NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Saartje5, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Oohhh... wat spannend allemaal! Gefeliciteerd voor de dames die een positieve test hadden! Superleuk!

Hier 1 dag voor de vermoedelijke nod (cyclus wisselt nog). Trots op mezelf, omdat ik nog niet heb getest. Ik wilde dat morgen of maandag pas doen...
    Vorige maand heb ik namelijk onnodig veel testen versleten....hahaha

Symptomen.....tja..
    Al wel ruim een week constant steken in mijn linkerzij. Niet pijnlijk...maar wel steeds voelbaar..
    Verder ben ik deze week moe....en mijn lijf voelt ook moe... begon deze week met flinke hoofdpijn..

Symptomen voor de naderende menstruatie????
    Of toch............. ?! Spannend!!

2. Jennifer23

15 aug 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kippetje en Pien, gefeliciteerd! Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed blijft gaan en dat jullie heerlijk van jullie zwangerschap kunnen genieten.

Alle rode dames, jammer maar blijf de moed er in houden.

Ik nog steeds op het wachtbankje en ik krijg steeds meer het gevoel dat ik ongi ga worden. Gisteren wel een flinke steek gevoeld bij mijn rechterlies en verder wel wat kleine kwaaltjes (leken gisteren al wat minder dan de dagen ervoor) maar mijn gevoel zegt dat het deze maand nog niet raak is.

3. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Gefeliciteerd Pien wat een super nieuws voor jullie! 😄 Hoe voel je je?

Vandaag alweer 1 week geleden dat de IUI heeft plaatsgevonden... duim duim duim dat het goed is gegaan!! ☺️ Vandaag dus 7 DPO, vanmorgen wat krampjes in mijn buik wat uitstraalt naar mijn bovenbeen. Dit heb ik eigenlijk iedere cyclus gehad 😁 hoop niet dat het een slecht teken is. Had het deze keer ook btw tijdens m'n eisprong. Droom al twee dagen erg heavy en wordt ook steeds vroeger wakker.. vanmorgen zelfs rond 4.00 al. Dat heb ik nog nooit gehad. We zullen zien. Ben ook zo benieuwd wat mijn LF gaat doen.

4. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Gefeliciteerd Pien!

5. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Dankjulliewel!

Ik heb al sinds woensdag last van allerlei vage zwangerschapsklachten maar ben vooral weer erg misselijk.
    In de ochtend ga ik bijv altijd eerst douchen, de hond uitlaten, eten geven en dan pas zelf eten.
    Nu eet ik eerst wat want anders voel ik me echt niet prettig.

Maar heb het er helemaal voor over, mij zul je niet horen klagen over de kwaaltjes die geven me juist een beetje zekerheid nu dat het echt zo is ;)
    Vannacht een kruidvat test gedaan, vanmorgen nog een clear blue digital.
    Toen viel het kwartje pas echt, die geeft namelijk echt het woord "zwanger" aan! Hihi

Voor alle dames die nog is spanning zitten heel veel toitoitoi's!
    En de dames op rood, ik hoop dat jullie ook heel snel een positieve test in handen mogen krijgen!

6. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd Pien!!!

Voor de andere dames...Houdt moed!!!

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Jaahh gefeliciteerd Pien.

@de dames op rood: balen. Bah tot nu toe best een rood groepje.

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Pien gefeliciteerd!

Mamalap; ik heb hele slechte ogen, dus ik was toevallig al bij de opticien geweest, donderdag nog en toen waren mn ogen nog normaal. Verder niet verkouden, maar had er wel hoofdpijn van, beetje rillerig, maar vanmorgen was mn temp gelukkig gewoon 37,1.
    Ik had dit nog nooit gehad, dus ik vond het zo vreemd. Ooit word ik waarschijnlijk slechtziend, maar nu ik dit had ben ik er wel erg huiverig voor. Binnenkort eens een oogarts raadplegen.

Rica ik zou zelf helemaal niet drinken tijdens de LF, als je daarmee je kansen vergooit zou toch zonde zijn? Je weet wat voor zuuperd ik ben/was, maar nu niks hoor ;) veel plezier!

