Hoi dames, Ik mag op roze, ik had vanochtend een positieve test. Op naar de verlengde wachtweken! Alle 'rode' dames, wat vervelend! Hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test! Alle 'roze' dames, gefeliciteerd! De rest: heel veel succes tijdens deze wachtweken!
Manonmam gefeliciteerd!!! Mamalap; wat toevallig dat jij ook last had van je pds. Vandaag zijn de klachten bij mij als sneeuw voor de zon vertrokken, vreemd! Ben wel opgestaan met een ontstoken oog, nog nooit gehad. Wat een rare week heb ik zeg! Ik durf nergens op te hopen, maar je zou bijna denken dat er iets is. Mn vriendin viel t op dat mn katje zo aanhankelijk is, normaal is ze heel afstandelijk. Ze gaat ook weg binnen een paar dagen (lang verhaal), ik linkte het daaraan, maar zij dacht aan hormonen... Wie weet
manonmama, wauw gefeliciteerd! hoop dat alles goed mag gaan Voor de rode dames, heel erg balen, veel geluk in de volgende ronde! Hier: ik ben echt een beetje dom..... Mijn NOD is helemaal niet morgen. Ik heb op cd 8 een positieve ovulatietest gehad, dan is bij mij meestal 15 dagen later mn NOD. 8 + 15 = 23 Maar ja, de positieve ovulatietest was niet op 8 mei Die was op 11 mei. Mijn NOD is dan dus 26 mei hahaha. Zou iemand mij kunnen verplaatsen? (zul je altijd zien dat ik morgen ongesteld word...)
Jammer voor de meiden waar de ms doorbrak of negatieve test k duim mee En manonmama gefeliciteerd! Super leuk zeg ! Nu genieten hihi
Goedenmorgen dames: JEEJ ROZE!! GEFELICITEERD Manonmama !! En Balen voor de dames waar de rode duivels gekomen zijn. Succes de volgende ronde! Knuffel! Vanavond lekker een wijntje en taartaar! Hier weet ik het ook niet meer!! Gister het gevoel dat ik ongi moest worden, heb hevige krampen, erger dan normaal. Een soort druk op mijn onderbuik. Een open en nat gevoel van onder, veel afscheiding (heb ik volgens mij ook nooit) en vanochtend eerst constipatie (ook veel erger dan normaal) en daarna hele donkere diarree (ook nog nooit gehad) mijn diarree als ik het al heb, is het licht bruin van kleur, niet donker bruin. Als ik diarree heb en mijn man niet (normaal is hij degene die bedorven voedsel als eerste merkt) is er misschien toch wel iets aan de hand. Zo spannend! Ik weet niet of ik zondag wel ga testen. Wil liever geen negatieve test hebben. Maar mijn cyclus is wel degelijk anders dan normaal, volgens mij is er sowieso een innesteling geweest die misschien is misgelopen, of niet.
♥ NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015 ♥ 22 mei (5) jezzebel88,26 jaar, ronde 2(MMM), 1e kindje * Mandy3, 25 jaar, ronde 2 (MMM), 1e kindje Manutje, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Saskia2015, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje wens86, 29 jaar, ronde 4(MMM), 1e kindje* 23 mei (7) Vickske, 27 jaar, ronde 16, 1e kindje Panta, 39 jaar, ronde 12, 1e kindje Rica, ? jaar, 3e ronde, 3e kindje 20BabyJ10, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Dalk, 33 jaar, ronde 9, 1 kindje Fleurtjeee28, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje 24 mei (6) Lynn03, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Anonima257, 23 jaar, ronde 8 (na MK), 1e kindje Tbtje, 23 jaar ronde 2, 2e kindje manonmama, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje boedie, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje SJ86, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje 25 mei (5) Angie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Suze29, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 4 (na 3e MA), 1e kindje Kippetje, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Twins2009, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje 26 mei (11) Water27, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje Tearmiss, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje Jennifer23, 23jaar, ronde 1, 1e kindje Wendy188, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Es89, 25 jaar, ronde 16, 1e kindje Kolibrie, ?, ronde 3, 3e kindje Wannabmom, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Vrolijklente, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje Goldfishie, 33 jaar, ronde 26(MMM) ,1e kindje* Emma79, 36 jaar, 1e ronde, 2e kindje 27 mei (5) Annemie, 34 jaar, ronde ??, 2e kindje Pumbaa, 34, ronde 3, 2e kindje. Juf 1987, ??, ronde 8, (IUI gehad 13 mei), 1ste kindje Lamama, 33 jaar, 7e ronde, tweede kindje Vlindermeisje, 31 jaar 1e ronde, 1e kindje (BAM moeder, zi ) 28 mei (7) Sahi, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Csi, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Wistaire, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Bilo, ?? jaar, ronde 11, ?? kindje 29 mei (7) Mamalap, 32 jaar, ronde 7(MMM), 2e kindje * Mom2be21, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Linnaea, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Marieke333, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Jutetuut, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e kindje voor man) Goodlife, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 28, 1e kindje 30 mei (7) Doetie, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 20, 1e kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Maaike55, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje J010, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Sanza, 28 jaar, ronde 12 (1ste ronde IUI), 1e kindje * Meisje89, 25, ronde 1, 2e kindje 31 mei (9) Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Aapje27, 28 Jaar, ronde6, 2e kindje Zeemeerminnetje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Trutje89, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje* Annneliesje, 33 jaar, ronde 6 na bbz in november, 2de kindje Veroontje, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Datumloos (2) Lise186, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Sana88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst Totaal: (69) Zwanger (3), Ongesteld (4), MMM* (10), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (0) Belangrijk!! - De lijst kopiëren werkt niet. - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - Pas ook de totalen aan.
