Ik ben ook nog op zoek naar m'n eitje . Zou vandaag moeten zijn, maar vond de testen niet overtuigend ... Gek genoeg dacht ik altijd dat deze vroeg in m'n cyclus zou zijn. Dus wel blij dat ik nu testen heb gedaan.
Hihi hoor jullie nu al over testen. Ik weet niet zo goed vanaf wanneer ik moet gaan tellen. Donderdag knallende ovulatie test, vanmorgen pas een hoge temp, is het dan nu 0dpo of 1 dpo? Of al wel 3dpo? Ik wacht maar gewoon mn temp af de komende weken
Oh ja! Ik kijk weer niet verder dan mn neus lang is. Net maar weer mijn handtekening aangepasr aangezien mijn eisprong nog niet in zicht is.
Oeps, wat wordt er veel gekletst! Vandaag hele dag bezig geweest en amper op internet gezeten en voor ik het weet zijn er hele pagina's volgekletst Ik heb mezelf voorgenomen dat ik niet eerder dan de 30ste ga testen. Zeker niet voor mijn NOD tenzij ik er echt van overtuigd ben (bijvoorbeeld al duidelijke kwaaltjes) dat het raak is. Anders wacht ik gewoon af wat er gebeurt.
Als mijn ei links springt dan heb ik daar altijd veel meer last van dan rechts. Echt 2 dagen flinke buikpijn met steken en misselijk. Rechts alleen 2 dagen wat licht zeurende pijn. Hebben jullie dat ook, dat daar verschil in zit?
Hey meiden! Ik zou ook graag mee willen kletsen. Mijn NOD is 23 mei of 25 mei. Zo spannend! Ik had vrijdag 8 mei een knaller ovulatietest en die nacht super erge steken maar tot ma 11 mei last gehad van krampen en andere klachten en toen pas werd s'avonds de test weer licht. Dus twijfel beetje over mijn eisprong dag. Om gelijk even met de deur in huis te vallen hihi: Zit nu sinds een paar dagen met verschillende klachten maar de grootste is dat mijn borsten zo ongelofelijk zeer doen! Alsof ze beurs zijn!! Voel ze constant! Mijn vriend zei dat mijn tepelhof meer opgezwollen leek en toen ik vanavond uit de douche kwam had ik opeens echt veel bultjes op mijn tepelhof zitten! Normaal heb ik wel een paar maar nu schrok ik er gewoon van hoeveel het er waren! Heb vrijdag de hele dag door een paar vervelende steken gehad en in de nacht van vrijdag op zaterdag een tinteling in mijn benen en constante krampen alsof er iets aan het ingraven was.. Zaterdag had ik opeens heel veel lichtbruinige witte plakkerige afscheiding in mij slipje. Die dag ook de hele dag raar gevoel in mijn buik soort misselijkheid maar niet helemaal, vandaag ook. Met gisterenavond opeens een vlaag die veel erger was. Het is niet het gevoel dat ik moet overgeven maar het voelt niet lekker. Het laatse dat ik nu bijna in elkaar wil kruipen van de buikpijn!! voelt als heftige menstruatie pijn! Zo kom wel gelijk even binnen vallen met klachten en symptonen die allemaal lijken op een zwangerschap maar ik weet uit mijn eerste ronde dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden dus ik durf niets te hopen. De vorige ronde had ik echt het gevoel dat het niets was en dat bleek dus ook en nu heb ik het gevoel dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn maar ik probeer nuchter te blijven bang voor de teleurstelling en ik weet gewoon dat je lichaam echt rare dingen kan doen en je goed voor de gek kan houden. Sorry meiden dat ik zo binnen kom vallen maar dacht tja daar zitten we hier voor op het NOD club lijstje toch? Haha
Welkom fleurtjeee28!! Geeft niks hoor hihi, vind het wel leuk hoe anderen het allemaal ervaren 😄 het is ook zo spannend... Helaas zijn veel symptomen van naderende menstruatie hetzelfde als een vroeg stadium van zwangerschap. Je gaat ook overal zo erg op letten hè? Ik heb tussen mijn ei en nod altijd hele zere borsten, flink beurs gevoel, bah! @kolibri ik heb tot nu toe alleen nog maar ovulatiepijn aan mijn linkerkant gevoeld, alsof er een "ballonnetje" continue beweegt bij het lopen/zitten. Duurt 2 dagen en dan is m'n ei gesprongen. Een dag voordat ik het ballonnetje voel, begint het licht met zeuren krampjes. Nu voel ik aan beide kanten zo'n zeurderig gevoel, nog niet eerder meegemaakt. Ben benieuwd wat dat teweeg gaat brengen
Ik wacht ook nog op mijn ei! Ik verwacht hem morgen. Ik heb altijd de dag na mijn eisprong dat ik heel misselijk ben. Dit had ik al 2 rondes, en viel me op dat dat iedere x na mijn eisprong is!
