Hier wel al een paar x getest maar Omo wit dus ga denk ik door naar de volgende ronde ! Ronde 10 inmiddels wat gaat dat hard zeg !! X x
kelly...dankje voor t meedenken.. appelboompje eten doe ik inderdaad gewoon. En ik drink bijna nooit meer...maar soms een beetje wijn ofzo, vind ik wel gezellig! Verder.....had me in de dag vergust. Dus nu is het dag 45... Ik heb getest....en het was heel duidelijk: helaas!
Owww balen meiden die in het rood staan of die nog in twijfel zijn... Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren! Kom gezellig kletsen bij ons zwangerschapsgroepje! Gister nog een laatste test gedaan puur voor mijn gevoel...
Hoi dames, negatief hier getest baal super omdat ik nou opeens zo onregelmatig ben...denk dat ik maar verschuif naar volgende lijst?
Verschrikkelijk die onzekerheid he?! Lijkt me erg vervelend zo'n cyclus. Ik heb 1x een positieve ovu test gehad en 2 weken later weer eentje. Denk dat m'n eitje net niet was gesprongen en 2 weken later er een nieuwe was gegroeid. Je kunt een lh testje wagen?
Hè bah, dat "niet zwanger" is wel echt een klap in je gezicht zo. Als je nog een beetje kunt staren of je echt niets ziet is wel iets minder confronterend
Ow zie je foto nu pas, sorry als ik hem eerder had gezien had ik die van mij er zeker niet onder gezet die lange cyclussen zijn balen, heb ze bij de eerste ook gehad! Ik hoop snel op een positieve test voor je!
Pluisje hij loopt prachtig op! gefeliciteerd pumbaa ook zo'n mooie test. nogmaals gefeliciteerd SJ86 balen Hier rood inderdaad officieel gearriveerd
Pluisje hij loopt mooi op! Sj86 die test is inderdaad confronterend, pff had voor je gehoopt dat ie positief was! Weer een rode, jammer zeg. De lijst is nog niet roze genowggenoeg! Hier nog geen menstruatie begonnen maar voel wel zeuren in me lies. Vorige maand wist ik op zaterdag door de hevige krampen al dat ik ongi ging worden.. maar goed, de eerste maand had ik zaterdagavond roze afscheiding en brak het zondag pas door. Ik hoop zo hard dat het deze keer gewoon niet gebeurd.
Gewoon lekker genieten 20babyJ10, niet te veel bij nadenken! Gadsie Manutje, hoop voor je op een goede uitslag en dat er maar snel actie op ondernomen word succes ermee! SJ86 ik vind het moeilijk om je advies te geven omdat het echt persoonlijk is. Zoals je kunt zien bij mijn handtekening heb ik ook flink wat lange cyclussen gehad. De eerste rondes gingen er TE veel zwangerschapstesten doorheen, kost handen vol met geld!!! Als ik jou was zou ik (zo ver als het kan) rustig afwachten. Echt waar, zonde van je geld meis! Maar ja that's me hihi Verschrikkelijk appelboompje wat ben jij een kanjer! Gewoon 2 georganiseerd, petje af! Wat een lieve vriendin heb jij dan ook! We zetten ons beste beentje voor en maken er gewoon een leuke dag van bah mamalap, trutje, aapje en mirte, wie weet tot in de volgende ronde meiden! Heel veel succes x'jes Ziet er goed uit Pumba en Pluisje
♥ NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015 ♥ 22 mei (4) Mandy3, 25 jaar, ronde 2 (MMM), 1e kindje Manutje, 29 jaar, ronde 1, 1e kindje Saskia2015, 31 jaar, ronde 9, 1e kindje wens86, 29 jaar, ronde 4(MMM), 1e kindje* 23 mei (7) Vickske, 27 jaar, ronde 16, 1e kindje Panta, 39 jaar, ronde 12, 1e kindje Rica, ? jaar, 3e ronde, 3e kindje 20BabyJ10, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje LaDebs, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Dalk, 33 jaar, ronde 9, 1 kindje Fleurtjeee28, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje 24 mei (6) Lynn03, 21 jaar, ronde 4, 1e kindje Anonima257, 23 jaar, ronde 8 (na MK), 1e kindje Tbtje, 23 jaar ronde 2, 2e kindje manonmama, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje boedie, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje SJ86, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje 25 mei (5) Angie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Suze29, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 4 (na 3e MA), 1e kindje Kippetje88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Twins2009, 30 jaar, ronde 2, 3e kindje 26 mei (11) Water27, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 2meisjesmama, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje Tearmiss, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje Jennifer23, 23jaar, ronde 1, 1e kindje Wendy188, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Es89, 25 jaar, ronde 16, 1e kindje Kolibrie, ?, ronde 3, 3e kindje