NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Saartje5, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Haha, je bent een schat ;) dank je wel

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat een dag, vanmorgen het nieuwe huis van mijn zusje en zwager bekeken en ook direct het nieuws bekend gemaakt. Iedereen is blij, maar ook bang voor de toekomst.

Wij hebben beide afgesproken om er weer positief voor te gaan, we willen geen vloek uitspreken. We zijn er klaar voor, hebben geen stress volle dingen meer hier, dus heerlijk genieten(voor zover we het kunnen)...

3. jongemama123

jongemama123 Niet meer actief

Gister was mijn nod dag (23 mei). Had 2 dagen ervoor een kv 2 voor 5 gedaan met middag urine en die was zo wit als het maar zijn kon. Ik heb nu menstruatie krampen maar nog niks van een menstruatie te bekennen. Ik hoop dat ik hier mee mag schrijven. Ik wilde morgen een test doen, maar was even vergeten dat alle winkels dicht zijn op pinksteren. Ik wacht vol geduld af of mijn menstruatie doorzet, of dat er misschien wel een wondertje in mij groeit.... Ik hoop het zo.

4. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Jongemama123... Bij beide zwangerschappen voelde ik die menstruatie krampen ook.. Niet dat het echt zeer deed maar die zeurderige kramp!
    Wie weet... Ik zeg altijd maar zo; geen bloed geeft moed!

5. jongemama123

jongemama123 Niet meer actief

20babyJ10 bedankt voor je reactie, geeft mij toch wat hoop! Ik zit pas in ronde 1 dus het zou wel onwerkelijk zijn als het gelijk raak zou zijn. Heb wel mijn eisprong gevoeld, dus de kans is er wel. Weet jij misschien, of iemand anders hoe de stand van je baarmoeder is in het begin van een zwangerschap? Ik heb weinig tot geen slijm, wat ik normaal wel heb voor een menstruatie, vreemd... We blijven hoop houden.

6. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Onwerkelijk om in ronde 1 zwanger te raken? Haha
    Ik was bij mijn zoontje gelijk ronde 1 zwanger en nu weer!
    2x dus.. Dus het kan ;)

7. Tsayno

Tsayno Lid

24 mei 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand wel eens een innestelingsbloeding gehad maar niet zwanger geworden? Hier nog aan t turen voor de menstruatie...

8. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Hier alles nog rustig ! Maar heb nog even geduld nodig , nog veelste vroeg om te testen maar kwaaltjes heb ik niet deze ronde !!
    Spannend !

X x

9. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    20babyj10, manonmama, angie, Puk, kippetje88 Whohooooo gefeliciteerd!!
    Puk; ik hoop zó erg dat het dit keer wel goed mag blijven gaan! Ik gun het je enorm na zoveel verdrietige momenten.
    es; jij ook voorzichtig gefeliciteerd!

Ik ben een paar dagen afwezig geweest. Enorme aanval van Netelroos. Al 4 dagen inmiddels. Ik heb deze ronde dus al weer afgeschreven. Kan mij niet voorstellen dat een lichaam die niet in orde is een innesteling gaat geven...
    Ik heb niet alles teruggelezen (enkel de laatste lijst opgezocht want was zo benieuwd wie er al op roze stonden.). Maar haak vanaf nu weer aan hoor!

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Appelboompje ik heb ergens een artikel gelezen over innesteling dat de weerstand juist omlaag gaat. Dus opkomst van netelroos zou dan best bij dat verhaal passen. even gezocht voor je. Laatste alinea:

Innesteling

11. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Hé, wat vervelend Appelboom! Hoe gaat het inmiddels? Heb je er iets voor gekregen?

Hier denk ik nu 6 a 7 DPO. Eigenlijk vrij weinig aan de hand, enkel wat rekbare afscheiding - wat ik een beetje raar vind. En een wat vage pijn als ik recht op mijn billen ga zitten, net of dit doorstraalt helemaal naar binnen. Af en toe ook wat steken in buik / bij anus (gênant).

Mijn gevoel zegt dat het niet raak is. Ik hoop wel één van de komende maanden een posi-test te krijgen. Lijkt me heerlijk om in het richting het voorjaar / zomer te bevallen. Fijner dan richting de herfst/winter. Hebben jullie hier ook een voorkeur in?

12. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Hmmmm nou laten we het hopen.
    Ik ben vandaag 8 dagen na positieve ovulatietset. Maar netelroos begon op 5 dagen na positieve ovulatietest, das best vroeg. Maar wie weet....
    Bedankt voor het delen.

Bij jou al hoopgevend 'nieuws'?

13. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Anti histamine tabletten maar tja die mogen weer niet in combinatie met een zwangerschap. Verder is de tube mentholzalf m'n beste vriend ;)

Vervelend zeg die pijn. Heb je dat al lang?
    Ik heb niet echt een voorkeur, ik hoop nu enkel nog op een positieve test. We houden geen rekening met wanneer ik uitgerekend zou kunnen zijn, hoewel we er geen rekening mee houden vind ik december een minder fijne maand met alle feestdagen.

14. Vlindermeisje83

Vlindermeisje83 Actief lid

12 apr 2015
    251
    0
    0
    Alkmaar
    Dat vraag ik mij dus ook af Jongemama123.
    Normaal altijd vlak voor mn menstruatie best veel afscheiding (slijm).
    Maar nu nog steeds helemaal niks.

Is dat vreemd of kan dat horen bij zwangerschap?
    Zelf merk ik nog steeds niks.
    Alleen vanmiddag rechts in me zij een flinke steek.
    Zeurde klein beetje na maar was snel weer weg.
    Maar dat is ook alles.

15. Lytse1412

Lytse1412 Lid

4 dec 2014
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1075 Lytse1412, 24 mei 2015
    Laatst bewerkt: 24 mei 2015
    Hallo,
    Ik ben nieuw hier en hoop hier mee te mogen schrijven.
    Mijn man en ik zijn al een tijd bezig voor kindje, maar helaas tot nu toe nog steeds niks. Mijn NOD was 23 mei (13 dpo) volgens FF, de ovulatietesten waren posi op cd 13, 14 en 15. Ik heb vanochtend een test gedaan, helaas negatief.. Ik wacht nu tot woensdag voor de volgende test (als ik het kan volhouden ;))

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Helaas negatieve test ik wacht nog maar eens 2 dagen af. Succes aan alle testers vandaag

17. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Welkom Lytse.. spannend hoor!

Bij mij is er nog niks veranderd! 1 dag na mijn (gemiddelde) NOD.... geen menstruatie en een spierwitte test! Wil het liefst testen op een vrije dag. Dus dat zou betekenen dat ik nu tot zaterdag moet wachten. Weet niet of dat wel lukt!

18. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48

Jammer..... succes!

19. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    :$ er staat een streepje!

Op de foto krijgen is lastig, mijn camera wil niet echt focussen. In het echt zie ik hem zonder te turen. Op de foto als ik schuin van onderen op mijn scherm kijk. Zien jullie het?

20. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Linaea.... ik zie m! Wauwww! Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina