NOD lijst 22 t/m 31 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Saartje5, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Baby... klopt! maar de vorige test heb ik zondag al gedaan, dus had zo gehoopt dattie iets duidelijker was.

Ahhh Evy dat méén je niet... ik had helemaal het idee dat het bij jou ook raak was..! Wat jammer zeg.... succes voor de volgende ronde! Lief dat je mij blijft volgen...

Sana... je weet het niet he..! Bij mij leek het ook steeeeds langer te worden, maar ik had toch een positieve test.. tenminste, daar leek het op! Vanmorgen was het supervaag. In ieder geval geen menstruatie gesignaleerd. Dus.... ik heb goede hoop voor jou! Ik blijf in dit forum tot er bij jou iets duidelijk is :) Alleen overblijven is ook niet leuk...

Ik ben vanaf donderdag aan de cranberry sap en had eerst zo'n zelfzorgcranberrycapsule, maar die hielp niet genoeg. Sinds zondagavond dus aan een (zwangerschapveilige) antibiotica. Hopelijk helpt het!!

2. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Sj86 heb je nog getest?

Edit: aah ik zie dat die berichtjes van vanmorgen waren hihi dacht van gisteren :)

3. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ja... nu was de test negatief. Ook niet zo gek midden op de dag als je veel drinkt. Was 3 uur ervoor nog naar de wc geweest... urine was ook licht en helder.moet gewoon smorgens testen morgen of donderdag ALS ik doorslaap! Dus als ik snachts niet heb geplast.

Ben toch wel beetje bang dat de test niet positief was zondag en die van vanmorgen een indroger....:$

4. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    Anders vang je je nacht urine toch gewoon op?!

Toen mijn testen zo licht waren heb en ik clearblue early ofzo gekocht en toen die licht positief was een cb digital....
    Daarna liepen bij mij de k2v5 pas op, heeeeeel langzaam

Geef de hoop niet op! Geen bloed geeft moed!

5. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Bedankt voor je bemoedigende woorden. Ik durf de cb nog niet...ben bang dat die niks meet.... dan staat t er zo duidelijk! Doe ik in t weekend denk ik...

Hoeveel weken was jij...toen je streepje op begon te lopen??

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Er zijn vrouwen die beter testen op late avond urine dan eerste ochtend urine....

Hoop zo dat het raak is meis

7. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Bah! Ik word er echt helemaal onzeker van! De test wordt alsmaar lichter... vanmorgen zag ik zelfs helemaal niks. Ik geloof dat ik maar afwacht tot het weekend nu...... maar fijn is het niet! :(

De blijheid van zondag.......... en nu weer afwachten of het wel echt zo was!

8. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    ergens in Brabant
    Bij 5 weken liepen mijn testen pas op.. Met 5,5 had ik pas een knaller.
    Ik snap dat je de CB niet durft... Maar dan heb je wel duidelijkheid

9. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Maar ik denk dan... misschien is het nog te weinig HCG voor de CB.... ik bewaar die nog eventjes...
    Ga gewoon verschillende momenten op de dag voor de KV..

Wow... 5,5... dan ben je al 3 weken na je NOD, toch?

Dankjewel voor je verhaal... het bemoedigd toch een beetje..

10. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Nee dat is 1,5 week na NOD

11. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het SJ86? Nog nieuws?

12. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Haha oke Puk .... je rekent niet zoals de verloskundige! ;) De eerste 2 weken van je cyclus erbij..

Nee Evy... geen nieuws!Testen lijken gewoon nog wit te zijn...
    Geen ongesteldheid... geen kwaaltjes...

13. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Jawel. De eerste 2 weken zijn van NOD tot eisprong. Daarna van eisprong na NOD en dan zit je op 4 weken. De dagen na je NOD zijn dan je over tijd dagen, maar goed je kan dan dus al zwanger zijn. Snap je?

14. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Hahaha, ben weer lekker wakker!
    Hier nog geen menstruatie..

15. Sana88

Sana88 Lid

6 mrt 2015
    66
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hier ook niet..

16. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Gezellig Sana....samen op t wachtbankje. Ik zit nu op CD 59 en jij?

17. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik lees nog met jullie mee. Hier inmiddels al vrij vlot de menstruatie over. Was voornamelijk oud bloed. Ook wel eens fijn dat het korter is. Nu maar weer wachten op de eisprong. Ik blijf jullie volgen!!

18. Sana88

Sana88 Lid

6 mrt 2015
    66
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik zit op Cd 56.. Heb je nog getest? Ga je nog testen?

19. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Evy.. leuk dat je nog mee leest! Succes de volgende ronde..

Sana.. geen idee of je het een beetje hebt gevolgd, maar mijn test was een week geleden positief. Daarna aan een antibioticakuur gegaan en sindsdien lichtere/vage/witte testen... vandaag de laatst 2 tabletjes, dus ik hoop dat het daardoor komt.. al zal dat hoogstwaarschijnlijk niet zo zijn!

Ik test nog regelmatig, want mocht het wel zo zijn, dan wil ik daar graag met eten/drinken/sporten (kickboksen) wel rekening mee houden!

Vanmorgen leek er een heeeeeeeel licht tuurstreepje te zijn.. zo licht, dat ik denk: misschien WIL ik het wel gewoon zien. Vervolgens toch even de opgedroogde testjes erbij gepakt van de afgelopen dagen en op de meeste testjes leek ik ook in de verte een breed streepje te zijn. Stiekem heb ik dus nog wel hoop, maar...... ik heb ook weer nergens last van... dus ben ik ook heel realistisch: het zal dan ook wel niet zo zijn!

Lastig lastig! hoop dat we gauw duidelijkheid hebben, Sana! Heb jij nog getest?

20. Sana88

Sana88 Lid

6 mrt 2015
    66
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb voor het laatst getest op 28 mei. Negatief. Daarna niet meer.. Ik heb as donderdag een afspraak bij de huisarts. Denk dat ik dan woensdag nog even test want ze gaat ernaar vragen. Maar heb verder ook niet het idee dat ik zwanger ben. Meer dat mn hormonen niet op orde zijn of iets dergelijks.. Hoop dat ik een verwijzing kan krijgen naar de gyn.

Deel Deze Pagina