Het is een kwestie van grenzen verleggen. Maar als ik heel eerlijk ben, begin ik het wel zat te worden. We zijn inmiddels 2 jaar bezig en worden na 8 weken weer hard van de roze wolk afgegooid. Je probeert jezelf weer op te pakken en door te gaan. Eigenlijk sinds deze ronde voelde ik me weer wat beter, energie rijker en zin om weer met mijn kook en bak hobby bezig te gaan. Maar op het moment ben ik (tussen 12:00 en 15:00 ben ik op zijn fitst) de rest van de dag erg moe. Dat is heel frusterend, want ik wil het los laten en lekker mijn ding doen en dat wil dus niet. Het is wel zo dat de wens er wel groter door wordt.
Jeetje Puk! Ik zie nu je banner! Vooral het loslaten is heel moeilijk, ik ben ook nog eens thuis voor de kleine en werk dus niet. Dus denk er extra veel aan, weinig afleiding. Sommige dagen gaan beter dan andere. Maar de week voor de NOD is toch wel het ergste. Bij ons is "de grens" dat we heel graag wilde dat ze minder dan 2 jaar van elkaar verschillen. Maar dat betekend dat we nog maar 1 ronde hebben.. De eerste was in een keer raak en nu lukt het niet. Ik merk ook dat de mensen om mij heen al gaan verwachten dat we binnenkort zwanger zullen zijn. En dat gebeurd dus maar niet. Je kunt helaas weinig doen, maar merk wel dat ik elke ronde steeds verdrietiger wordt. Komt er een tijd dat je denkt: "nu laten we het los?" en dan lukt het juist wel? Wanneer ga je de MMM in? Wat doe ik als er binnen die en die tijd nog niets is? Ga ik dan tussendoor werken? Tot nu toe altijd rekening gehouden met 2 jaar leeftijdsverschil, ik zou 6 jaar thuisblijven tot de jongste naar de basisschool was.. Maar dan denk ik: wat maken die paar maanden extra nou uit? Ik ben eigenlijk best misselijk nu. Bleh. Lees op internet toch dat er veel vrouwen zijn die denken dat ze ongesteld worden door de krampen, maar dat het juist krampen zijn van een groeiende baarmoeder.. pfff.. ik durf het niet meer te hopen. Sorry voor mijn gewouwel, zo ziet mijn hoofd er nu van binnen uit.. Gelukkig staan we er niet alleen voor! Dank je wel voor je paptalk Jutetuut! Hoop dat het voor jullie snel raak is Puk en je een echte plakbaby hebt!
Hoi dames Hmm ik lees (en leef) al dagen mee maar weet zelf niet zo goed wat ik kan komen vertellen dus vertel ik maar mijn hele verhaal in een notendop. 4 dpo en voel niks, beetje grote pijnlijke borsten maar dat heb ik altijd na de eisprong. Gelukkig deze maand de eisprong op cd 19 en dus weer een normale cyclus. Heb van de 11 cyclussen alleen in jan en feb 28 en 30 dagen gehad, de laatste was zelf 60 dagen . ML heeft 2 weken terug zaad getest wat prima was alleen 45% mobiliteit a+b ipv gemiddeld 50%, maar dat hoeft geen euvel te zijn. Zelf krijg ik in juli of aug mijn eerste onderzoeken, er is namelijk een wachtlijst van 11 weken! We hopen dus dat het voor die tijd nog mag lukken.. deze ronde doen we er ook alles aan, beiden gestopt met roken (en gaat supergoed!) en preseed gebruikt.. al met al heel spannend dus maar die spanning heeft iedereen hier wel denk ik.. Gefeliciteerd aan degene die al positief hebben getest en ik duim voor een super roze lijst!
Wat is dat een rot gevoel he Vrolijkelente helpt ook niet als je dan ook nog eens ruzie had . Misschien is het laten checken helemaal niet zo'n slecht idee, al is het alleen maar om je partner (en jezelf) gerust te stellen. Geen bloed, geeft moed zeggen ze hier altijd. En wat betreft het volhouden, je (ik) heb geen keus. Hang in there women! Oh en nog iets ook voor Jutetuut; zelfs ik vraag mij wel eens af hoe ik het vol moet houden hoor, echt niet altijd zo positief Ik denk dat andere vrouwen dat wel kunnen beamen. Puk; fijn dat je schrijft dat je zo moe bent en dan een bepaald moment van de dag een opleving hebt. Ik herken dat zó erg. En wist natuurlijk ook wel dat het hiermee te maken zou kunnen hebben, maar dat jij dat nu schrijft is voor mij wel een extra bevestiging. Het lijkt me overigens voor kou echt nog zwaarder; je hebt immers al een paar keer de blijdschap gevoels van een positieve test. dit komt denk ik dan door die chromosomen afwijking waarover je eerder naar mij schreef? Bestaat er iets waardoor dat probleem bij een zwangerschap is te tackelen? *knuffel* Wistaire goed dat jullie gestopt zijn met roken! Volhouden!! Het is voor ons inmiddels 6 jaar geleden dat we stopte maar zeker nog geen spijt! En ja ik weet nog heeeeeel goed hoe moeilijk het was; zet em op!! Spannende tijd overigens voor jullie! 11 weken wacht tijd vind ik trouwens wel super lang! Mag ik vragen welk ziekenhuis dat is? Als je het niet wilt vertellen snap ik dat ook hoor, geen probleem!
Nee er is niks aan te doen helaas! Een portie geluk moet je hebben en die hebben we dus nog niet gehad. Je kan het IVF-PGD traject in gaan, maar daar zien wij tegenop, vandaar dat we stug door blijven proberen.