Wannabmom, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Vrolijklente, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje Goldfishie, 33 jaar, ronde 26(MMM) ,1e kindje* Emma79, 36 jaar, 1e ronde, 2e kindje 27 mei (4) Pumbaa, 34, ronde 3, 2e kindje Juf 1987, ??, ronde 8, (IUI gehad 13 mei), 1ste kindje* Lamama, 33 jaar, 7e ronde, tweede kindje Vlindermeisje, 31 jaar 1e ronde, 1e kindje (BAM moeder, zi ) 28 mei (7) Sahi, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 6, 2e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Csi, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Wistaire, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Bilo, ?? jaar, ronde 11, ?? kindje 29 mei (8) Mamalap, 32 jaar, ronde 7(MMM), 2e kindje* Mom2be21, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Linnaea, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Marieke333, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Jutetuut, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje (1e kindje voor man) Goodlife, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 28, 1e kindje mom2be92, 23 jaar, ? ronde, 2e kindje 30 mei (7) Doetie, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 20, 1e kindje Pluisje30, 32 jaar, ronde 3, 2e kindje Maaike55, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje J010, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Sanza, 28 jaar, ronde 12 (1ste ronde IUI), 1e kindje * Meisje89, 25, ronde 1, 2e kindje 31 mei (9) Teletubbie, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Aapje27, 28 Jaar, ronde6, 2e kindje Zeemeerminnetje, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Trutje89, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 13, 1e kindje* Anneliesje, 33 jaar, ronde 6 na bbz in november, 2de kindje Veroontje, 31 jaar, ronde 10, 1e kindje Kellyy, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Datumloos (2) Lise186, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Sana88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst Totaal: (70) Zwanger (12), Ongesteld (38), MMM* (6), Negatieve Test (9), Twijfel-/Tuurtest (0) Belangrijk!! - De lijst kopiëren werkt niet. - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - Pas ook de totalen aan.
Mom2be21, Lise & Mamalap... inderdaad balen. Dankje! Pumbaa..... oh, dat is toch geen probleem? Dat ik geen duidelijkheid heb, betekent toch niet dat jij niet blij mag zijn en je positieve test niet mag delen? Ben blij voor je hoor! Dankjewel... ik hoop ook op een snelle positieve test ... tbtje..... je kunt verschuiven, maar je kunt ook gewoon hierblijven. Ik vind het altijd wel fijn om gewoon in een lijst te blijven, omdat je met die dames al gesprekken heb gevoerd... de meeste dames houden het forum toch nog wel even in de gaten.. Ik blijf ook gewoon hier.. Pluisje... ja... zeker omdat ik nu dacht mijn LHpiek te hebben gevonden... en ik nu gewoon zit te wachten tot het doorbreekt. Vorige maand vond ik het 'mijn eigen schuld' omdat ik geen ovulatietesten wilde gebruiken. Goede tip, ik ga zo'n testje wagen straks... En inderdaad... "niet zwanger" is inderdaad veel confronterender dan dat ik eerst een minuut zit te turen of het wel of niet zo is......... had het niet gedacht, maar was toch een klapje inderdaad! Fijn dat die van jou zo duidelijk oploopt! Superspannend! Aapje & Mirte, wat jammer! Succes in de volgende ronde.. Kelly... lief van je.. maar helaas! Ik hoop ook voor jou dat je menstruatie niet doorbreekt...... zullen we voor elkaar duimen?! Sanza... Ja... je hebt helemaal gelijk. Ik vind het ook zonde van het geld hoor... maar tegelijkertijd wil ik wel heeeel graag duidelijkheid! vorige cyclus sloeg ik helemaal door in het testen... wat nou als ik toch ineens een cyclus had van 28? Wat als ik zwanger ben en ik eet rauw vlees? Wat als ik een paar glaasjes drink en ik ben zwanger? Toen was het zoooo onzeker, dus testte ik heel vaak. Nu had ik besloten om de ovulatietesten te gaan gebruiken en dan netjes 2 weken te wachten. En dat deed ik..... maar helaas! ... nog geen goed nieuws... Ik ga proberen tot halverwege volgende week te wachten met een goedkoop testje en dan volgend weekend de digitale cb weer te gebruiken als ik nog niet ongesteld ben.... dan ben ik verder dan de langste cyclus van 49 dagen.
Goedemiddag dames, Jullie mogen mij op rood zetten. Vanmorgen doorgebroken en nu flink ongesteld. Maar ach, het was de eerste ronde, dus kleine kans. Op naar de volgende ronde