gefeliciteerd Manonmama! Hier zojuist bruin verlies gespot, dus het is over deze ronde. Verwacht dat het zondag wel doorzet. Balen, maar ja op naar de volgende.
Gefeliciteerd Manonmama, super!! Voor de meiden die op rood zijn gegaan: balen!! En heel veel succes de volgende ronde!! De rest nog effe succes met wachten!!
Ik heb al voor de vijfde dag achtereen vruchtbaar slijm Normaal heb ik na mijn eitje alweer heel snel romige/plakkerige afscheiding. Ovulatietesten zijn wel negatief al sinds mijn positieve test woensdag. Voel wel van alles daar beneden maar durf niet te positief te zijn. Het voelt wel anders dan mijn andere cycli...frustrerend!
Manonmama gefeliciteerd Wat een depri week heb ik, voelde me niet zo happy. Afgelopen weekend was mijn uitgerekende datum als het geen mk geworden was. Ik had niet gedacht dat je je daardoor zo ellendig kan voelen. Maar helaas dus wel blagghh Vandaag mijn NOD, maar nog geen rood. Vanmorgen getest maar wist al dat deze negatief zou zijn Volgende week vrijdag heb ik sowieso weer een afspraak staan bij de gynaecoloog voor als het weer niet door breekt. Kan goed zijn dat mijn eitje weer niet gesprongen is. Wel ontzettende last van mijn onderbuik, hoop dan maar dat dat een voorteken is van de ongi en ik niet terug moet naar de gynaecoloog. Voor de wachtende onder ons, hoop echt dat het voor jullie raak is deze ronde. Blijf duimen draaien voor jullie
Jeetje wat heftig Meid! Logisch dat je even down bent. Jammer dat de test negatief is. Maar sommige testen pas een paar dagen na NOD positief. Geen bloed geeft moed! Moet je naar de gynaecoloog omdat je geen ei hebt gevonden en je cyclus onregelmatig is? Sterkte nog even! Knuffel!
Dankje vrolijklente. In april ben ik bij de gynaecoloog geweest omdat ik sinds januari niet meer menstrueerde. Daar zagen ze wel een ei die vrij groot was maar niet wilde springen. Ik heb een kuur gekregen om mijn menstruatie op te wekken, met de hoop dat het daarna weer zelf iets zou doen. Maar met tempraturen kom ik er niet uit en ovulatietesten knallen niet. Dus hebben we alvast een nieuwe afspraak ingepland voor als ik weer geen ongi krijg, en ik dan niet weer weken hoef te wachten op de wachtlijst.
Wat balen voor de dames op rood!! Ook weer een roze erbij, gefeliciteerd manonmama! Mamalap wil jij mij even helpen? Of iemand anders die raad weet natuurlijk. 4 dpo begon heel licht bloedverlies (roze/bruin) de dagen erna ook steeds een heel klein beetje. Nu vandaag 7 dpo weer wat meer, het is slijmerig bruin met een beetje rood en roze. Wat kan dit nou zijn? Temp is nog steeds hoog en heb pas 29 mei nod. Hellllluup.
manonmama gefeliciteerd rianne ik zou niet teveel uitgaan van symptomen, maar gewoon op jouw ovulatietest en temperatuur vertrouwen. Ik weet inmiddels uit ervaring dat symptomen niet zoveel zeggen. Ik ben dan ook gestopt met naar cervix slijm kijken. manutje bah dat klinkt inderdaad nog niet hoopvol gevend dat er een ei is geweest. Hopelijk snel duidelijkheid. Ik vond zelf die onduidelijkheid het ergste wat er is goodlife ik heb veel verstand van temperatuur, maar niet van spotting of bloedingen. Kan zijn dat het een innesteling bloeding is, maar ook gewone spotting sommige dames hebben daar last van.
Snap ik mamalap. Pfffffff die onzekerheid ook altijd. Verschrikkelijk. Heb ook echt buikpijn. Je gaat dan ook weer van alles Googlelen. Nou we wachten t maar af.....