Teletubbie; ik zou het u inderdaad elke dag even proberen. Advies wat ik kreeg was hele cyclus om de dag, rond eisprong elke dag voor 4 a 5 dagen. Alleen is bij mij hele cyclus niet mogelijk, maar dat aantal keren rondom eisprong probeer ik wel. Vanmorgen niet meer gedaan, want temp was al omhoog.
Vandaag 6 voor nod, heb een testje gedaan (veulste vroeg natuurlijk haha) over een paar dagen nog maar eens een testje doen,,
Dat was ik Sahi en Emma, alles spint door je hoofd heen! Probeer er niet teveel bij stil te staan maar soms heb je die momenten dat je iets voelt en er even aan denkt. Gewoon afwachten en dan zullen we het zien! ☺️ Dank je wel mamalap, daar teken ik voor! 😉 ik hoop het zo dat het meteen raak is! 😊 Snap het ook wel, toch de onzekerheid en dat het allemaal nieuw is! We houden hoop. Dank je wel appelboompje hoop voor jullie allemaal op positief nieuws.. Ooit zal het toch wel raak zijn? 😉 Voor alle meiden die aan de bak moeten, succes veel plezier met jullie mannen! 😍
Ik lees ook nog gewoon mee Mn ei was ineens 5 dagen (!) Eerder. Dus we waren er nog niet mee bezig. Dus waarschijnlijk wordt het niets deze maand
Wat een stom ei! Heb je ook geen slijm gehad? Wat jammer en kan me heel goed voorstellen dat je baalt. Die van mij was ook eerder
Hier nog steeds negatieve ovulatietesten ook geen vruchtbaar slijm gespot nog. Wel zeurderig gevoel in beide (?) eierstokken. Voorgaande keren maar aan 1 kant gevoeld. Vorige ronde eisprong op cd20 en daarvoor pas op cd22 dus het kan nog...zit nu op dag 18 Het wachtbankje wordt steeds wat voller zo te lezen, spannend weer!
♥ NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015 ♥ 22 mei (5) jezzebel88,26 jaar, ronde 2(MMM), 1e kindje * Mandy3, 25 jaar, ronde 2 (MMM), 1e kindje Manutje, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Saskia2015, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje wens86, 29 jaar, ronde 4(MMM), 1e kindje* 23 mei (8) Goldfishie, 33 jaar, ronde 26(MMM) ,1e kindje* Vickske, 27 jaar, ronde 16, 1e kindje Panta, 39 jaar, ronde 12, 1e kindje Rica, ? jaar, 3e ronde, 3e kindje 20BabyJ10, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Dalk, 33 jaar, ronde 9, 1 kindje Emma79, 36 jaar, 1e ronde, 2e kindje 24 mei (6) Lynn03, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Anonima257, 23 jaar, ronde 8 (na MK), 1e kindje Tbtje, 23 jaar ronde 2, 2e kindje manonmama, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje boedie, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje SJ86, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje 25 mei (4) Angie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Suze29, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 4 (na 3e MA), 1e kindje Kippetje, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26 mei (7) Water27, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje Tearmiss, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje Jennifer23, 23jaar, ronde 1, 1e kindje Wendy188, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Es89, 25 jaar, ronde 16, 1e kindje Wannabmom, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje 27 mei (2) Annemie, 34 jaar, ronde ??, 2e kindje Pumbaa, 34, ronde 3, 2e kindje. 28 mei (6) Sahi, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Kolibrie, ?, ronde 3, 3e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Csi, 26 jaar, ronde 5 na pauze, 2e kindje 29 mei (4) Mamalap, 32 jaar, ronde 7(MMM), 2e kindje * Mom2be21, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje NicoleAM, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Linnaea, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 30 mei (6) Doetie, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 20, 1e kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Maaike55, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje J010, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Sanza, 28 jaar, ronde 12 (1ste ronde IUI), 1e kindje * 31 mei (7) Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Aapje27, 28 Jaar, ronde6, 2e kindje Zeemeerminnetje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Trutje89, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (2) Lise186, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Sana88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst Totaal: (57) Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM* (8), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Belangrijk!! - De lijst kopiëren werkt niet. - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - Pas ook de totalen aan.
Jaja, de onzekerheid komt weer om de hoek kijken. Mijn NOD is verplaatst naar 25 Mei vanwege positieve ovu testen... Ik voel van alles... pijnlijke onderbuik met trekkend gevoel naar beide kanten...Vieze metaalsmaak in mn mond...zeurderige pijn in onderrug en zoooooooooo moe... Het kan haast niet dat ik wat hoor te voelem...maar ja die wil he? Wachtbankjes zijn zooo lang! Okee ik stop met zeuren...Ik mag niet klagen...vooral niet als ik lees wat sommige van jullie moeten doormaken... Ik gun iedereen een prachttest deze maand
@Mamalap nee helaas doet de 50mg niets voor mij echo's lieten ook weinig groei zien. Volgende ronde 100mg en echo's
Heb even de lijst geüpdatet. Zijn er al dames die morgen gaan testen? Degene die op 22 mei hun NOD hebben zitten dan al op 10 dpo! A.s. vrijdag dan zouden de eerst positieve dames er al kunnen zijn, spannend hoor!
@ ladebs zooo herkenbaar ik test ook altijd veel te vroeg Ik heb ontdekt dat ik vooral test om mezelf gerust te stellen, ook al is het dus nog veelste vroeg. Natuurlijk heb ik dan een negatieve test. En dat is dan ook verder prima, dan kan ik weer door voor die dag. Anders loop ik de hele dag rond met de gedachte... stel, stel dat ik al iets zou kunnen zien op de test... aaarghh. Daar word ik dus wél gestoord van. Het kost me wel de nodige testjes maar gelukkig zijn die via internet niet zo duur...
Ik heb dat ook! Ik zit nu op 8 dpo. Veel t vroeg maar denk al de gele dag oh wanneer zal ik testen.. Pff moe wordt je er van! En vervolgens denken wat ben ik moe! Dat moet vast een teken zijn haha hoe triest
Wie weet dit. . Deze ronde geen ovu testen gebruikt maar nu al 5 dagen veel rekbaar slijm.. Wanneer zou dan ongeveer mn eisprong zijn? De eerste dag of de laatste dag of er tussen in? Haha dan weet ik tenminste wanneer mijn nod is😅
Hoi Rianne2985, hier ook nog geen positieve ovulatietest hoop echt dat ie morgen of overmorgen komt. Anders moet ik naar de volgende NOD lijst! Hopen dat die van jou ook snel komt!
Oh dan ben ik niet de enige die nog op haar ei wacht hihi Ik blijf waarschijnlijk nog wel op deze lijst want heb een luteale fase van 9-10 dagen. Pas als hij na 23 mei komt dan moet ik ook naar de volgende lijst!