Hier ook wat symptomen. Gevoelige tepels, moe, raar gevoel in onderbuik... Ik mag zaterdag testen maar ik denk dat de symptomen zijn van het stoppen met de pil.. Maar.. Geen bloed is moed!
Anonima ik hoop dat die snelheid van de maand ook besmettelijk is, haha Mamalap; herkenbaar heb ook echt niet zoveel hoop meer Rianne; das echt een snelle eisprong ja! Maar zo snel kan het inderdaad gaan. Hij is in elk geval zeker positief, veel plezier Haha vrolijkelente als tiener heb ik dat (augurken met slagroom) gewoon eens geprobeerd; GEEN AANRADER! Whaha Jutetuut; ach das echt wel vervelend he, ik hoop maar dat het raak is zodat je niet 3 maanden meer hoeft te wachten. DPO betekent overigens; Days past ovulation. Dagen na ovulatie dus. Volgens mij is er bovenaan de pagina met alle NOD lijsten een topic met alle afkortingen als ik mij niet vergis.
Haha laten we het hopen idd! Voor iedereen een super snel wachtbankje! 😊 Hier ook symptomen, zelfde als voor beide miskramen...Maar geloof er niet in dat het zo snel weer raak zou zijn! We zien het wel!
Het wachtbankje wordt steeds voller gezellig! Ik had me per ongeluk afgemeld van email notificatie dus ik plaats weer even wat zodat ik me opnieuw kan abonneren anders mis ik al jullie verhalen!
Als ik zwanger was, had ik ook zo goed als geen symptomen. Alleen ietwat duizelig af en toe, geborrel in bm-gebied en jeukende tepels.
Zo een hoop geklets, de gekte is hier losgebarsten he? Ik zit op 3dpo en heb wel een zeurende onderbuik, maar dat kan natuurlijk allemaal nog iniet. We gaan het zien. Jutepuut mag dat zo kort thuis? Ik ken een aantal schippers en weet dat zij allemaal strenge regels hebben over hun verloftijden vs werktijden... Wel lastig met het zwanger worden zeg! Dubbelgeluk dat je ei precies die week was! En zn zaad zou wel super zijn na zo'n lange tijd Iedereen die vergelijkt met zijn vorige zwangerschappen; ik hou mezelf maar steeds voor dat je tot nod eigenlijk maar weinig voelt. Hebt mn dagboekje erbij gehad van toen ik zwanger was van mijn dochter, maar pas in week 6 begon ik lichtelijk wat klachten te krijgen. Voor nod hevige klachten is eigenlijk niet zo standaard hihi
Ik denk dat je gelijk had, mamalap. Vanmorgen negatief getest. Bedankt voor het meekijken! Zijn er vandaag nog testers? Fijne dag!
Net een testje gedaan omdat ik echt knetter gek wordt als ik tot zaterdag moet wachten.. Veel te vroeg natuurlijk dus kei wit! Wist t van te voren maar ben zo eigenwijs
Teletubbie ik had liever ongelijk gehad! Maar ik heb ze ook gehad op die testen. Zijn echt bagger testen, krijg ze nog weleens cadeau bij mijn ovulatietesten en gaan dan regelrecht de prullenbak in sahi ik had bij vorige zwangerschap steekjes en moeheid voor positieve test. maar inderdaad voor de rest niks aan symptomen.
Morgen dames, Hier nu 9dpo, 4 nachtjes slapen, het kort lekker in nu en de tijd gaat snel. Gisteren erg duizelig, draaierig, pijnlijke borsten en erg moe. Heb besloten om vanmiddag na het werk ook maar even rustig aan te doen. Zet straks alvast het eten klaar en dan kruip ik er lekker in.
Waar moet hij nu heen varen? Hebben jullie wel contact als hij weg is? Vind het wel interessant en we slepen je er wel door heen hoor!
Topdrukte hier!! voor alle nieuwkomers... welkom in deze spannende tijd. Ik merk hier echt helemaal niks. Denk trouwens dat het niks word deze maand. Had de 15e eisprong, 13e voor het laatst gezellig gehad. Verder ben ik er ook niet meer mee bezig geweest. Kei veel aan het werk op het moment vanwege ziekte. Scheelt wel dat je er dan niet mee bezig bent.
Merkte ook wel dat als wij een maand overslagen dat ik dan ook niks voelde. Maar het duizelig zijn is voor mij erg vervelend, mede omdat ik een bezige bij ben. Heb overdag veel te doen en doe momenteel alleen het belangrijke...
bij mij vorige zwangerschappen had ik voor NOD ook niet echt veel klachtjes. Bij de tweelingzwangerschap vooral grote borsten en een schimmelinfectie. pas rond de 5 en 6 weken begonnen de echte klachten. Bij mijn mk had ik alleen grote borsten. Dus al die klachtjes die ik nu heb gooi ik ook maar op pms.
Ik weet nou nog steeds niet of ik m'n ei heb gevonden... Van mijn temp snap ik nu ook niets meer ....
Goedemorgen meiden, Ik ben heel verdrietig. Gister waren de symptomen minder heftig, sinds gister avond, na ruzie, heftige krampen, nu ook. Darmen borrelen, volgens mij wordt ik weer ongsteld. ML vind dat ik volgende week de huisarts moet bellen ivm mijn keizersnee, hij denkt dat het daardoor komt. we gaan richting ronde 6, al een half jaar bezig.. pfff.. hoe doen de mensen dat die nog veel langer bezig zijn.. de volgende ronde zijn we uitgerekend in de tijd dat mijn broer gaat trouwen.. echt k.
Vrolijklente, wat een teleurstelling hè!? Het komt dan iedere keer als een klap in je gezicht, k-zooi!! Ik vraag me ook weleens af hoe die meiden dat toch iedere keer weer incasseren die al zooooo lang bezig zijn, maar ook jij kunt dat!! Wij zijn er allemaal om je erdoorheen te slepen, want we weten allemaal hoe het voelt!! Kop op meis!! En wat betreft de vragen over mijn varende man: het mag wel, 2 termen achter elkaar. Hij is ook weleens 8 maanden weg geweest, gelukkig voor mijn tijd. De matrozen varen zelfs 10 maanden en zijn dan maar 1 maand thuis... Hij komt van het weekend in Rotterdam voor 2 dagen, dus dan ga ik er natuurlijk effe heen. Dan door naar Noorwegen en dan onbekend. Kan over de hele wereld zijn, vorige 2 termen zat ie veel in Canada en USA. Ik vind het heel fijn dat ik bij jullie terecht kan en ik hoop ook voor jullie wat te kunnen betekenen als dat nodig is!! Fijne dag allemaal!!