Hier is mn oog wel weer wat beter, verder geen andere klachten, zit op 7dpo, dus ik wacht lekker af :)

9. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Hier in 1 dag een halve kilo afgevallen!:$ Als ik niet zwanger ben gaan we volgende week naar de docter, dit is niet normaal. Morgen ochtend ga ik voor het eerst testen. :D spannend!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oh nee drinken doe ik niet maar wij t weten. Ik ben BOB haha

11. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    nou m'n nod staat toch nog op morgen. Nog niks doorgebroken. gisteren klein beetje roodverlies, maar verder niks meer gehad. bruin verlies is ook gestopt. Voor de rest nog steeds dezelfde klachten. Zit dus echt te wachten tot het doorbreekt.

12. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Vandaag maar een clearblue gedaan...En ja hoor...
    Even een vraagje...Wanneer vertelde jullie het aan je ouders? Ik heb alleen mn moeder nog en onze band is heel sterk...Kan het vast niet voor me houden...Iemand die dit ook zou hebben?

Bijgevoegde bestanden:

13. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland

Wij gaan het, net als vorige keer, gewoon gelijk vertellen.
    Vandaag kan het helaas niet, vriend lief is werken en vanavond hebben we al iets wat al weken gepland staat.
    Morgen gaan we eerst naar zijn ouders en dan naar die van mij.
    Goede vrienden vertellen we het ook vrij snel, denk aankomende week.
    Aan de grote klok gaat het pas na 12 weken.

Wij willen er geen staatsgeheim van maken en het delen met vrienden die dichtbij ons staan (die we wekelijks zien) en familie.
    De vorige keer is voor ons niet goed gelopen maar we hebben zo onwijs veel steun gehad van de mensen om ons heen.
    We willen het nu net zo doen als toen, dat voelde voor ons heel goed maar het is en blijft een hele persoonlijke keuze natuurlijk!

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Gefeliciteerd pien!

Kippetje ja het is duidelijk zwanger!

Hier bij zoontje bekend gemaakt rond een week of 8. Hoop bij een volgende te kunnen wachten tot 12 weken :p een vriendin weet wel dat we bezig zijn en vriend zijn zusje ook.

Vanmorgen gaf ik temp in, was dag 3 op rij 36,6 en nu wou FF mijn ei ineens 2 dagen later zetten :( Van CD 21 naar 23... heb de temp van CD 23 nu maar discard gedaan :) zo laat mijn ei dat kan bijna niet!

15. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Kippetje en Pien! Geweldig, geniet ervan.
    Heerlijk dat roze :)

16. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik zou t ook heel snel aan m'n ouders vertellen, ook aan m'n schoonmoeder. Ik denk vlak daarna, ze weten al dat we bezig zijn en m'n moeder en beste vriendin heb ik t r wel eens n enkele keer over dat ik baal dat t zo lang duurt. Dus ze zijn al op de hoogte. De rest denk ik na n week of 12.

Ik zou hierin gewoon je gevoel volgen:)

17. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een idee? Maar dan moet je wel al een grote broer (of zus) hebben die het kan dragen.. :D

Ik had toen ik zwanger was van de eerste een t-shirt met daarop een embryo op mijn buik en een ballonnetje met "Planning my escape in march";)

Bijgevoegde bestanden:

18. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Gefeliciteerd meiden met een positieve test!!

Hier wacht ik nog geduldig af.. Vanmorgen negatieve test en geen menstruatie :)
    Ben nog steeds nie van dat gevoel af van gisteren avond, voel me erg opgejaagd van binnen, lijkt op zenuwen maar geen idee waarvoor. ZUCHT

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Mijn nod is later, was rond 30 of 31 mei, m'n ei is later geweest als normaal en ik zit nu pas 4dpo

20. Panta

Panta Lid

14 dec 2014
    27
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Pien en kippetje88 en alle andere zwangere meiden!

M'n laatste dag op de Canarische Eilanden. Lekker zo'n vakantie maar heb het toch niet los kunnen laten. Vandaag is m'n temp gezakt dus m'n menstruatie zal zich wel snel aandienen. Ondanks die steen op m'n maag waar ik al een paar dagen last van heb en ook had toen ik vorige keer zwanger bleek.

Alle dames: heel veel succes en hopelijk nog veel roze op dit lijstje!!

Deel Deze Pagina