel benieuwd wat dat moet zijn, hahaha

Sanza; fijn dat het meegevallen is. Insemineer je zelf of laat je dat in het ziekenhuis doen?

3. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee ze hebben het zaad van mijn man vanmorgen bewerkt en daarna heeft de gyn. het in mijn baarmoederholte gespoten.

Ik geloof dat het rekbare slijm tegelijk met een positieve ovulatie test komt.

4. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Oke, bedankt :)

Is dit je eerste IUI?? Spannend joh! Hopelijk een mooi resultaat na 2 lange weken. :D

5. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

#485 rianne2985, 16 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2015
    @appelboompje Bij mij is komt het rekbare slijm juist voor de positieve ovulatietest. Daarna wordt het snel minder. Maar er zijn vrouwen die na hun ovulatie ook nog rekbaar slijm krijgen. Als je temperatuurt kun je je eisprong bevestigen. Een positieve ovulatietest wil nog niet zeggen dat je ei ook daadwerkelijk springt :)

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Nee wel 3 dagen maar daarna waren ze op en had geen zin nieuwe te kopen

7. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik weet wel zeker dat ie springt intussen (onderzoeken bij de gynaecoloog, zowel op echo als in bloed vastgesteld).

Ik begrijp dus nu eigenlijk ook dat het vruchtbaar slijm bij iedereen op een ander moment kan komen?

8. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ja het kan idd voorkomen geloof ik.
    Hopelijk heb je binnenkort een positieve test in handen :D
    Veel succes :)

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

sanza met zwangerschapstesten kun je zien wanneer het eruit is. Ze lopen dan af tot hij wit is en dan hopelijk daarna weer oploopt. Maar daar kan je ook heel onzeker van worden dan moet je dat absoluut niet doen. Gemiddeld tussen de 8 a 12 dagen geloof ik bij 5000 eenheden. maar dat weet ik niet zeker.

Appelboompje ik had zonder clomid soms dagenlang wel dan dagenlang niet dan ineens weer wel vruchtbaarslijm, nu met clomid eigenlijk helemaal geen vruchtbaarslijm.

suze als je altijd jouw eisprong hebt gevonden zou het theoretisch ook moeten kunnen met alleen temperatuur.

10. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Hallo dames,

ik had gehoopt mij eisprong al gehad te hebben op deze tijd in onze cyclus maar nog geen dikkere streep op de ovulatietest dus heb kan nog wel een paar dagen/week duren. Zo vervelend zo'n onregelmatige cyclus!!

Hoop dat jullie cyclus lekkerder loopt.. Nog een paar dagennen dan moet ik door naar de volgende NOD groep :(

Anyway, groetjes ;)

11. Maaike55

Maaike55 Actief lid

17 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ook zelfde verhaal. Ei nog niet gevonden. Test 2x daags. Voor eerst vandaag wel streepje gezien waar ik niet voor hoefde te tuuren dus hopelijk lopen mijn testen op. Ben benieuwd. Maar waarschijnlijk val ik buiten deze lijst.

12. Jennifer23

15 aug 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch jammer dat sommige cyclussen hier nog helemaal niet goed lopen en de eitjes pas later komen.

Tja discussies heb je altijd op een forum, maar volgens mij werd er niets verkeerds gezegd in deze.

Hier eitje duidelijk gevonden en temp zit goed hoog nog steeds. Wel merk ik dat ik het veel spannender vind dan ik had verwacht. Voor het eerst op het echte wachtbankje, dagen lijken echt traag voorbij te gaan. Ik verwacht helemaal niets maar spannend om er nu echt mee bezig te zijn.

13. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ik denk ook dat ik van de lijst af mag? Ik dacht echt mijn ei te hebben gevonden.. maar aangezien mijn temperatuur niet is gestegen.... is hij toch nog zoek! :(

14. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Dag 1 van de lange twee weken wachten. Nog minimaal 13 dagen te gaan ;)

15. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ik heb na eisprong ook altijd maar iets van 12 dagen tot menstruatie dus kan nog eventjes op deze lijst blijven maar niet veel langer.

16. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja de eerste keer! ;) Het voelt ook als de eerste 'echte' keer :)

17. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat ik dat ga doen, ben al zo onzeker type ;) Ik wacht het allemaal 'rustig' af.. haha waarschijnlijk is rustig in deze een groot woord. Zit nu al van alles te bedenken.. als het allemaal maar binnen is gebleven :( heb ik nu al wel mijn eisprong gehad :( dadelijk hebben ze te laat geïnsemineerd of juist te vroeg...HELP echt ellende mijn hoofd hihi :(

18. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Goh dat jullie dat niet kennen, is van de HEMA! Hieronder de afbeelding, daarbij heb ik nog een trui(tje) van 'miauw' met een spijkerbroek(je) en een trappelzak.

Ben trouwens wel benieuwd waar jullie aan dachten ;)

Schermafbeelding-2015-03-30-om-11.30.02.jpg

19. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Och dat is lief zeg ❤️
    Zijn hier meer meiden die al wat baby spulletjes hebben gekocht? Soms kom je toch dingen tegen die je erg leuk vind maar vind het zo raar om het al te kopen.

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik heb ook nog niks gekocht, als ik in de winkel ben en loop langs baby spullen kijk ik wel stieke. Maar durf het nog niet te kopen, niemand weet dat we bezig zijn en ben dus veel te bang dat ik dan net een bekende tegen kom!

Deel Deze Pagina