Oh okee.... knap dat je dan niet meer test! Mij lukt dat echt niet...... zit echt te wachten tot de menstruatie doorbreekt of dat de test eens knalt! Waarom heb je een afspraak gepland bij de huisarts? Om voor onderzoeken te mogen naar de gynaecoloog?
Ja wil gewoon doorverwezen worden voor onderzoek. Ze gaf het een paar maanden geleden ook aan Van als k het wil dan kan t wel. Voor mn gemoedsrust. Maar toen dacht ik van ik kijk het nog even aan. Afgelopen 5 maanden 2 menstruaties gehad maar..Dus nu wil ik wel echt gaan. Ja ik test helemaal niet meer. Vind het niet nodig want ik voel toch niks..
He verdorie, maar misschien aan de andere kant ook wel zekerheid nu en dat je weet dat je op nieuw kan beginnen. Hier dag 54 en nog geen ei te bekennen.... Morgen afspraak in het ziekenhuis
Hey wat erg voor je.. nieuwe ronde nieuwe kansen. Dit keer zonder vervelende blaasontsteking! Betekent wel dat ik alweer alleen achterblijf.. Denk niet dat ik nog weer mee ga doen met een lijst.
O sorry Annemie had jouw bericht niet gezien. Ben toch niet de enige. Ik zit op dag 57. Ben je aan de ovutesten dat je zo zeker weet dat er geen eisprong is?
Annemie &Sana .. Bedankt voor jullie berichtje! Ik baal wel... denk dat t gewoon heel vroeg is misgegaan aangezien ik wel 2 dagen een licht streepje had.. Ik blijf jullie volgen..succes!
Hoi sana. Ik heb me enige tijd geleden van de lijst laten halen omdat ik helemaal buiten de lijst viel. Ben inderdaad met ovulatietesten bezig en maar hou ook mijn temp nu in de gaten omdat ik weer inzicht wilde krijgen in mijn cyclus na een miskraam in april..
Oh nee!!!!! Nou dat had ik niet aan zien komen SJ86... Jammer jammer jammer... Maar je kunt in ieder geval weer door en zit niet meer in onzekerheid zitten. Wat rot zeg. Had bij jou toch wel positieve hoop dat het raak zou zijn. Nou... Misschien komen we elkaar nog wel tegen in de volgende ronde. Succes en sterkte!
Molensteen... ik had tot morgen willen wachten en dan bellen of er een bloedtest gedaan kon worden... maar het was niet meer nodig.... na 2 lichte streepjes vorige week, brak toch de menstruatie door Nou Evy ... je bent niet de enige.. ik zag het ook ECHT niet aankomen.... blauwe aders op mijn borsten en tepels sinds vorige week...... twee lichte streepjes op de zwangerschapstest vorige week zondag en maandag (wel iets lichter)..... maar stiekem was ik er ook wel een beetje bang voor, aangezien er vanaf dat moment geen streepjes meer verschenen op de test. Misschien is het toch nog mis gegaan...... :x Aan de ene kant vind ik dat idee heftiger, maar het geeft ook wel het idee dat het toch mogelijk is!...
Sana.... wat jammer! Succes weer voor de volgende ronde! Ik zit in een nieuwe nodlijst 23-29 juli.. Dankje Pluisje! Wie wacht er hier nu nog op duidelijkheid?
Ik heb me nog niet bij een nieuwe lijst aangemeld. Eerst maar eens afwachten wanneer het eitje springt. En verder is er geloof ik niemand meer in deze lijst die nog wacht op duidelijkheid. Succes in de volgende ronde dames. Wie weet komen we elkaar nog eens tegen! ( in zo'n zwangerenlijst Dat zou mooi zijn )