Innesteling kan niet zijn, was echt wel veel wat ik de eerste dag had En dan zou heg 14 dpo zijn geweest lijkt me niet Temp was dag voor ongi ook gezakt...
Nee.. Vorige ronde 50mg was niet aangeslagen. Maar m'n gyn vind het niet nodig om met 50 echo's te doen. Ohh serieus!? Ook clearblue testen met een smiley? Onderstaand is van afgelopen vrijdag; Bekijk bijlage 455963 Verder lopen ze daarna netjes af. Vorige cyclus bleef het erg schommelen en leek ik echt meerdere "pieken" te hebben. Maar toen zonder cb getest Als dit vals blijkt te zijn mag de gyn me dit maar even goed uit gaan leggen .... Welke ronde zit jij nu? Ook 50mg?
Nog even doortesten dan het kan zomaar ineens een knaller zijn. Ik had bij mijn vorige ronde om 8 uur 's ochtends nog een negatieve test en om 3 uur 's middags een knaller. Als ik zie dat ze op beginnen te lopen doe ik meestal 2 of 3x per dag een test.
Zoals die zwanger en kids eruit ziet, heb ik er inderdaad genoeg gehad vorige cyclus, ook voor de clomid had ik dit heel vaak. Maar ja ik heb echt pcos waarbij juist de LH en FSH uit balans zijn. Dit is de 6e ronde clomid voor mij. Ik ben alleen beetje raar verhaal 1e ronde 50 mg overstimulatie, 2e ronde 25 mg overstimulatie, 3e en 4e en 5e ronde 25 mg cd 3, cd 5 en cd 7. Ronde 3 echo's gehad zat 1 eitje, daarna zelf proberen 3 maanden. Ronde 5 op cd 30 echo gehad omdat mijn temperatuurcurve geen eisprong liet zien, stonden er 2 eitjes klaar om te springen. Nu dus 12.5 mg 5 dagen gehad. Dit is wel echt de laatste dosis. Hierna mag ik gaan spuiten. Maar vandaar dat ik nu weer echo's krijg. Maar Uh hoezo niet helemaal goed werkte? Die moet je even uitleggen! Als het niet gewerkt heeft moet er toch verder gekeken worden? Grrr :x
Ja toch wel.. Ik ga die dag samen met mn man de foto's bekijken die door het ziekenhuis gemaakt zijn. Dat hebben we tot nu toe nog niet aangedurfd. Verder is het ook wat ironisch: was uitgerekend op "hemelvaartsdag"
Pff ook al een geschiedenis dus jij hebt ook last van de bijwerkingen las ik.. Vind het echt rot medicatie.. Wel fijn dat je hierna meteen over mag gaan en niet nog meer "moet" proberen. Oh je hebt pcos, ja daar kunnen de ovulatietesten inderdaad op reageren. Maar ik heb dit niet.. Dus moet oke zijn, lijkt me. Nou het heeft gewoon niet aangeslagen. Werd niet ongesteld en was niet zwanger. Gynaecoloog is voorzichtig met me, zelf vind ik te voorzichtig maar goed. Daarom wilde ze me nog niet op 100 zetten, maar nog eens 50 proberen. Je lichaam moet tenslotte wennen aan zowel de primolut als Clomid. Kan ik opzich wel inkomen. Helemaal als de ovulatietest jusit blijkt te zijn en m'n eitje ook echt springt. Dan kom ik op een cyclus rond 29 dagen uit.... Zou weer zo fijn zijn. Zal nog wat achtergrond info vertellen. Ik mei 2014 heb ik een miskraam gehad. Hierdoor was m'n hele cyclus ontregeld (144-59-57) tussen door wel echo's gehad om te kijken naar restweeefsel, cystes, vleesbomen, pcos. Hier kwam alleen niets uit. We moesten geduld hebben en wachten tot m'n cyclus weer normaal ging doen. Alleen dit gebeurde maar niet... Officieel mag de gynaecoloog je pas helpen een jaar na je miskraam. Maar omdat m'n lichaam zo van streek was en ik het mentaal ook minder aankon kreeg ik toch eindelijk hulp. Wel alles "rustig" aan.. Maar toch hulp!! Helaas vorige cyclus Clomid niet aangeslagen en kon pas pp dag 45 met primolut starten.. Dus weer een cyclus van 59 dagen. Dan duurt Alles wel extra lang..
Wow heel heftig meis.. Is er een reden voor de vroeg geboorte van A*? Of heb je het hier liever niet over? Snap ik ook hoor.. Dikke knuff
Mandy ik kende jouw verhaal van hier al haha. Maar ja op zich prima dat je lichamelijk in orde lijkt te zijn. Maar geen eisprong zelfs met clomid terwijl je in orde bent lijkt mij reden genoeg om follikel metingen te doen. Daarom Grrr artsen af en toe :x inderdaad dat lange wachten af en toe. Pfff ergste vind ik nog het wachten of er wel of geen eisprong komt, dat kan jij inmiddels wel beamen! Sana dat is inderdaad heel ironisch sterkte meid met die moeilijke dag.
Hmmm wij hebben heel kort in een topic samen geschreven. Dames met lange cyclus gestart door Summer. Is van de zomer geweest. Zooooo lang geleden alweer
Hallo dames, Wil iemand mij erbij zetten? Gaat lastig via mobiel J010, 30 jaar, 6e ronde, 30 mei nod, 1e kindje. Thanks thanks... *duim voor iedereen*
Hihi, dat namen door elkaar halen herken ik ook heel erg. Maar begin we wat verhalen enzo te herkennen. Hopelijk is de voorspelling van veel roze goed! De vorige lijst waar ik zat was echt enorm rood!
Moeilijk zeg! En snap goed dat jullie dat nog niet aangedurft hebben. Is inderdaad heel dubbel. Sterkte voor deze weken!
Sanna88 Misschien beetje onbeschofte vraag maar wat is er precies gebeurd vorige zwangerschap ? ( kan niet terug vinden) Zelf een zwangerschap met 4,5 maand moeten beëindigen omdat ons kindje geen overlevingskans had. Zijn na mijn bevalling ook foto"s gemaakt door ziekenhuis maar tot heden nooit gekeken. Liefs Maaike
Even een nieuw berichtje. Vond het niet zo gepast om in hetzelfde berichtje van Maaike te plaatsen. Hier een beroerde nacht gehad.. Vreselijke opvliegers en onwijs misselijk.. Zou denken dat t vann ei komt, maar die positieve ovu testen dan..? Pff afwachten En de Clomid speelt hier natuurlijk ook wel een rolletje im, bah!