Dankje Rianne2985 Heb vorige 2 keren niet zo erg last gehad van mijn borsten! Waren wel wat gevoeliger na mijn eisprong maar dat was niet pijnlijk zoals nu. Dus valt mij nu echt op maja kan natuurlijk deze keer weer anders zijn. Die onzekerheid he pff Ik hou elke cyclus mijn klachten bij in een app op mijn telefoon zodat ik precies kan zien waneer ik wat voel en een beetje een patroon kan herkennen of natuurlijk om te zien wanneer de innesteling geweest zou kunnen zijn haha
Rianne dank je, dan ga ik daar van uit Fleurtje welkom! Lastig he, die kwalen ik heb me toch ook elke keer weer gek laten maken, pff Clarajilla dat viel me bij mij ook op, die misselijkheid na eisprong, dan begint het gek maken meteen op t wachtbankje....
Ik denk dat ik buiten de lijst val als ik morgen een positieve ovulatietest heb blijf ik op de lijst anders val ik er buiten.
Wou zaterdag testen.. voor dat ik naar de toppers ga... Maar donderdag knal ov..... zou 23e te vroeg zijn he?
Ik denk het haastwel Rica, heel misschien dat je iets ziet maar kans is veel groter dat het langer duurt.
aapje7; als je een positieve ovulatie test hebt; dan springt je eitje binnen 24-36 uur. Dus het is zeker nog de 'moeite' om het vanavond nog even gezellig te maken als je dat vandaag nog niet hebt gedaan. Trutje; volgens mij ook Veel plezier Emma79; ik had laatst een topic geopend om eens te vragen wat 'normaal' was. Omdat ik echt vond dat een jaar lang was. En begreep daaruit inderdaad dat er meestal een half jaar wordt gezegd. Ik kan mij ook niet voorstellen dat de gynaecoloog na 2 jaar zegt; 'nee ik wil echt nog dat je een half jaar weg blijft....' He wat balen jezzebel! Moet je nu de Pregnyl wel gaan zetten om in elk geval iets te gaan foceren of moet je nu eerste weer gaan wachten tot je ongesteld wordt? Balen zeg Welkom Fleurtjeee! Spannende tijd lees ik voor jullie Lastige is dat alles zo op elkaar lijkt he? Hopelijk mag het raak zijn voor jullie. Ik ben een beetje depri vandaag. Vandaag verjaardag gehad van mijn neefje die 3 jaar werd. Verjaardag met 16 kindjes en dikke buiken om je heen. Voelde me echt een beetje alleen en er buiten staan Bah...ik wil me niet zo verdrietig voelen
Hè balen NicoleAM en rianne dat jullie eisprong zich nog niet aangediend heeft mirte en fleurtje welkom! Ik heb eigenlijk alleen maar krampjes gehad vorige zwangerschap that's it. sahi vandaag inderdaad 1 dpo, de daadwerkelijke dag van eisprong is 0 dpo scheelt weer een dag jezzebel ik had volgens mij al gevraagd, maar krijg jij geen follikel metingen? rica donderdag knaller is op z'n vroegst vrijdag eisprong dus 23 mei zou 8 dpo zijn. Dat is echt te vroeg. Ohhh Appelboompje Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Dikke digi knuffel meid.
Jeetje..... ook ik heb een heleboel gemist. Heb geprobeerd om zoveel mogelijk terug te lezen. Fleurtje..... welkom! Spannend zeg.... Dames die hun LH piek nog zoeken: succes! En je hoeft toch niet naar een andere lijst als het niet binben de verwachtevtijd komt. Blijf gewoon lekker hier....datum onbekend! Spannend..... komende week zullen de eerste testen gedaan worden en hopelijk een boel positievectesten Succes allemaal!
Ow jee meiden wat veel gekletst allemaal! Ben lang weekend zeeland geweest. Even ontspannen Ik sta met nod op 25-5. Dit omdat ik dan uitga van mijn langste cyclus ooit laatste 9 maanden en dat was 35 dagen. Ik zit ene keer (normaliter) op 28,30 of 34. Morgen cd29 en ik ga een vroege test wagen in de ochtend Als het negatief is probeer ik weer een vroege test op cd32 en cd35. Ik duim mee voor alle meiden die gaan testen komende dagen!! Lets hope!
Nou, meestal is er een aanloop van een paar dagen slijm. Maar toen ineens mijn temp omhoog en bleef hoog. Op de dag dat mijn ei moest komen wel ineens slijm een heb toen voor de zekerheid en ovulatie test gedaan maar die was negatief. In de tussentijd hebben we het wel erg gezellig gehad dus wie weet
Ik zie dat je al testen hebt gehad? Ik neem aan stolling en chromosomen? Heb jij je vitamines ook al laten testen? Logisch dat je verdrietig wordt van als die dikke buiken en kleintjes! Heb ik zelf ook! Gelukkig hebben we momenteel geen in onze omgeving, maar mijn schoonzusje is in augustus uitgeteld en ik was dan ook uitgeteld geweest na de laatste miskraam. Zwaar, niet alleen voor mij, maar ook voor mijn man! Gelukkig wonen we niet bij hun in de buurt en heb ik haar maar 1 keer gezien tijdens haar zwangerschap.