He wat een verhalen. Vrolijkelente... Wat kloten. begrijp hoe je je voelt! Wij zijn het nu ook helemaal zat en hebben 25 juni een afspraak bij de fertiliteitskliniek. 16 rondes breekt ons nu ook op. Het gaat allemaal goed komen en ook dit kut gevoel gaat weer over (bedenk ik me dan maar) Verder hetzelfde hier. Sinds vanmorgen ook minder gevoelige tepels. Baal er van. Maar kijk uit naar de fertiliteitskliniek.
Dat mag je vragen hoor wij gaan naar Isala in Zwolle. Ik vind het ook bizar lang duren maar helaas niks aan te doen..ja een ander ziekenhuis maar die zit niet om de hoek...
Wat een verhalen hier allemaal ik hoop voor iedereen dat ze snel een positieve test in handen hebben! Vandaag 3 dagen voor NOD, al 3 k2v5 testen versleten (ken het gevoel dus....heb ontzettend geen geduld). Symptomen? Onwijs moe (kun je zoveel redenen voor verzinnen), koud en heb sinds vandaag het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Heb mezelf voorgenomen om pas weer een test te kopen als ik een dag overtijd ben
Bij mijn vorige rondes had ik allemaal klachten dus dat was heel spannend. Zou ik zwanger zijn , ja of nee. Nou niet dus! Dus ik had me voorgenomen om me niet meer gek te laten maken door allerlei vage klachten. Het is welletjes, klaar, basta! Maarrr... Deze ronde heb ik helemaal geen klachten. En nu dacht ik vanochtend: 'Ha! Geen klachten! Dat is dus anders dan de vorige rondes. Misschien is het nu dan dus wel raak!' Aaaaarghhh! Geduld is een kunst...
@LaDebs Tsja voornemens... Werkt dat bij jou? Mijn voornemenskunnen kan ik over een uur Alweer helemaal vergeten zijn
Ik zou graag op de NOD lijst willen NOD is 27 Mei. 1e ZI methode om zwanger te worden als Bam moeder Dus ja erg pril allemaal en spannend.
Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Met afvegen bruinig en een klein beetje bruinrood bloed verloren (vlekje ter grote van 2 munt) en verder niets maar denk het het begin van het einde is Zit op 11 dpo dus het is nog wel wat vroeg helaas maar te laat voor een mogelijke innestelingsbloeding denk ik en wil mezelf niet gek maken want vrees dat vanavond het gewoon doorbreekt. Korte LF deze keer dus en de klachten te danken aan PMS dan.. Ga zaterdag teunisbloemolie aanschaffen dat zou moeten werken tegen PMS. Helaas heeft tarwekiemolie deze ronde weer niet gewerkt dus ook geen wondermiddel dan..
Hee meiden, Ik laat ook maar weer eens van me horen. Wat een vervelende verhalen komen er allemaal voorbij. Ik zelf nu op het wachtbankje en kan niet wachten tot de 26e om te zien of ik ongesteld word... Anders toch maar testen en hopen op een positieve test. Hier al wel wat symptomen, zoals vollere en gevoeligere borsten, sneller moe (kan ook van het minder slapen zijn), opvliegertjes (vooral 's nachts) en een raar gevoel en krampjes in mijn onderbuik. Ik ben alleen bang dat het tussen mijn oren zit, omdat ik het gewoon heel graag wil. We wachten dus nog gewoon even af...
Wat een nare verhalen. Vrolijkelente ik herken het wel hoor, dat je het zo plant in je hoofd en dat het dan anders gaat. Ik had nota bene al een afspraak om mn spiraal eruit te laten halen, had er veel last van en we waren toe aan een 2e en toen ging meneer er vandoor!!! Dag 2e baby :'( Dat was in januari 2013, nu eindelijk alles op orde en de wens voor een kindje is groter dan de wens voor een relatie, maar wat had ik nu graag bezig geweest voor nummer 3 al. Mijn meisje is verdorie minstens al 4 jaar voor er een baby komt, zo had ik het niet bedacht! Maar daar heb ik nu wel vrede mee leren hebben en het komt zoals het komt. Ik merk dat ik nu toch stiekem weer bezig ben met kwaaltjes enzo, stomme wachtweken! Mn onderbuik is vreselijk gevoelig en dan probeer ik het toch maar te negeren...
Dat begrijp ik ja! Dat is natuurlijk ook niet zomaar wat. Ik stuur al het geluk wat ik tegenkom jouw kant op. *knuffel*
Zijn er meer met testdrang? Man ik zit al een paar keer te kijken op mijn ovulatielijstje of ik morgen misschien toch al een testje kan gaan doen haha... Zat te denken he, kan ik niet zo moe zijn van een eventuele innesteling?
Hallo meiden, Mag ik ook op de lijst? Juli 2014 ben ik moeder geworden van ons zoontje. We hebben er toen lang over gedaan. Eerst 3 miskramen gehad en daarna was het in ronde 7 raak. Na de borstvoeding ben ik met de minipil gestopt en nu hebben we besloten het zonder anticonceptie op z'n beloop te laten gaan. Ik zit nu in de eerste ronde voor ons tweede kindje en verwacht dat mijn nod 28 mei is. Ik ben 33 jaar.
Wistaire Pffff... En je verzekering? Kan deze niet aan wachttijdbemiddeling doen? Fleurtjeeee als het echt bruinig was, is het inderdaad oud bloed. En innesteling kan in theorie ook nog gisteren geweest zijn. Verder niks meer gehad?