Ooooh gefeliciteerd!! Het is je zo gegund na alle ellende. Ik hoop met je mee dat het goed gaat!! 💕💕💙💙
Volgens mij zie ik op de bovenste foto heel licht iets.... Spannend he dat wachten? Wij lopen gelijk op. Ik denk dat ik morgen ga testen. Heb dipsticks in huis. Kunnen die met ochtendurine trouwens? Ben benieuwd naar jou test van morgen! Succes hoor.
Welkom Kelly. Ik herken het want ik heb het ook deze ronde voor het eerst. Gisteren beetje bloed verloren en daarna gelijk weer weg. Afscheiding is nu beetje gelig. Zit nu op 9 dpo en heb 29-5 m'n nod. Het maakt je zo onzeker hè? Ik probeer maar rustig te blijven maar lukt nog niet echt.
Gefeliciteerd roze mama's! Ik hoop voor je dat het deze keer wel allemaal goed gaat, Puk! Het is je gegund. 20BabyJ10, ook voor jou hopen op een fijne zwangerschap! Mamalap, ik hoop dat het streepje nog duidelijker gaat worden! Nog even volhouden. Hier nog 2 dagen op het wachtbankje, nog wel wat kleine symptomen en temperatuur blijft aan de hoge kant... Nog geen tekenen van een aankomende ongesteldheid.. Dus nog even afwachten...
Dank je wel dames voor het meekijken! Ik ben heel nuchter hoor. na al die tijd sta je toch niet zo snel meer te springen, pas bij een mooie duidelijke streep op 14 dpo ga ik blij zijn.
Alle zwangeren gefeliciteerd! Hoop dat het blijft plakken en jullie over circa 8 maanden een (of meer, hihi) prachtkindje mogen vasthouden! @mamalap, op de eerste foto zie ik wel iets. Ga je (overmorgen) weer testen of wacht je nu tot nod? Ik hoop het beste voor je!
yay nog meer zwangeren! gefeliciteerd! vanacht gedroomd over ziekenhuizen, testen en zwangerschap, heeeel vermoeiend om er snachts ook mee bezig te zijn vandaag 8 dpo, voel vanalles maar ja dat is al ruim een jaar zo.... donderdag gaan we weer terug naar de arts om een plan van aanpak te bespreken, en ik denk dat we naar huis gestuurd worden om t zelf verder te proberen de komende tijd... weet niet goed hoe ik me daarbij voel
Zo tjee wat veel geschreven zeg! Gezellig Gefeliciteerd roze dames!! Hier NOd vandaag, nog geen nieuws...
Hier ook getest weer. Zag een heel vaaaag streepje maar dat zal ongetwijfeld een jndroger zijn. Die heb ik nu al zo vaak gehad. Dinsdag laatste x testen. Nornaal zou ik gister of vandaag ongi zijn maar had ook wel laat eitje. Zit vandaag dus extra vaak te checken hahaha
Ja ja ja! Ik zie wat! Dit is een onbewerkte foto he! Gewoon direct gemaakt! Geen indroger... Ik zie m hierduidelijk!! Ben nu 12 dpo! Zou vandaag echt mijn menstruatie hebben gehad! Altijd een LF van 12 dagen!
Ja ja ja! Ik zie wat! Dit is een onbewerkte foto he! Gewoon direct gemaakt! Geen indroger... Ik zie m hierduidelijk!! Ben nu 12 dpo! Zou vandaag echt mijn menstruatie hebben gehad! Altijd een LF van 12 dagen! Ik wordt gek! Na 16 rondes zie ik een blauw streepje!
20 baby duidelijker kan niet Es, ik zie m hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! tbtje heb je ook een test gedaan, of wacht je nog even af? Kelly welkom! Geen ervaring met wat je beschrijft maar zou natuurlijk innesteling kunnen zijn! Ik had dus gisterenavond (8 dpo) een flinke veeg bruin (oud bloed?). Dat heb ik ook echt nog nooit eerder gehad, ik bloed normaal gewoon ineens. Was bang dat ongie zou doorbreken maar tot nu toe niks. Alleen af en toe nog een veegde bruin. Verder eigenlijk niet of nauwelijks klachten in vergelijking met vorige rondes. Stiekem hoop ik dat dat iets goeds betekend maar aan de andere kant ben ik bang voor toch een teleurstelling. Nog 5 dagen tot nod
Dank jullie wel voor de snelle reacties en ja... Ik denk echt dat ik zwanger ben. Heb nog nooit iets gehad van een streepje of id. Nu een lichte maar toch redelijk duidelijke streep! Heb even potje gejankt met mn vriend. Alleen al het idee dat we zwanger KUNNEN worden. We hebben 25 juni een afspraak staan bij de fertiliteitskliniek om te onderzoeken waar het aan kan liggen. En dan nu... Na 16 maand. Ben niet meer de nuchtere esther die ik normaal ben haha.