Spannend Kellyy! Vervelend die 'onzekerheid' elke keer he Ik ga morgen denk ik nog een testje doen. Jij ook? Zal voor je duimen! Keep me updated!
Suze, Goodlife en Sahi... balen! Succes voor de volgende ronde. Nou Pluisje, volgens mij zie ik een lijntje hoor! Gefeliciteerd! Lief van je appelboompje. Is inderdaad heel erg vervelend, maar niks aan te doen. Zolang je nog aan het ontpillen bent, hoef je niet naar de HA te gaan..... gewoon pech hebben! Ik hoooop stiekem dat het toch raak is en dat ik gewoon langzaam HCG aanmaak.. Mom2be21.. wauw! Dat is een duidelijke en mooi test. Gefeliciteerd! Tutetuut, wat fantastisch. Gefeliciteerd!! Ach Sanza, wat balen zeg! Bah!! Bedankt voor je lieve woorden! Ook een knuffel voor jou! Spannend Kelly!
Tutetuut, mom2be21 en pluisje gefeliciteerd! Anderen nog steeds ongeduldig aan het wachten, hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben! Hopelijk mogen jullie nog allemaal op roze
Aanstaande zondag.. ik weet zo al dar er incl. de de zwangere van de babyshower zelf ook nog twee andere zwangere dames rondlopen komt goed, al m'n vriendinnen (weten overigens niets van dit af) zijn er ook dus laten we het maar gewoon gezellig maken
Vlindermeisje... dat wisselt geloof ik. Ik denk een kleine hoeveelheid dun bloed. Misschien moet je effe op google zoeken. Daar vind je veel antwoorden op al je vragen.
Ik mag op rood, vanmorgen ongesteld geworden. Vol frisse moed naar de volgende ronde! Ik zag twee nieuwe zwangeren. Gefeliciteerd meiden, geniet ervan!! Voor de rode en wachtenden, veel succes!
Ben vandaag ineens erg moe. Denk ook dat ik dadelijk mn oogjes al sluit... Verder nergens last van en dat maakt me toch onzeker... Ik weet dat je nergens last van MOET hebben maar toch...
Wat duurde dat wachten lang vanmiddag bij de gynaecoloog. Was een uitloop van 40 minuten ........ Maandag wordt ik gebeld voor een afspraak, dan gaan ze een hysteroscopie doen. Willen zeker weten of er door de curettage toch geen verklevingen zijn gekomen. Mocht de baarmoeder wel helemaal in orde zijn dan gaan we verder kijken met eventueel hormonen. Hoop dat afspraak snel plaats vind want dat wachten duurt toch steeds zo lang met die onzekerheid......
Oh, balen Manutje... het is al spannend genoeg, maar als het dan ook nog 40 minuten uitloopt, pffff! Fijn dat ze in ieder geval verder gaan onderzoeken en kijken.. hopelijk voor jou op een snel moment! Succes!!
manutje hebben ze wel gekeken met echo? Wat was daaraan te zien? Heb je überhaupt eisprong gehad en je baarmoederslijmvlies Hoe dik was die? Sorry voor de vele vragen, ben gewoon heel nieuwsgierig. Balen dat je nog even moeten wachten en zelfs een lichte ingreep nodig is
Tjonge jonge ik zit echt in tweestrijd met mezelf. Aangezien ik de 15e een positieve ovulatitest had zou ik morgenochtend kunnen gaan testen, maar ik durf niet!! hahaha stom he Nouja ik slaap er nog maar even een nachtje over denk ik.
Dames... weet effe niet wat ik moet doen.. misschien wil iemand even meedenken? In december ben ik gestopt met de pil.... Mijn cyclus wisselt nog enorm: Ronde 1: 36 dagen Ronde 2: 30 dagen Ronde 3: 35 dagen Ronde 4: 49 dagen (!) En ik zit nu in de vijfde ronde, dag 43 geloof ik. Op 11 mei heb ik een (bijna)positieve ovulatietest gehad. Er vanuit gaande dat het eitje daarna gesprongen is... zit ik nu op 16/17 DPO. Heb al weken last van pijntjes en symptoompjes, waardoor ik constant denk dat de menstruatie doorbreekt. Tot op heden nog niks... Geen positieve test, geen kleine beetjes bloed, geen bruinverlies en geen menstruatie. Ik heb het gevoel dat ik nu wel elke dag een test wil doen.... In de kast liggen wat goedkopere testen, maar heb er ook een paar van CB. Ik heb netjes gewacht met testen tot vorige week, maar nu kan ik mij bijna niet meer inhouden. (Daarnaast word ik een beetje zenuwachtig van feestjes/etentjes/e.d.... het is natuurlijk het allerbeste om geen alcohol te nuttigen en ook met eten op te passen, maar ik ben ook heel realistisch: het kan ook nog maaaanden duren). Ik wil best elke dag testen, maar het heeft gewoon geen zin. En ik wil ook wel tegen mijzelf zeggen dat ik moet wachten, maar ik ben het wachten wel een beetje beu! Is moeilijk om dat dan vol te houden... Wat zouden jullie doen?? Testen of niet..... Zijn er ook dames die pas heel laat positief getest hebben?
