Dag dames, ik ben nieuw, meld me ook aan voor de lijst, mijn nod is vandaag 24 mei. Een week geleden heb ik bij het afvegen wat roze bloedverlies gehad (voor het eerst ooit!). Vandaag een negatieve test dus ik probeer me mentaal voor te bereiden op een komende menstruatie Fijn om lotgenootjes te hebben en hier je ei kwijt te kunnen!
Ik had vanmorgen getest. Niks. Vanmiddag kon ik het niet laten en had gewoon zo'n gevoel... Dus vanmiddag weer getest. En direct een lichte blauwe streep
Gefeliciteerd es! Ochtendurine is 'oude' urine he, van gisteravond. Intussen is er in die 20 uur al flink wat hcg opgebouwd blijkbaar. Gefeliciteerd!
Zwangere dames Gefeliciteerd! Ik ga duimen voor jullie allemaal. Hier het idee dat het niet raak is. We wachten nog even e3n paar dagen af!
Dank je wel sahi! Ik heb nu getest met etos eigen merk. Vorige maand mee getest en toen bleef hij duidelijk helemaal wit. Dus kan het wel leuk vergelijken nu
Ik snap dat het oude urine is Sahi....maar omdat ze al getest had en zei dat ze morgen weer ging testen, was ik ff verbaasd. maar....supernieuws Es! Ik wacht tot morgen...
Whahaa!!!!! Wat gaaaaf! Ik volg je hier de laatste dagen en wat super cool dat je weer zwanger bent!! Ik hoop dat ik je een paar weekjes later mag volgen hihi
Mijn Nod is 27 mei. Stel je bent zwanger, zou ik dan nu al symptomen kunnen hebben? Ik merk of voel helemaal niks haha
Vlindermeisje....dat kan ja..maar...er zijn heel veel dames die geen last hebben van symptomen... Dus....het kan nog alle kanten op..
Hier is niet zoveel anders, behalve dat ik laatste uren elk half uur t gevoel heb echt te moeten plassen...en dan komt er bijna niks uit.... is geen blaasontsteking iig
Gefeliciteerd ! nou vandaag NOD maar nog steeds alleen bruinverlies. het is weer meer geworden maar het breekt nog steeds niet door. Dus zal wel morgen doorbreken.