Ik weet niet wat ik meemaak... Zo in ronde 1, boem, raak. Bizar gevoel dit... En tegelijk doodeng want het kan net zo goed nog fout gaan de komende dagen en dat ik gewoon toch ongesteld word. Ik zit nu op 10 dpo.
Hai, Ik had deze ronde een flinke griep te pakken. Ik was zelfs 1 keer vergeten te spuiten. Toen ik dat vertelde bij de gyn, vertelde hij dat ziekzijn van vrouwen geen invloed heeft op de eicellen en kans om zwanger te raken. Bij mannen is dat wel het geval. En misschien is het inderdaad juist het gevolg van de weerstandsverlaging! Ik hoop voor je dat het toch een mooie roze test gaat worden!
Oh ik kreeg juist te horen dat ziek zijn, in ieder geval koorts, negatief effect heeftop een innestelling. Daa kan ik de laatste rondes mislukking aan toeschrijven, ik heb steeds wel wat... Maar goed, al schrijf ik het er maar gevoelsmatig op af he Linnaea ik zie 'm! Wat snel! Ik voel echt helemaal niks, 9dpo, ik voelde de vorige juist van alles, dus wie weet...
Wow Linnea, ik zie hem ook. Hopelijk loopt het goed op @mamalap balen @Lytse1412 spannend @appelboompje, jeetje dat is balen zeg. Netelroos is geen pretje.
Serieus, hahaha! Nou, ik weet van de zwangerschap van Lynn en de periode na de bevalling dat gyn/vk/cb/etc in grote lijnen dezelfde visie hebben, maar dat de details als dag en nacht kunnen verschillen. Bizar vind ik dat! Maar, laten we er voor appelboompje gewoon vanuit gaan dat het geen invloed heeft en dat ze daarnaast ook hartstikke zwanger is! Dan hoop ik trouwens niet voor je dat je de hele zwangerschap netelroos houdt 😳, appelboompje! Succes!
Ik had zaterdagavond getest omdat ik steeds maar in mijn hoofd zat ermee. Dacht: ook al is het nu te vroeg en blijft hij wit, dan weet ik dat in ieder geval en kan ik even verder. Bleef inderdaad hartstikke wit. Nu dus wel iets te zien. Overmorgen weer eentje doen
Alle 'nieuwe' zwangere dames: gefeliciteerd!!! Volgens mij zijn er al veel zwanger deze ronde? Leuk, leuk, leuk!!!!
Zet mij maar op rood. Witte test en buikpijn oefff daar komt de ongi aan Op naar ronde 4 . Lineaa gefelici...
Heel apart inderdaad de verschillende adviezen. Ik heb juist gigantische keelontsteking gehad net na eisprong paar rondes terug en zowel volgens zkh als huisarts stond dat de kans absoluut niet in de weg. Mocht wel absoluut geen iboprufen of andere pijnstillers uit de nsiad groep. Heb toen ook paracetamol met codeïne gehad op recept.
Balen Rica, Hier trouwens ook niet lekker. Beetje onbestemd gevoel in mijn maag. Nu hebben we eergisteren Chinees gegeten dus vermoed dat het daar van komt (had het gisteren ookal de hele dag).
Oh wat leuk! Ik zag alweer een test die duidelijk positief was! Gefeliciteerd! Hier getemperatuurd vanmorgen. Had 36.9. Wat hoog ik voor mij (basale temp van 36.4). Vanmorgen reed ik naar het werk. En ja hoor.... Voor het stoplicht kotsmisselijk. Kon het niet tegenhouden en midden op het kruispunt, deur open en ja hoor... Bah! Maar wel geinig om een symptoom te hebben! Verder blijf ik steekjes voelen bij mn baarmoeder. Niet als ongesteldheidskrampjes maar toch maakt het me natuurlijk onzeker. Ik durfde zelfs geen test te doen vanmorgen. Doodsbenauwd dat ie negatief zal zijn! Stom he! Morgenochtend ga ik met clearblue testen om het gewoon te zien staan 'zwanger'
Hier ook een negatieve test op 10 dpo. Ik heb ook geen hoop meer na de eerdere bloeding en m'n lichaam voelt aan alsof het ongesteld moet worden. @ mamalap wil jij eens even naar m'n temp kaartje kijken? Ik gebruik ff voor t eerst deze maand en de laatste 3 dgn zie ik blauwe cirkels op de kaart ipv ingekleurde bolletjes. Wat betekend dat?
Ik heb sinds vanochtend jeuk aan rechter tepel.. nu heb ik dat de laatste paar rondes ook gehad voor ik ongi ging worden. Maar ook 1 dag voor mij NOD met de zwangerschap van mijn dochter..2 jaar geleden. Heb gister wel een test gedaan van Clear blue maar spierwit.. met ze van dochter was het ook op NOD een hele lichte streep... dus kan nog alle kanten op...
Dat betekend ander tijdstip dan normaal genoteerd. Moet je het tijdstip aanpassen dan zijn ze weer vol. Wanneer was die bloeding? Even invullen als spotting Bij fertility friend. 10 dpo is nog steeds vroeg 33% test nog vals negatief op 10 dpo en jouw temperatuur is nog prachtig even afwachten nog.
Linnaea.. Ik zie hem ook hoor en hoef mn scherm niet eens voor te draaien! Vanmorgen kruidvat test gedaan en is vandaag de eerste morgen dat ik een streepje zie zonder te turen! Natuurlijk gisteren al genoeg bevestiging gehad door CB digital maar t blijft gewoon leuk de testen op te zien lopen!
Zo leuk dat jullie hem ook zien, weet ik dat ik het me niet inbeeld, haha! Wel nog altijd wat krampjes en een zeurend gevoel in mijn buik. Alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Pff de echte spanning begint nu pas.
Hier net toch bruin verlies gehad. Nog niet veel maar zo begint mijn ongi namelijk altijd...😕 dus vermoed dat die eraan zit te komen. Maar het is pas zeker als het echt Door zet...
👍🏼👍🏼 bedankt mamalap het is nu gelukt. De bloeding was zaterdag op 8 dpo. Ik ga overmorgen weer testen. Jij ook succes gewenst overmorgen!