Ik koop ook nog niets. Heb tegen mezelf gezegd dat ik een positieve zwangerschapstest ga vieren met één paar mini-sokjes maar de rest koop ik pas als ik wat verder zwanger ben. En kleertjes wanneer ik het geslacht weet. Ik ben gek op roze jurkjes en stoere overhemdjes en spijkerbroekjes dus shop graag gericht Sowieso: ik zat pas in ronde 1, als ik zie hoe lang anderen er soms over doen om zwanger te worden... Straks duurt het bij mij ook zo lang en liggen die spulletjes allemaal al die tijd maar plek in te nemen voor niets in mijn huis.
Mijn ei is zoek..... 😯heb een vage cyclus na mn bbz. Temp wel, maar ook daar niks bijzonders... Wel wat buikpijn dus verwacht wel iets. We zien wel.... Ovu test blijven negatief. Wel een streepje maar die loopt op en af. Geen knallers. Of ik heb hem gemist. Test 1x per dag 12.00 middags. Zou je hem dan kunnen missen? Zucht... stomme cyclus en testen grrrrr!
Doetie; ik zie dat jij ook behoorlijk wat heftige dingen hebt mee moeten maken de afgelopen maanden Hoop dat je cyclus snel weer een beetje op gang komt. Puk; ahhhh wat schattig! Ik dacht eigenlijk eerst aan iets wat jij aan trekt voor je partner, whahaha Sanza; niet zo gek ook! T is al nog niet zo spannend! Hoop echt dat het snel raak is voor jullie! Overigens; heb eigenlijk nig nooit wat durven kopen, en nu al helemaal niet meer. Wel heb ik vorig jaar ern muziekuiltje gehaakt (uiltje met muziekdoosje erin). En ben ik nu met een dekentje bezig. Jennifer; dat gevoel kan ik mij echt nog heel goed herinneren; de 1e keer. Man wat vond ik het spannend! En inderdaad dan kom je er ook achter hoe lang 2 weken kunnen duren! Veel geluk hoor en hopelijk snel raak! Nou totaal eigenlijk toch onverwacht; had ik vanmiddag toch een knaller van een ovulatietest! Hopelijk gaat het deze ronde dan voor ons zijn!
Ik heb nog niks voor de baby gekocht. Wel een heel leuk zwangerschaps spijkerrokje via marktplaats. Die kon ik echt niet aan me voorbij laten gaan. Ik ga pas spullen voor de baby kopen als ik het geslacht weet. Kun je toch ff gerichter shoppen maar eerst maar eens zwanger raken hè hihi. Net nog een ovulatie testje gedaan en hij zit er tegenaan. Verwacht morgen of maandag een positieve test. Blij als dat "ei" in ieder geval gelegd is Dan kan het lange wachten op het wachtbankje beginnen
Whahaha puk ik zat inderdaad op 1 lijn met Appelboompje, ik dacht aan een spannend setje voor ondeugende dingen Appelboompje yeah toch nog geheel onverwachts en niet eens zover van wat je al dacht. Jij dacht zaterdag eisprong, dat zal nu zondag of hooguit maandag zijn. Veel plezier sanza snap je angst dat het niet op tijd was. Om eerlijk te zijn lees ik dat bij alle dames die voor het eerst iui hebben. Maar toch maar vertrouwen op de kennis van de artsen. 1 dame in ander topic alweer lang geleden had zelfde idee dat het te laat was, maar was mooi zwanger van 1e iui. Dus hoop houden. doetie balen dat je cyclus dan ook nog even besluit af te wijken hoop dat het allemaal snel komt meid. Ik ben zelf absoluut niet van het kopen, maar kom vrouwelijke genen tekort. Ik hou namelijk niet van shoppen.
Inderdaad! Dat heb je goed onthouden Enne thanks Voor alsnog is m'n man nu aan het werk...*zucht* sommige klanten.... hahaha Ik geef hem nog een half uur
shoppen voor de baby.... nee daar begin ik nog niet aan in ieder geval. We staan wel eens ergens stil en zeggen beiden aaaah dat is leuk, maar daar blijft het eerst ook bij. Ik heb eindelijk beetje duidelijkheid (voor mijn gevoel) ben vanaf de 9e om de dag gaan testen met ovulatietest. Gisteren een dikke streep, net zo 1 als die van de controlestreep en vandaag weer getest om te kijken of hij nog duidelijker kon. Maar vandaag was hij weer wat vager geworden. Alleen hebben de 13e sex gehad, gisteravond beiden echt bekaf. Dus weet niet of dat dichtbij genoeg is. We zullen het zien over 2 weken.
Als ik wat zie wat wij beide echt leuk vinden dan kopen we dat. Heb een tijdje gehad toch ik het niet kon zien, nu vind ik het weer leuk en was meteen verkocht bij deze set en manlief ook. Zo heb ik ook al wat spulletjes met eendjes, dit word het thema bij ons, maar goed we hebben het nog nooit kunnen uitwerken. Hoop dat het een positieve test wordt, maar dan moeten ze daarbinnen wel goed hun best doen en we hebben hèèl vèèl geluk hebben!
Vriendlief heeft n dochter uur eerdere relatie, aug word ze drie. Dus hier al wel veel babyspullen. Maar kan niet wachten tot we echt kunnen Gaan shoppen. Smelt nu al wel weg bij al die leuke spulletjes.
Spannend allemaal weer! Hier geen ovulatietesten dus geen idee wanneer ei geweest is.... Heb 2 cyclussen na stoppen v pil ovulatiebloeding gehad en nou deze maand niet ben benieuwd blijkbaar toch ontpillen geweest?
Wat kletsen jullie veel, moest even veel bij lezen. Hier kopen wij ook nog niets, dat heeft meer met mij vorig jaar te maken. Had een leuk shirtje gekocht en een dag erna ging het helemaal mis (mk). Shirtje ligt hier in een doosje op zolder met inimini sokjes, en een pakketje van mijn moeder die ik niet open gemaakt heb. Als het de volgende keer raak is, dan pak ik deze uit. Nu ik erover nadenk ben ik wel nieuwsgierig wat erin zit. Dus moet maar snel raak zijn dan.
Wat een geklets! Gezellig Dat setje is inderdaad super schattig! Ik hoef behalve luiers en een stokke stoel aan tafel niks te hebben, zal wel wat kleertjes aanschaffen, zodat het kindje ook kleertjes van zichzelf heeft. Mn temp is nu eindelijk echt omhoog geschoten, fijn dat ik gisteravond nog even geinsemineerd heb. Hopen op een goed resultaat straks! Voor de rest wel alles gelezen, maar ik kan al die namen niet uit elkaar houden. Ik las een eerste iui, lijkt me ook super spannend! En dan het gevoel; zal het precies op tijd zijn geweest? En zal het goed zijn gegaan? Pff spannend!
Jaaa sahi zie dat hij vandaag omhoog zou gaan. Slim om nog ff te insemineren! Trutje bij jou ook mooie knaller. Wordt nu lekker druk hier op dat bankje. Vandaag bij mij mooie doorstijging dus eisprong is echt geweest. 2 dpo vandaag nog maar 12 dagen te gaan haha
Hoi, Wat is er veel gekletst, gezellig! Ik heb niet alles van iedereen onthouden, sorry! Zal beter m'n best doen. het gaat wel spannend worden, want volgens mij zitten we bijna allemaal op het wachtbankje. Appelboompje, jeetje dat ze jullie een jaar naar huis sturen. Dat vind ik wel echt heel lang hoor. Jullie zijn ook al een tijdje bezig. Als bij ons de samenlevingstest goed was geweest, hadden we een half jaar nog zelf moeten proberen. Dat vond ik al heel lang. Je hebt groot gelijk dat je na een half jaar weer van je laat horen hoor. Je kan het op z'n minst proberen. Maar laten we hopen dat je gewoon voor die tijd zwanger bent. Ik zag een mooie ovulatietest voorbij komen Ik las ook iets over eerste IUI en onzekerheid over timing. Zo herkenbaar! Bij mijn IUI had ik dat ook. Altijd eitje op dag 11, en toen pas op dag 14. Dacht dat ik gek werd, dat ik m gemist had enz. Heb drie verschillende ovulatietesten gedaan. Echt slopend. Bij mij is het heel mooi afgelopen die IUI dus ik duim zeker voor jou voor net zo'n mooi resultaat!
Ah, het wachtbankje raakt al aardig vol! Houden jullie nog een plekje vrij? @Trutje, veel plezier! @Mamalap, fijn dat er een tempstijging is zodat je weet dat je ei geweest is. Succes met wachten! Hier nog steeds geen ei gevonden. Al begint de vruchtbare afscheiding nu wel! Dan duurt het +- nog 1a2 dagen tot mijn ei (tenminste voorgaande cyclussen). Ben door de ovu-testen heen, dus nu maar op goed geluk. Straks eerst een late dienst en dan kijken of we het vanavond nog even gezellig kunnen maken, wat gewoonweg moet. En dan morgen en overmorgen nog maar een keer? Fijne zondag allemaal!