NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Saartje5, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veroontje

Veroontje Lid

3 jan 2015
    32
    1
    0
    Ik kan bijna niet meer wachten!
    Word gek van de spanning.

Wat denken jullie? 17 mei heb ik mijn eisprong gemeten, maar een erg onregelmatige cyclus. Wanneer zouden jullie gaan testen?

2. Lynn03

Lynn03 Lid

8 mrt 2015
    9
    0
    1
    NULL
    NULL
    Deze maand een rare cyclus toch maar een testje gedaan, heeft Kruidvat 2/5 een indroogstreep?
    image.jpg

3. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Lynn als je het mij vraagt is dat zeker geen indroger!
    Ik heb ook iets raars, vanmorgen 4 dagen voor nod getest en hij was negatief. Als je heel lang tuurde zag je wel iets maar niet op de foto te zetten. Nu 3 uur weggeweest, zie ik hem liggen, staat er een streep! Heel licht maar wel roze?! Even wat druppels water erin om de urine weg te halen en hij staat er nog, maar wel heel licht. Weet iemand wat dit betekent?

4. MissMiepie

24 aug 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren, 3 dagen voor nod, een clearblue test gedaan (4 dagen voor nod had ik al een duidelijk streep op een Sensitest)
    Clearblue geeft aan Zwanger 2-3... maar ik heb een cyclus van 29 dagen. Dan zou er toch eigenlijk 1-2 moeten staan?
    Iemand hier bekend mee?

5. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Lynn die lijkt me positief! :D
    Het is een roze streepje en indrogers bij k2v5 zijn grijs :)

6. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Hier een foto ervan. Het streepje is dus na afleestijd en superlicht maar wel roze. Al kan je dat misschien niet zien op de foto. Misschien zien jullie hem helemaal niet op de foto.

Bijgevoegde bestanden:

7. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kelly, ik zie het niet, misschien slecht nog op de foto te krijgen....

8. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh wauw wat een testers vandaag, en veel met (voorzichtig) positief resultaat :D

Ik ga echt proberen vol te houden tot nod of zelfs daarna, hoop dat t lukt!

9. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het lastig. Ik ga er maar vanuit dat ie nu (nog) negatief is en proberen te wachten tot nod. Al gaat dat niet lukken want ik heb een festival zaterdag en wil het wel weten. Iedereen gaat zich afvragen waarom ik anders niet drink haha!

Ik zal dus denk ik zaterdag ochtend testen.. lynn gefeliciteerd!! :D

10. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Hij reageert op hoeveelheid hcg. Dat is per vrouw verschillend en aangezien jij al een duidelijke streep had voor nod, zal jij wellicht sneller/meer hcg aanmaken.

11. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo lady's,

Na heel wat terug gelezen te hebben phoe phoe hahaha :D

volgende ronde zou ik als ik jou was vlindermeisje ovulatie testen gebruiken.. maar lees dat veel meiden je dat aanraden ;)

gadsie mamalap, sommige mensen denken niet goed na voordat ze het eruit gooien.. knuffel
    Ik heb de afgelopen dagen ook al meerdere keren de vraag gehad 'en..?wanneer gaan jullie nou eens beginnen? :x Ze komen er nog wel achter pff

hé bah kippetje hoe is het nu met je?

jammer anonima257 maar je bent pas 1 dag verder wie weet wat ie morgen doet ;)

Linnaea, die is lekker duidelijk! Gefeliciteerd!!! :D

Aan alle dames op rood flink balen bah! Heel veel succes de volgende
    ronde! Knuffel! j010 moest wel enorm lachen om jou foto! gelukkig zie je de humor er ook nog wel een beetje in ;)

Mooi hoor 20babyj10, ik hoop dat je snel een knaller in handen hebt! ;)

Ziet er goed uit Lynn03, alvast voorzichtig gefeliciteerd! :)

Het is echt een tuurstreepje kellyy denk dat ik wel iets zie.

Ik ben vandaag 11 DPO, nog steeds dezelfde klachten als de afgelopen dagen. Vanmiddag wel twee felle steken in mijn buik. Iedere keer als ik op de wc ziet ben ik bang :$ en zit ik in mijzelf 'ajb geen bruin/rood' hahaha ik spoor echt niet hoor! :D

12. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden met positieve test van harte gefeliciteerd. Helemaal geweldig.

