Ik zag alle nod lijsten van mei behalve deze periode. Dus dan zelf maar starten! Wie komt me gezelschap houden? Mijn nod is 16 mei. 4e ronde alweer na miskraam.
Hi! Ik klets graag met je mee! Tweede ronde, tweede kindje... Heb een dochter van aug 2013. Ik zit in de mmm en ga over een uurtje naar het zh voor een echo en hopelijk kan ik dan meteen weer starten met spuiten. Lastig te zeggen wat m'n precieze NOD is, maar ik denk 17 mei!! Voor jou ook spannend! Heftig, 2 miskramen...
♥ NOD lijst 15 t/m 21 mei 2015 ♥ 15 mei (0): 16 mei (1): Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk 17 mei (1): Miek1981, ?? jaar, 2e kindje, 2e ronde 18 mei (0): 19 mei (0): 20 mei (0): 21 mei (0): Datumloos (0): Totaal: () ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (1) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Gezellig Miek! Ik heb je maar op 17 mei gezet, kan altijd nog aangepast worden. Hoe was het in het ziekenhuis? Ik heb 1 miskraam gehad in januari, maar van 2 vruchtjes. Ik hoop het niet nog een keer mee te maken! Onze kinderen schelen een maandje in leeftijd
Hallo dames! Ik kom hier graag meekleuren, ronde 4 ma 2de miskraam alweer. Ik ben 27 jaar oud en we gaan voor ons eerste kindje. Afgelopen ronde was erg vreemd ineens 34 dagen en dat terwijl ik nu geen ovulatietesten deed omdat ik alles wat meer los wilde laten.. Benieuwd of me dat nu weer gaat lukken.. Ik hoop op een mooie roze lijst. NOD denk ik 15 mei
He Simmer, voor jou is het ook rood geworden dus. Iig wel duidelijkheid nu! Ik ga je op de lijst zetten.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 mei 2015 ♥ 15 mei (1): Simmer, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde na 2e mk 16 mei (1): Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, 4e ronde na mk 17 mei (1): Miek1981, ?? jaar, 2e kindje, 2e ronde 18 mei (0): 19 mei (0): 20 mei (0): 21 mei (0): Datumloos (0): Totaal: (3) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (1) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Ja, helaas wel. Eigenlijk is het ook wel een opluchting dat al die negtieve testen eindelijk bevestigd werden, laat het dan ook maar komen dan kunnen we weer verder. mag va mezelf vandaag als troost nieuwe schoenen shoppen voor de zomer Heb m'n banner eens even bekeken en daar was elke keer boor een zwangerschap een langere ronde, datbschept hoop hahha... ik heb m'n hoofd positief ingesteld vandaag, nu hopen dat deze gedachte een maand lang vol te houden is
Haha dat mocht ik dus ook van mezelf, zojuist nieuwe schoenen gehaald De onzekerheid vind ik soms nog zwaarder dan uiteindelijk de ongi. Dan kun je nl weer vooruit. Positief richting eisprong.
Ik heb mezelf verwend met een broodje gerookte zalm.... 😊 De echo zag er prima uit net!! Ik mag meteen starten, dus de eerste spuit is weer gezet... Een miskraam van 2 vruchtjes? Wat naar!! Welkom Simmer! Goed dat je je zo positief opstelt!! Je zwangerschappen zijn idd steeds ontstaan na een langere cyclus... Ik duim met je mee!
Hallo, Ook ik klets graag met jullie mee. 24 jaar en eerste ronde. We hebben een zoontje van bijna 1 en willen graag een broertje of zusje voor hem. Mijn eerste zwangerschap was verschrikkelijk. 9 maanden lang HG. Toch gaan wij er weer voor. We zijn goed, zo ver mogelijk, voorbereid. Mijn nod is 17 mei. Spannend!! Groetjes PBB
Hoi! Alweer de 2de ronde na een bbz maar vol goede moed Ik ben 31 en heb al 3 meiden. Nu voor #4. Omdat mijn cyclus een beetje van de rel is zet ik mijn NOD op 15 mei. (Zit tussen 10 en 19 mei in)
♥ NOD lijst 15 t/m 21 mei 2015 ♥ 15 mei (3): Simmer, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde na 2e mk rae, 31 jaar, 4e kindje, 2e ronde na bbz Duckje, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde 16 mei (1): Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, 4e ronde na mk 17 mei (3): Miek1981, ?? jaar, 2e kindje, 2e ronde 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, 8e ronde PBB, 24 jaar, 2e kindje, 1e ronde 18 mei (0): 19 mei (0): 20 mei (0): 21 mei (0): Datumloos (0): Totaal: (7) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (1) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Gezellig dames! Altijd weer leuk dat er weer dames mee gaan naar de volgende maand. (eigenlijk niet, want we willen allemaal roze) Zelf ben ik al over de teleurstelling heen van mijn gekomen menstruatie. Ga er deze maand dan maar van uit dat ik weer een snel ei heb Succes!
He meiden, ook ik wil me graag aansluiten bij de club. Ben 27 jaar en gaan voor ons tweede kindje. Heb een zoontje van juli '13. Vandaag was mijn testdag, dus vol verwachting een gedaan. Helaas negatief en prompt een half uur later ongesteld Dit was overigens de eerste ronde dus ik heb nog goede moed voor de toekomst. Bij m'n zoontje was het in de eerste ronde gelijk raak, dus ik ben ook wel een beetje verwend misschien.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 mei 2015 ♥ 15 mei (3): Simmer, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde na 2e mk rae, 31 jaar, 4e kindje, 2e ronde na bbz Duckje, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde 16 mei (1): Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, 4e ronde na mk 17 mei (3): Miek1981, 33 jaar, 2e kindje, 2e ronde 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, 8e ronde PBB, 24 jaar, 2e kindje, 1e ronde 18 mei (0): 19 mei (0): 20 mei (0): 21 mei (0): Datumloos (0): Totaal: (7) ♡ Zwanger 0(), ♡ Ongesteld (0), MMM (1) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET[/QUOTE]
Heb mijn leeftijd even in de lijst erbij gezet... Beertje, ik heb jou er nog niet ingezet.. Wat is jouw NOD? Ik ben nu 3 dagen aan het spuiten en ik had vandaag vreselijke hoofdpijn... M'n lijf moet weer even wennen aan de hormonen. Geeft wel aan dat het werkt, volgens mij... Donderdag weer voor een fm!