Spannend dames!! Ik hoop dat je test oploopt sj86. Door jullie krijg ik bijna de neiging om ook te testen..inmiddels dag 49. Maar ik doet het toch maar niet. Nog meer teleurstelling kan ik nu even niet aan. Geduldig wachten dan maar weer..
Dankjewel Sana! Aan je handtekening te zien zit je nu tussen je eerste en tweede cyclus is qua aantal dagen. Als ik jou was zou ik tot dag 56 wachten met testen... hoop voor je dat het lukt en dat je een positieve test hebt!
Ja ben erg benieuwd hoe het met je gaat, dus lees af en toe nog even mee! Maar dit is wel heel leuk nieuws
Dankjulliewel Sanza & Baby.... hopelijk lopen ze inderdaad op. Ik kom net terug van de huisartsenpost. Blaasontsteking is erger geworden met nu een lage rugpijn erbij (of zwangerschapskwaal?). Nu een kuur voor een week die ook mag als je zwanger bent.. Van de week weer testen...
Hier inmiddels dag 38. Nog geen menstruatie. Ik zit me nog te bedenken wanneer ik weer zal testen. Ik heb ook geen menstruatie klachten
Ja tbtje.... ik ben er nog niet helemaal zeker van hoor! Dus ik ga morgen weer opnieuw testen! SPannend Evy! ik heb er een goed gevoel bij! Spannend hoor, zou wel heeel leuk zijn he..... de laatst overgebleven 2 die zorgen voor roze..!
Dat zou heel mooi zijn En ergens denk ik steeds meer dat het wel eens raak kon zijn. Aan de andere kant wil ik daar niet teveel vanuit gaan om teleurstelling te voorkomen. Blijft alles weg dan wil ik woensdag ochtend nog een keer testen en dan hou ik echt op. Misschien moet ik eens een andere test proberen. Enne SJ86. Ik denk dat jij sowieso de lijst nog wel roze gaat maken. Daar heb ik wel vertrouwen in
Ik duim voor je Evy! Welke testen gebruik je nu? Vind zelf de KV 2 voor 5 wel heel fijn. Lief van je.. ik geloof het nog niet helemaal! Morgen de test maar eens bekijken! Ik laat het weten....
Ja ik heb die testen altijd gebruikt. Maar ik zag ook plus testen liggen van kruidvat early. Misschien dat ik die eens moet gebruiken. Zal wel niets uitmaken maar toch... Hou je ons op de hoogte SJ86?
Jammer Lynn! Gatverdarrie..... ik had zo gehoopt op een iets donkere test, maar helaas. Nu is het echt een tuurder.... Ik kan het niet eens op de foto krijgen, zo licht als dit streepje is... Ik moet wel zeggen dat ik vannacht om 1.30 uur nog wel moest plassen (i.v.m, blaasonsteking moet ik heeeeel veel drinken), dus de urine kan ook niet geconcentreerd genoeg zijn, maar ik baal wel zeg!:x Nou weet ik niet of het verstandig is om vanmiddag of morgen een nieuwe test te doen! Bah!
"Gelukkig" lees ik net dat antibiotica HCG-waardes kan beinvloenden. Hopelijk is dat het, aangezien ik 3 keer per dag een pil moet nemen.
Je hcg verdubbelt op om de dag he dus het kan zijn dat dat morgen pas is dus dat je test dan morgen wat donkerder is... Ik zou het niet vanmiddag doen.. En anders kan je een CB digital halen..die kan je gebruiken 4 dagen voor je NOD en dan heb je meteen duidelijkheid lijkt me ivm dat de uitslag in woorden geschreven is ipv in streepjes
Helaas. Bij mij is de menstruatie vanochtend doorgebroken. Ergens opgelucht, maar ook teleurgesteld. Mijn cyclus is dus nog steeds van slag want ik heb nog nooit een cyclus van 39 dagen gehad. Nou ja, we kunnen in ieder geval door naar de volgende ronde. Dat is wel fijn. Geen onzekerheid meer. Blijkbaar ken ik mijn lichaam dus wel redelijk. Mijn ei zal inderdaad wel zijn geweest toen ik het vruchtbaar slijm ontdekte. Dus daar vertrouwen we de volgende ronde maar weer op. SJ86, ik ga je volgen. Ik hoop voor jou dat je alsnog positief mag testen. Ik zal zo af en toe hier nog eens om het hoekje komen kijken
Evy, jammer dat het niet is gelukt deze ronde maar fijn dat je tenminste duidelijkheid hebt! Hier dag 51.. SJ86 ik denk dat ik je advies opvolg en wacht tot dag 56, as zondag. Had echt gehoopt dat mn cyclus alleen maar korter zou worden niet langer En echt heel vervelend van je blaasontsteking..ben je al aan de cranberrysap?