Meiden in het rood <>{}+#<>•|% Scheld even voor jullie. Balen balen.

Hier nog geen enkel seintje welke kant t op gaat. Ben alleen verschrikkelijk moe en slaap s nachts slecht.

Nog even wachten..... ik heb n hekel aan wachten.... zucht

13. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ik haat het ook dat wachten! En ik ben pas in ronde 3. Geloof ook niet dat ie positief is. Kan me ook helemaal niet voorstellen dat ik over een paar dagen wel echt een positieve test in handen heb maar dat komt omdat ik zo bang ben voor de teleurstelling..

14. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ahhh Anneliesje, wat vervelend voor je! Bah!

Suze jammer! Wat vervelend. Hoop gauw voor je dat het raak is.

Wistaire & Panter.. helaas! Succes in de volgende ronde..

Linnaea, spannend! Gefeliciteerd hoor!

Appelboompje… dat is zeker lang ja.. hihi!
    En heb de eisprong geprobeerd te vinden met ovulatietesten.. en 16 dagen geleden had ik een knaller.

Vlindermeisje…. Het lijkt mij inderdaad handig om gebruik te maken van ovulatietesten komende maand. Is het wat minder onzeker…

J010….. het is vervelend, maar je plaatst wel een grappige foto! Vervelend he, die onregelmatige cyclus, ik herken het! Bah!

Appelboompje.. fijn dat het beter gaat! Verder is het wel spannend, succes!

Lynn… mij lijkt het geen indroger, maar een positieve test.
    Voorzichtig gefeliciteerd!

MissMiepie.. misschien was je eisprong wat eerder?

Hier is niks veranderd. De avond van mijn 40e cyclusdag is aangebroken. Nog geen menstruatie.. en testen heb ik sinds maandag niet gedaan. 16 dagen geleden had ik een knallende ovulatietest, dus ik ga er vanuit dat ik vrijdagmiddag/zaterdagochtend toch wel een keertje duidelijkheid heb....
    Pfff.. dat wachten is elke cyclus wel erg zenuwslopend zeg.

15. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik heb al 2 dagen een temp daling van 36.7 en net bruinverlies.... Denk dat mn ongi doorbreekt. Kan wel janken....

16. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hierbij nog mijn test

Bijgevoegde bestanden:

17. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    We vinden t nog steeds bizar deze ronde geen ovu testen gebruikt en maar 1x geklust en dat was nog wel onder een snikhete douche...

Alle zwangere gefeliciteerd! Alle rode k duim voor volgende ronde.. en alle nog wachtenden succes!

18. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Lynn dat lijkt mij zeker geen indroger! Voorzichtig gefeliciteerd!

Verootje, persoonlijk test ik nooit voor mijn nod. Maar het weekend zou je wel een testje kunnen wagen

MissSiepie Gefeliciteerd! Wel raar dat het getal wat vreemd is. Ik heb helaas geen ervaring met positieve testen.

Kellyy ik zie geen streepje, maar dat kan ook aan mij liggen hoor.

SJ86: pfff dan zou je toch wel eens hopen dat er wat duidelijkheid mag komen. Ik zie dat je vorige cyclus helemaal lang was. Frustrerend hoor. Al eens theunisbloem en/of tarwekiemolie overwogen?

Suze ohhh :( :( :( hopelijk is het loos alarm!

CSI er hoeft er maar 1 goed te zijn he :) heerlijk hoor, geniet ervan. Ik hoop dat ik je gauw mag volgen.

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ik mag ook op rood.. ondanks hoge temp namiddag plots toch ongesteld geworden..! Wat een gekke cyclus en wat heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden! :x

Op naar ronde 2!

20. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Oh balen zeg voor degene die ongi zijn geworden! Csi gefeliciteerd! Haha vriendin van mij heeft dat ook. amper seks gehad in die maand (2 keer geloof ik) en tocj zwanger. 2e ronde. Nou, genoeg die zich rotklussen en wat nog niet raak is. :(
    ik ben vandaag wel weer vaak met vlagen misselijk. Vooral vanaf een uur of 3 en dat houdt dan aan. En na koffie wordt het dan nog erger. Ik wil ook weten waar ik aan toe ben!

Deel Deze Pagina