Sj86 ik zou het gewoon doen! Maar snap je twijfels wel.. Veroontje ja eigenlijk moet ik dat wel doen ivm festival maar ik merk morgen ook wel zonder test of ik ongesteld word..voel nu wel steken weer links maar wat ik me afvraag he.. hoezo hebben veel vrouwen wel de buikpijn maar niet het bloed als ze zwanger zijn en vaak ook bloedverlies rond/op nod? Waar heeft dat mee te maken, weet iemand dat? Veroontje hou mij ook op de hoogte, ik duim voor je! Balen zo'n babyshower op dit moment! Ik stond met testen bij de kassa en zeker 3 baby's waren me aan het aanstaren. Haha dan denk ik ook uhh awkward!
nee hebben geen echo meer gemaakt. Vond ik ook wel vreemd, maar was nu niet nodig zei ze. De vorige keer hadden ze dat wel gedaan en daarom eerst provera geprobeerd met de hoop dat het daarna weer vanzelf zou gaan, maar dat is dus niet. Ze denken nu aan verklevingen die ze alleen met zo'n onderzoek kunnen zien. De vorige keer was het slijmvlies wel dun zeiden ze, maar weet niet meer hoe dun. Zal dat de volgende keer eens vragen en gelijk opschrijven. Ik was vanmiddag best emotioneel, de helft is niet eens binnen gekomen. Gelukkig bij ml wel.
SJ86 hoop ik ook voor je meid! Ik duim voor je! Xx Wat betreft testen; lastig! Ik weet met een onregelmatige cyclus niet waar je echt goed aan doet. Wat betreft eten zou ik gewoon alles eten. Moet in principe pas uit gaan kijken wanneer er een bloedband is, dus kan nu niet zoveel kwaad. Ik drink zelf sowieso geen alcohol, maar die zou ik wel laten staan. Is sowieso niet goed als je zwanger bent maar ook niet voor de vruchtbaarheid (van zowel een man als vrouw). Sanza moeilijk zeg Zijn er helemaal geen mensen die iets weten? Ik had vorig jaar (hoe bedenk je het) 3 babyshowers. 2 zelfs georganiseerd. Tja je laat je vriendinnen ook niet zitten he. 1 vriendin wist wel van de situatie af. Zij is daar achteraf zo ontzettend liefdevol mee omgegaan, omdat ze ook wel wist dat dit heel moeilijk voor mij moest zijn. Hopelijk heb je toch een beetje een leuke dag al zal het confronterend zijn. Sterkte X Emma Jammer zeg! Veel geluk voor de volgende ronde! Ik kan het mij voorstellen 20BabyJ10, ik heb wel eens begrepen dat de 'echte' klachten pas met 6 weken komen. Misschien verlang je dan nog wel eens terug naar dit moment . Maar snap het wel hoor, niks voelen maakt super onzeker! Ik ben blij dat ze alles goed gaan bekijken Manutje. En hoop inderdaad dat je niet zo lang hoeft te wachten. Je hebt al onzekerheid genoeg
Bij mijn zoontje begon het indd ook pas op precies 7 weken. Weet wel dat ik ook toen zei had ik maar ergens last van dan is dat voor mij extra bevestiging Heb toen van week 7 tot de inleiding op week 37 hele dagen gespuugd en alle andere klachten die je maar kan bedenken bij een zwangerschap. Maar ook nu weer heb ik zoiets van geeft mij maar dat spugen ( niet tot week 37 ) of iets anders... dan heb ik het gevoel dat het goed zit daar binnen!
Hè bah manutje dat komt dan allemaal ineens rauw op je dak vallen! Knuffel meid, mag je ook best even goed van balen Nou dames zet mij alvast maar op rood, gaat geheid deze ochtend nog los barsten. Komt bij mij altijd binnen anderhalf uur met zo'n temperatuur drop als deze. Op naar hopelijk laatste ronde clomid. Ik blijf nog wel even meelezen. Wil toch weten Hoe het nog afloopt hier.